Ga naar inhoud

Lizzy : 18 juni 2013 : Dr. Bronckaers : AZ Turnhout (St. Jozef)


Aanbevolen berichten

Dag dames!

Dinsdag 18 juni 2013 is 'THE day'. De dag waar ik al zo lang naar uitkijk!

Een vijftal maanden geleden zette ik de stap om op consult te gaan bij Dr. Bronckaers voor een borstverkleining (van een F70 naar een D70/C75). Al gauw voelde ik me op mijn gemak bij deze dokter en legde ik meteen mijn operatiedatum vast. Ondertussen is het al 12 juni en kan ik niet snel genoeg aftellen! Dit met de nodige zenuwachtigheid uiteraard .... Ik ben vooral enorm ongerust voor de littekens.

Heeft er trouwens iemand enige ervaring (wat betreft dezelfde operatie) met deze dokter?

Vriendelijke groetjes,

Lizzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Spannend he!

Geen ervaring met deze dokter maar ik ga zelf onder het mes op 26 juni voor een borstverkleining en het kan idd niet snel genoeg gaan nu....

Natuurlijk ook met de nodige zorgen maar that's me ;-)

Veel Succes in elk geval en hou ons op de hoogte!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is echt spannend jij kan de dagen aftellen waar je al zo lang nar uitkijkt.

Ik heb nog geen ervaring maar hoop ook echt op een borst verkleining.

Wens jou veel succes en dat alles spoedig mag verlopen :35:

groet van andresina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!! Je bent al lekker snel aan de beurt!!

Ik zal je titel ietsje aanpassen, zodat hij lijkt op de anderen ;) en je verhuizen naar de operatieverslagen, zodat je na de operatie hier in dit topic ook evt. je operatieverslag kunt posten als je er een wilt schrijven :)

Succes met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.