Ga naar inhoud

Gevoel alsof 1 prothese los zit. Herkent iemand dit?


Verooo

Aanbevolen berichten

Ik heb zo'n raar gevoel dat mijn rechterprothese niet goed vastzit....

Als ik loop is het alsof het mee veert of de één of andere manier. Als ik mijn hand eronder houd voel ik het ook. Dan deint ie tegen mijn hand zeg maar. Als ik voorover buk is het ook net alsof ie 'in' mijn borst valt.

Niet echt een dreun maar wel echt een zwaarder gevoel. Of dit nu een fase is tijdens het zakken geen idee... Het voelt iig niet goed. Ben 3 mei geholpen. Ik heb de Meyere gemaild met uitleg en foto's

Alleen zie je op de foto's helemaal niks raars... Ik voel me verder ook top. Het doet ook geen pijn, maar is ook geen aangenaam gevoel. Zeurderig meer... Heb er flink de zenuwen van :(

Herkent iemand dit? Trouble in paradise? Ik hoop zo van niet, maar ergens weet ik gewoon dat het niet goed is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

veroo.ik heb echt precies hetzelfde,wilde er net een topic van openen..en zag jou verhaal ne jij beschrijft precies wat ik ook voel,

en buig ik naar links gaat ie mee,naar rechts naar voren idd net of die los ligt,

en de andere niet,en heb ook wel weer ineens veel meer zwelling dan bv gisteren terwijl ik vandaag toch ál'3 weken po ben.

ook lopen voelt onaangenaam net of ie zakt. en toen dacht ik ineens of is dit juist goed,? voelt alsof het zakt,dat is toch juist de bedoeling,..?

moet zeggen dat ik het gevoel corige week ook 2 dagen heb gehad en is toenw eer weg getrokken trouwens,en altijd in dezelfde borst,rechts doet lastig en links veel minder last van,

maar ben ook rechtshandig.

heel af en toe trekt mn borst ook beweginegn uit het niks haha herken jij dat ook?

en moet zeggend at ik bij mn linker ook wel al wat meer beweging voel dan bv eenw eek geleden,

ben benieuwd wat de anderen ons kunnen vertellen,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy en Veroo

ookm ik heb hier last van maakte me ook zorgen hierom.

Heb het idee dat hij er uit wil of zo een raar gevoel idd ook met bukken lijkt het alsof hij

omhoog komt.

Ik heb dit alleen aan de linker kant recht geen problemen mee.

Ik hoop dat het er bij hoort allemaal ben ook wel ongerust.

morgen moet ik wel op consult zal het dan ook meteen vragen.

Ben idd ook benieuwd of andere dit ook hebben en of het erbij hoort.

Groetjes Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Wat grappig dat jij hetzelfde hebt!!

Ja dat er verschil zit tussen links en rechts herken ik wel! De eerste dagen voelde ik links niets en rechts wel best pijn gehad. Toen was het in 1 keer andersom en zo wisselde het wat.

Nu mag ik sinds vrijdag weer alles. Ik hoop dus ook dat ik onbewust al best veel heb gedaan met rechts en daardoor een soort spierpijn heb. Mij lijkt het dat als ie ECHT los zit dat je dat kunt zien?

Maar dat weet ik dus niet zeker... Ik ben trouwens ook rechtshandig

Ik zie inmiddels nog een reactie! Het voelt al fijn dat er meer zijn die dit herkennen. Hopelijk duidt dit op erop dat het iets veelvoorkomends is tijdens het herstel. Sproetje morgen consult! Dan ben ik heel benieuwd wat jouw pc zegt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow en ik heb trouwens niet meer zwelling. Je ziet helemaal geen verschil... Ook niet tussen de borsten terwijl ik links gewoon niks raars voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd!! Ondertussen wacht ik in spanning op de reactie van mijn pc.

Wel een nadeel zeg dat hij zo ver weg zit... Ik bedoel als ik blijf twijfelen en het wordt erger of het is over een week of zo niet minder of weg dan ga ik toch voor de zekerheid op controle.

Maar ja 2,5 uur enkele reis... Das geen pretje zeg maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi veroo,

Ik heb dit ook heel erg gehad in m'n linkerborst, vorige week mijn pc erover gebeld en weer helemaal gerustgesteld. Hij gaf aan dat dit nog goed mogelijk omdat ik 2 weken po was toen en de prothese in principe ook los zit en nog moet kapselen ( niet te veel ook weer natuurlijk!) . M'n rechter was waarschijnlijk wat sneller gekapseld. Hij zei zolang je maar de eerste 6 weken goed je sportbeha aanhoudt komt het helemaal goed dat beloof ik. En als je na 6 weken Po toch nog last hebt moet je even langskomen. Ik ben nu anderhalve week verder en nu is het weg :D . Heel af en toe voel ik het nog een beetje maar al veel minder dan eerst. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn protheses voor de borst en het inkapselen zou binnen 4 weken moeten zijn...

Die 6 weken gaan voor mij niet op helaas. Natuurlijk kan het zijn dat ik net weer wat langer nodig heb :)

Wel super dat het bij jou iig alweer helemaal goed is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OW! sorry, excuus. Bij het plaatsen zag ik dat jij je prothese ook VOOR de spier hebt. Jij moet dus 6 wkn dag en nacht de sportbh dragen?

