Ga naar inhoud

Complicaties na verwijderen hechtingen


Sweetlady28

Aanbevolen berichten

@ sweetlady;Goed te horen dat het Wat beter gaat en voelt voor je!! @ mjlk; succes! Meest van tijd gaat het ook gewoon goed,, bij jou vast ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop echt dat het helemaal goed komt, van die onzekerheid wordt je gek. Ik sluit me aan, ga liever terug naar de kliniek! Daar weten ze hoe het moet. Bij mij moesten nietjes uit mijn tepels gehaald worden echt een drama! 2 assistentes kregen de niettang zeg maar niet om de nietjes en daarna bleef die tang zeg maar vast zitten... Uiteindelijk de dokter uit z'n consult gehaald die het uiteindelijk heeft verwijderd... Geblaat of wat dan ook, gelukkig. Maar was wel erg bang en vond het vreemd dat de assistentes niet wisten wat ze moesten. Ik zal foto's ervan in m'n gallery plaatsen. Goed herstel verder gewenst,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd.. Altijd naar de kliniek. Ik ben

Inmiddels klaar met de antiobiotica. Pijn is weg. Borsten zijn ineens veel

Soepeler. Waren voorheen twee stenen. Dacht dat dat hoorde. Ben bijna 5 weken na de eerste operatie en een week na het opnieuw spoelen en hechten. Hoop dat de infectie niet terugkomt. Hechtingen nog steeds gevoelig en beginnen te jeuken. Soms voel ik wat steken. Dit weekend weer controle. Hopen dat de wonden nu wel dicht zijn en beginnen te helen. Ben best zenuwachtig en bang dat t miss onder die pleisters niet goed is... Ff afwachten... Ik hou jullie op de hoogte. Kusjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik ben zondag op controle geweest. Zag er goed uit. Pleisters waren droog :) wel weer een ab voor 10 dagen 4 keer per dag voor alle zekerheid. Wilde proberen fotos te plaatsen van de onsteking en mn borsten nu. Maar weet niet zo goed hoe dat werkt.

Hoop dat de onsteking nu wegblijft. Borsten zijn stuk kleiner geworden en minder pijnlijk.

Groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dames,

Donderdag ben ik gestopt met antiobiotica. Mijn borsten voelen zo anders aan. Afgelopen maandag hechtingen van hersteloperatie laten verwijderen. Deze zaten er 3,5 week in voor alle zekerheid. Was best gevoelig bij het vewijderen. Nu nog een

Week pleisters en sportbh en dan hopen dat infectie niet meer terugkomt. Maar heb er, zo hoe ik me nu voel , een goed gevoel erbij. Eindelijk genieten van boobs.

Kusjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmetje

Hallo,

Jeejtje dacht ik dat ik al pech had met de hechtingen!

Heel veel sterkte en succes!

Ik zal voor je duimen :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.