Ga naar inhoud

Hallo!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Tamara, 33 jr en moeder van drie kids. Ik heb 13 jr geleden al een borstvergroting laten doen, maar na ouder worden en drie kleine kindjes zijn ze een beetje erg gezakt... en mn rechterkant erger, tepel hangt ook wat nr beneden en nr buiten...

Vorig jaar een Groupon voucher aangeschaft voor Clinica Esthetica en vandaag ook al op intake geweest.

Helaas door het verzakken moet er een lift plaats vinden, in combinatie met een vergroting, dus de prijs kwam dubbel zo duur uit dan verwacht...3500 euro... staat ook al datum vast, over twee weken, ik zou morgen laten weten of ik t wil doen of niet... moeilijk...dilemma's...

In eerste plaats door het bedrag... maar ook, omdat het deze x niet zo 'noodzakelijk' is... en dan is het ook weer een hoog bedrag... aan de andere kant, schrok ik wel hoever ze mn slappe tiet omhoog kon trekken ha ha... dus het was erger dan ik dacht... en geloof ik wel dat het werkelijk mooier en een echte verbetering zal worden... Aan de andere kant nog twijfels over de protheses, iemand ervaring met dit 'merk'?? (Sebbin).

Nu heb ik geen klachten en je hoort soms zulke horror verhalen... toen ik 20 was, was ik zo ontevreden dat ik er meer schijt aan had en ook naïever was, nu dus moeder van 3 kids, ben ik hier wel een stuk voorzichtiger in...

Nou, ik hoop hier mijn ervaringen te kunnen lezen, en ervaringen lezen van andere dames en ook voor en na foto's lezen natuurlijk!

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ja.. na 3 zwangerschappen zal er wel een en ander veranderd zijn aan je borsten...

Ik begrijp ook goed dat je nu wat voorzichtiger bent, omdat je je niet kunt veroorloven dat er iets mis gaat, als je 3 kleine kinderen hebt.

Nou is de kans op complicaties niet erg groot, als je je houdt aan alle adviezen, maar goed, uit te sluiten is het natuurlijk niet...

Mag ik vragen bij welke arts je geweest bent?

Sebbin is wel een merk dat bekend is idd, echter wordt het niet zo vaak gebruikt als eurosilicone, mentor en natrelle... Dat wil echter niet zeggen dat het niet evengoed zou zijn (weet ik ook niet)

De beslissing maak je uiteindelijk zelf, als je alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen hebt idd.... Er zijn meerderen hier op het forum die een bv of wissel hebben laten doen, toen ze kleine kinderen hadden :) De een beviel dat beter dan de ander...

Heel veel succes met beslissen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.