Ga naar inhoud

da vinci kliniek in beerse


angel36

Aanbevolen berichten

beste dames,

vandaag op consult geweest bij dr vanoorbeek in de da vinci kliniek.

allemaal super in orde, alleen lees ik heel weinig over ervaringen met deze arts.

wie kan me wat meer vertellen over resultaten, ervaringen enz?

dank!

mieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mieke!

Welkom op het forum :) ik zie dat je je eerste consult al hebt gehad. Op basis waarvan heb je voor deze pc/ kliniek gekozen? Ik ben nieuwsgierig :) ik ken hem helaas niet dus ik kan jd er niet meer over vertellen.

Rechtsboven in het scherm vind je een zoekbalk als je hier zijn naam intypt, vind je vanzelf wat al over hem is geschreven. Let even op dat je zoekt op forums en niet op een subpagina. Anders krijg je niet het juiste resultaat :)

Wat is je startsituatie en wat heeft de pc je geadviseerd?

Veel plezier op het forum!

Gr Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Jo van Oorbeek. Ik weet zo uit mijn hoofd dat Ingrid K bij hem een borstlift met implantaten gehad heeft. Haar foto's kun je vinden in de galerij. Hij heeft heel mooi werk geleverd. Verder is er weinig over die pc bekend hier op het forum, dacht ik. Maar als je contact opneemt met Ingrid K (via pb) dan krijg je misschien nog meer info :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

23 mei word ik ook door hem geopereerd BV :) 275 CC van AA naar C, ik zal mijn verslag ook nog wel posten ;) idd jammer dat er hier iet veel over hem te vinden is maar daar zullen wij wel voor zorgen :62::7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Idd jammer want echt, ik zou geen andere chirurg willen, ben altijd zo correct behandeld, doet niet moeilijk over correcties etc, en hij is zo bekwaam, maakt mooie dunne lijntjes van de littekens enzo, super hoor.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.