Ga naar inhoud

Diana Gabriels/ dr.F.Straten


Koekie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, als ik voor een consult kies via Diana Gabriels mag je dan zelf de pc kiezen daar?

Want ik wil me hoogst waarschijnlijk door dr F.Straten laten helpen. Maar via Diana Gabriels scheelt me dat 1000 euro??!!! :107:

Groetjes Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben zelf ook bij Diana Gabriels geweest vorige week en had daarna met dr f v straten het vervolg gesprek.

Was een erg vriendelijke pc.

Maar ken jij toevallig meer mensen die ervaring hebben met deze pc.??

Want ik twijfel nog of ik het via zijn eigen kliniek doet of via Diana..

Greoetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je bij de topics kijkt kom je heel veel onderwerpen tegen met onderwerp/ Diana-van straten-schietecatte,en al die meiden zijn via haar gegaan kun je ook allemaal lezen bij de operatie verslagen,uiteraad ook van alle andere praktijken en pc's.

word je veel wijzer van.

ik ben zelf ook vi de kliniek van diana gegaan en dan bij dr.schietecatte,ik ben heeeellll erg teverden over alles..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook via Diana Gabriels geopereerd door F. Straten via haar is het gewoon een stuk goedkoper! Dus waarom duurder gaan en de zelfde Pc nemen? Je hebt verder weinig met haar te maken hoor! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank hoor, ik heb ook eerst heel veel meegelezen hier. En heb er echt heel veel aan gehad! Idd waarom meer betalen voor dezelfde boobies bij dezelfde chirurg.. Dan zouden we dief van eigen portemonnee zijn... Ik moet zeggen dat ik Diana ook geweldig vond hoor, goed advies leuke vrouw en eerlijk en direct, ik hou er van,had een goede klik met haar, en je leest idd verschillende dingen maar gaat uiteindelijk idd om de chirurg! Ik heb haar 3 x gehad voor gesprek, 1 x voor tape verwijderen en knoopjes knippen, en nog een keer voor controle vd hechtingen, ik vind schietecatte geweldig maar over van straten hoor je ook allemaal goede dingen.. Zie dat jij in Dordrecht woont helemaal ideaal lekker dichtbij Barendrecht,succes met alle info die je tegen komt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik denk dat ik gewoon niet langer moet blijven twijfelen..

En gewoon de knoop door moet hakken!!

Heb nu een hoop positieve berichten gelezen..

En een fijn gesprek met de pc.

En dat geeft ook wel weer een hoop rust.

Ik heb een optie op 12 augustus, maar helaas kon ik niet eerder ivm mijn werk.

Dus even afwachten dan maar!!

Thanks lady's!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik denk dat ik gewoon niet langer moet blijven twijfelen..

En gewoon de knoop door moet hakken!!

Heb nu een hoop positieve berichten gelezen..

En een fijn gesprek met de pc.

En dat geeft ook wel weer een hoop rust.

Ik heb een optie op 12 augustus, maar helaas kon ik niet eerder ivm mijn werk.

Dus even afwachten dan maar!!

Thanks lady's!!

ga jij 12 aug. bij straten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.