Ga naar inhoud

ierusjuh : mei 2013


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Iris, ben 30 jaar en heb precies een week geleden mn bvk gehad.. Ik ben opzich blij met het resultaat, er is niet heel veel vanaf gegaan, vooral veel vel verwijderd en een cup minder van een E/F naar een D cup. Ik ben geopereerd d.m.v. de sleutelgat methode.. Ik vind alleen nu dat de ene borst nog wat groter is dan de andere, was voor die tijd ook al zo maar de pc zei mij dat verschil waarschijnlijk wel kleiner te kunnen maken, hij heeft aan die kant ook wel meer weggehaald, maar toch lijkt het verschil groter dan voorheen, deze borst hangt ook meer dan die andere en dat valt best wel op. Ik weet dat het een half jaar tot een jaar duurt voordat het uiteindeiljke resultaat er is, misschien ben ik ook wel veel te ongeduldig, maar trekt dat verschil ook bij?? Ik heb volg week dinsdag controle afspraak bij de arts, ben benieuwd wat hij er van zegt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Wat ik van bvk's weet is idd dat er het eerste jaar nog heel veel kan veranderen aan vorm en zo... De bvk-dames zullen je daar meer over kunnen vertellen!

Misschien kun je vertellen wie je pc was, in welke kliniek je geweest bent en welke datum, dan pas ik je titel aan en verhuis je naar de bvk-verhalen. Dan krijg je misschien meer reacties :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.