Ga naar inhoud

Charlotte2013 : 4 juni 2013 : Dr. Corion : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Charlotte,

Goed om te horen dat je nu weer gelukkig bent met je eigen lichaam!

Misschien kan je wat meer vertellen over hoe het gegaan is? En hoe het nu is?

Ook is het handig om even ter vermelden door wie je geopereerd bent, dan kan ik dat even in je titel aanpassen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben 4 juni geopereerd in de Bergman kliniek in bilthoven door dr Corion.

Na 2 kinderen en 2 jaar terug 28 kilo te zijn afgevallen was ik van een goeie d cup naar een zielig plat hangend A cupje (met vulling) gegaan.

Dinsdag m'n eerste controle gehad en de verpleegkundige en dr Corion vonden het er netjes uitzien voor een week. Ik schrok zelf wel van de littekens. Best groot toch nog.

De eerste paar dagen had ik best behoorlijk veel pijn. Sinds gisteren gaat t eindelijk beter.

Ik had er misschien iets te licht over gedacht;)

Soms lijkt links groter en soms rechts. Weet niet of dat normaal is.

En ik vind t ook best lastig om zo weinig te mogen doen. Ben normaal nogal erg van t poetsen en snel wat doen. En niet sporten is voor mij echt afzien maar goed.

Ik hou me er maar zo goed mogelijk aan want ik ben toch bang dat ik ze anders verknal. Weet niet of ze al goed op hun plek vast zitten.

Ik heb wel mn 2 meiden die me helpen want helaas is m'n man erg veel weg voor z'n werk.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Gefeliciteerd met je boobs meid!! En wat je beschrijft is heel normaal.. Je zult merken dat er nog veel gaat veranderen de komende weken/maanden... En je zult ook vaker vanalles voelen.. Branderige of overgevoelige huid, en steken in de borsten.. Dit hoort er allemaal bij, maar neemt na verloop van tijd af :)

Dove plekken zijn ook heel normaal, maar gaan ook na verloop van tijd beteren :) Bij de een duurt dit allemaal maar 3 maanden, maar de ander is er wel een jaar zoet mee.. Niet schrikken hoor, want na 6 weken heb je echt niet het gevoel dat je altijd wat voelt, maar alleen om even aan te geven dat het niet zomaar na 2 weken klaar is :)

Goed aan de adviezen houden idd :35: Heel belangrijk voor je herstel :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah, mijn eerste 2 weken na mijn borstlift met vergroting zit er op. Ik zie het eindelijk weer positief in haha. Dacht dat die weken nooit voorbij zouden gaan.

Kan iemand mij vertellen wat ik vanaf nu wel of niet kan doen?

En misschien een vraagje aan jou BB, kan ik me gewoon houden aan wat er allemaal geschreven staat bij de borstvergrotingen? ik vind t wel jammer dat er maar zo weinig met dezelfde operatie als ik zijn.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, je kunt je houden aan dezelfde adviezen als bij een gewone bv :)

Je ellebogen niet hoger dan je schouders en opletten met repeterende bewegingen, zoals stofzuigen, dweilen, strijken, ramen lappen enz...

Bij dual plane of achter de spier, ook oppassen met tillen. Niet meer dan ongeveer 2 kg tillen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.