Ga naar inhoud

Pijnlijke borst!


Tanja32

Aanbevolen berichten

Hoi meiden, ik heb 5,5 week geleden een prothesewissel gehad en alles liep voorspoedig.... Na 1 wkn had ik geen pijn meer en kon ik alles weer gewoon doen.... Nu heb ik ineens sinds 2 wkn hele erge steken in mijn linkerborst en als ik hem beweeg kan ik wel gillen van de pijn. Ook plat liggen en op mijn zij doet erg pijn.... :-( Ik ben op controle geweest bij dr. Selms en hij constateerde dat er teveel kapsel is en ik het nog 2 maanden moet aankijken..... Denken jullie dat deze pijn nog kan wegtrekken???? De borst voelt iets harder aan maar is niet vervormd.... Wat denken jullie? Help.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tanja, allereerst wat ontzettend vervelend dat je ineens zo een last hebt... Ook dat het ineens na 2 wkn komt opzetten .. Maar goed wat ik me dus afvroeg en kan je misschien aan van selms vragen.. Als het een wissel betrof is het dan niet zo dat als je een aanleg had voor overmatig kapsel hij dat dan niet al gezien had kunnen hebben toen hij de vorige prothese eruithaalde... Ik vind nl dat hij na 5,5 week zegt dat het overmatig kapsel is een beetje raar klinken en ook dat hij daarna zegt nog twee maanden wachten... Daarentegen hij is de pc en je moet van hem uit kunnen gaan. Ik zou het toch effe voorleggen aan hem want over het algemeen schijnt steken in de borst niet zozeer iets slechts is maar er meer bij hoort, gevoel wat terugkomt etc en je zenuwen gaan natuurlijk weer volop werken. Echter het moet ook weer afnemen dus goed in de gaten houden of het minder wordt...

Good luck en hoor graag hoe het verder gaat, Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had jij ze voor de spier?

Hm nee.. van Selms plaatst volgens mij bijna nooit voor de spier.. Weet het ff niet meer van jou...

En wat heb je dan allemaal weer gedaan na 1 week?

Want te veel kapsel krijg je niet zomaar... Tenzij je toevallig aanleg ervoor hebt idd..

Dat van Selms nog wil wachten, begrijp ik wel.. Zolang je geen baker III of IV hebt, wordt een wissel van de prothese en kapsel weghalen niet vergoed. Vandaar...

Steken horen erbij maar je zou het niet moeten uitschreeuwen van de pijn idd...

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, helaas word de pijn niet minder.....vandaag op het strand geweest en bij elke beweging van de borst doet het echt vreselijk pijn... Om gek van te worden, ook lijkt hij al een stuk groter in formaat en voelt hij keihard.... Dit in vergelijking met mijn rechterborst. Deze voelt heerlijk zacht en kan ik pijnloos bewegen, tegen aan duwen, per ongeluk botsen en zelfs al op liggen. Denk dat er toch wat aan de hand is met deze borst?

Om terug te komen op jullie vragen. Ik ga ervanuit dat de pc weet waar hij het over heeft, hij vond dat de borst al aan het inkapselen was, erger dan eigenlijk hoort. Dat ik het moest aankijken was omdat hij wilde zien of het nog erger ging worden.... Het zijn geen steken, ik voel het echt alleen als de borst beweegt, of als ik te lang in dezelfde houding heb gezeten,gelegen. Ze zijn voor de spier geplaatst, en ik heb na 1 week gewoon echt alles weer gedaan.... Autorijden, werken, stofzuigen. Dr Selms had gezegd dat ik gewoon alles weer kon doen, zolang het pijnloos was..... En ik heb totaal geen pijn gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tanja, vreselijke pijn klinkt echt niet goed hoor.. Hoop voor je op beterschap en anders wel teruggaan want tot drie maanden wachten met die pijnen continu is echt niet te doen. Hij zal echt wel begrijpen dat je daar niet langer mee door kan lopen. Sterkte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.