Ga naar inhoud

Lisa!! : 8 juli 2013 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ben net nieuw op deze site.

Ik wordt 8 juli geopereerd door dokter Selms in het Lucas in Amsterdam.

Ik vindt het heel spannend ik heb nu maat 75 AA en dokter Selms zei of ik plaats 240 cc of 260 cc ik wil graag C cup

het wordt half achter de spier geplaats dual plain.Ik ben 1.70 en weeg 55 kilo.

Wat denken jullie????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Ik heb even een topic voor je aangemaakt, dat is voor jezelf en voor diegene waar dat andere topic van was, overzichtelijker :)

Heb meteen even je datum en pc in je titel vermeld, dan kunnen andere meiden ook zien wanneer je geopereerd wordt en met je mee aftellen :)

Weet je toevallig welk merk prothese je krijgt? Dan kan ik wel eens kijken hoeveel projectie je prothese heeft. En weet je toevallig of het medium of high profile is?

Veel lees- en forumplezier !!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best_ Boobie,

Wat goed dat je dat voor mij hebt gedaan.Moet allemaal nog even wennen ha ha.

Ik krijg Natrelle Dual plain en wat erbij staat is 3100c. Maar er staat niets over medium of high profile.

Het is wel rond. 265 of 240.

Ik hoor van jou toppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

3100c? Geen idee wat dat is.....

Je krijgt een high profile prothese, want in de andere profiles bestaan die aantallen cc's niet als opeenvolgende maat. :)

Je krijgt dan een projectie van respectievelijk 4,3 cm of 4,5 cm

Daarmee ga je idd op een mooie C cup uitkomen :) Heel misschien dat het in bhlabel een D'tje gaat worden, maar dat is omdat de bh's bij prothese borsten altijd wat groter zijn dat de borsten ogen.. Klinkt heel gek, en weet ook niet hoe dat komt, maar het is wel echt zo.. Ik heb zelf een F en ziet eruit als een flinke D/DD....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best Boobie, Sorry ik weet nog steeds niet hoe de site werkt hoe ik een antwoordt terug zie mijn excuus hiervoor.Oke dus ik hoef niet bang te zijn dat het een kleine C wordt.Ik heb nog een vraagje Dokter Selms zei dat ik geen Sport BH om hoef te doen alleen die witte band om het naar beneden te drukken. Wat vindt U?

Ik neem ook donderdag 20 juni dan heb ik nog een afspraak bij Dokter Selms een BH mee in cup 75 C en vraag dan of ik het even een beetje kan zien ha ha en dan een shirt erover heen dan heb ik misschien een ideetje hoe het gaat worden.Gelukkig vertelde hij mij wel al dat de gleuf tussen mijn nieuwe borsten niet breed wordt dus wel natuurlijk omdat mijn bouw of vorm nu zo is.Ik ben erg bang dat het wel een brede gleuf wordt maar als hij zegt nee dat gebeurt niet moet ik me er maar bij neerleggen ha ha.

Maar ja iedereen heeft denk ik angst dat het anders wordt dan je in gedachte hebt.

groetjes Lisa :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best Boobie, Sorry ik weet nog steeds niet hoe de site werkt hoe ik een antwoordt terug zie mijn excuus hiervoor.Oke dus ik hoef niet bang te zijn dat het een kleine C wordt.Ik heb nog een vraagje Dokter Selms zei dat ik geen Sport BH om hoef te doen alleen die witte band om het naar beneden te drukken. Wat vindt U?

Je mag mij gerust tutoyeren ;)

Normaal gesproken wordt er ook door van Selms een combinatie van sportbh en band gebruikt.. maar ik zou het nog even goed navragen bij hem.... Hij is de pc en dus verantwoordelijk voor het eindresultaat :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.