Bij de Meyere hoeft het maar 4 weken waarvan de laatste 2 alleen maar overdag.

Ik draag em wel al 4 weken dag en nacht. Sinds 2 nachten niet meer, maar overdag wel nog steeds en dat blijf ik ook doen zolang dit gevoel aanhoudt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een geruststellend antwoord dcupje,,

fijn te lezen moet zeggen dat mn linker nu ook wat meer wiebelt en zwemt haha maar hoort er dus gewoon bij,blij mn sportbh trouw dragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me gisteren ook rustig gehouden en ben niet naar dansles geweest. Vandaag is het inderdaad weer een stuk minder. Ik had een voicemailbericht van mijn pc op mijn tel staan.

Kan hier niet opnemen tussen collega's in en was ook net even van mijn plek.

Ik had hem gemaild met mijn vraag/ situatie incl een aantal foto's.

Hij gaf aan dat dit iets is wat vaker voorkomt en zeker niets verontrustend is.

Het heeft te maken met de bezenuwing. Daardoor hebben meerdere mensen ook last van ongevoelige of juist overgevoelige borsten/ tepels. Zeker als je de pech hebt dat net een zenuwtje in de weg zit bij het zakken van de protheses kan dit dus steken/ zeurderige pijn/ ongevoeligheid en/ of overgevoeligheid veroorzaken.

Hij zou straks nog even terugbellen voor het geval ik nog vragen had. Ik ben hier al heel blij mee!

Geduld dames. Telkens weer dat mooie woord....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat hij je even gebeld heeft en te horen dat het normaal is ! En idd dat stomme geduld ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De protheses hebben 6 weken nodig om vast te groeien zeg maar,dus nog even geduld,en je rustig houden (daarom is ook die 6 wkn zooooo belangrijk) is DE TIP!

Ze zitten er net in ,dus heeft even de tijd nodig zich te settelen enzo.

Dat is dus ook de reden dat je zon strakke bh aan moet ,die niet af mag...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha ha toevallig had ik vandaag met bukken het gevoel dat mijn rechter tegen de binnenkant van mijn tepel tikte....ik in de stress...kom ik deze topic tegen....pffffff zo blij met jullie allemaal zeg....dit scheelt voor ons allemaal een hoop tel naar de pc en stresssss.....oke 6 weken trouw die bh aanhouden dus ....zekers vlinder...ga ik zeker doen....hoop wel dat ik morgen ff mag spieken als ik bij diana ben...maak ik gauw een fototje...hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is dat rare bewegen nu ook weer helemaal weg, dus is vast en zeker iets nogmaals,,, en vlinder zegt het ook en die weet alles en is ervarings expert.. Haha. Heb nu juist veel steken in links terwijl die zich eigenlijk 3 weken veel rustiger hield dat die lastige rechtse haha. Idd het toverwoord hier; Geduld,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is dat rare bewegen nu ook weer helemaal weg, dus is vast en zeker iets nogmaals,,, en vlinder zegt het ook en die weet alles en is ervarings expert.. Haha. Heb nu juist veel steken in links terwijl die zich eigenlijk 3 weken veel rustiger hield dat die lastige rechtse haha. Idd het toverwoord hier; Geduld,,

Hahaha, een expert ,nou dat echt niet, ik heb alleen het allemaal al doorstaan ,dat scheelt misschien. :106:

Ja die steken ,die heb ik dus echt meer dan 2 jaar gehad he!!! Ik dacht dat ze niet meer weg zouden gaan ,ook aan een andere chirurg nog gevraagd,en die zei doodleuk,nee die gaan niet meer weg,dus ik: OH??? m Oke,dat is wat minder want doet soms echt heel erg pijn,soort messteken!

Nou daar had die niets op te zeggen!!!!!!!!!!!

En echt wel dat ze nu weg zijn !!!!!! Mannen ..........zucht.. :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dat zelfde gevoel gehad dacht dat links los zat, voelde hem ook onder mijn borst zitten (de sillicoon) nu 3 maanden verder nergens geen last meer van behalve dat ik denk dat de linker prothese iets meer gezakt is als de andere ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Mijn linker prothese zit ook nog los en ik ben vandaag 4 weken po...ik begon me al ongerust te maken maar als ik jullie verhalen lees dan blijkt dit redelijk normaal te zijn...rechts zit volledig vast maar die is dan alweer 5 weken po (alhoewel die na 2-3 weken al vast zat).

Net zoals iedereen zal ook ik geduld moeten hebben...ik hoop enkel dat ze snel vast komt te zitten want ik vind het maar raar aanvoelen als ik me buk of teveel werk met links.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 years later...

Hi Allemaal,

 

Iemand nog actief op dit forum die eerder het gevoel had dat de implantaat los zit? Ik ervaar nu hetzelfde met mijn linkerborst. Wat ik zo vreemd vind is dat ik dit pas na 3,5 ervaarde. Toen ik contact opnam met de kliniek zeiden zij dat het tot 6 weken kan duren voordat de implantaat is ingekapseld. Toch voelt het vreemd..

 

Iemand die dit had meegemaakt en nu kan vertellen hoe het is afgelopen??

 

Groetjes,

 

Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.