Ga naar inhoud

Even voorstellen


Bon1986

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben bon, 26 jaar!

Ik heb altijd al hele kleine borsten gehad, maar vond het wel oké. Ze waren nog stevig. Wel soms de gedachtes gehad om een bv te doen.

Nu ik 2 kinderen heb gekregen, zijn er 2 losse velletjes overgebleven.. Vreselijk vind ik dat, en word er heel onzeker van.

Ik ben nu aan het rond lezen wat voor verschillen er allemaal zijn. Want ik zit nu toch heel erg te bedenken wat ik wil:

Wat bij mij past, ik ben namelijk best klein.. 1.69 en weeg 60 kilo.

Het lijkt mij doodeng dat ik zo een bv heb gedaan en dat ik er niet tevreden over ben. Sommige foto's wat ik heb gezien, daar ben ik van geschrokken. En sommige vind ik er echt niet natuurlijk uitzien.

Wat voor vragen stelde jullie allemaal bij jullie eerste consult?

Ik wil het graag in het sint lucas ziekenhuis laten doen. Ik hoorde hele goede verhalen over dokter nio! Wie heeft het daar ook laten doen en wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

1.69... dat ben ik ook, maar dan ben je toch niet klein? Ik vind mezelf in ieder geval niet klein, ook niet in vergelijking met anderen, maar oke haha dat is een ander forum

Dr. Nio heb ik hele goede verhalen over gelezen.. Helaas is hij niet terug te vinden via de zoekfunctie.... Omdat je daar meer dan drie letters in moet geven...

Ik weet wel dat Sexymama er geopereerd is en nog een paar meiden. Maar voor ik hier halve waarheden ga vertellen, kun je misschien even een pb sturen aan sexymama81. Die weet er meer van :)

Verder veel succes!!

En als je nog vragen hebt: shoot!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Valerieee en Dcupje zijn ook nog niet zo lang geleden door hem geopereerd, Supergirl is ook door hem geopereerd, maar zij is echt voor GROOT gegaan en ik weet dat je dat niet wilt. Je kan ze een vriendschapsverzoek sturen, maar zet er dan ook de reden van je verzoek bij. Dan kan je hun foto's bekijken. Er zijn meerdere hier, maar nog weinig echt actief op het forum. Wel allemaal tevreden voor hoever ik heb kunnen volgen.
Je kent mij persoonlijk dus je mag altijd langs komen om te kijken hoe ze nu zijn en je mag ook voelen, geeft wel een goed beeld. Heb je al een consult afspraak gemaakt met hem? Kan je even kennismaken en kijken wat hij voor jou kan betekenen. Als je wil dan kan ik ook met je mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb gisteren een eerste consult bij dr. Nio gehad.. Ik vond het een hele fijne man die alles duidelijk uitlegt, de tijd voor je neemt en echt naar je wensen luistert en kijkt wat daar de mogelijkheden voor zijn.. ik heb het consult in ieder geval als zeer prettig ervaren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dank je wel best boobie! Ja niet extreem klein natuurlijk, maar ook niet mooi lang

Ja ik ken sexymama persoonlijk, en van haar heb ik goede verhalen gehoord over dr. Nio. Ja misschien is het wel een goed idee dat jij mee gaat :)

Ik zal ze eens toevoegen.

Ik heb nog geen consult gehad. Want ik zit toch wel met iets. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kindjes. En zit gewoon met het probleem dat je 6 weken niet mag tillen. Ik heb geen idee hoe ik dat moet oplossen.

Hoe hebben jullie dit gedaan, de vrouwen met kinderen?

en cindytje, wat fijn dat je zo'n goed consult hebt gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Is idd lastig voor jou, Die van mij was 1.5 toen ik geopereerd werd en kon dus zelf in en uit bed stappen, up&go's ipv die plakluiers. Had ook goede hulp de eerste 2 weken. In het begin heb je ook echt hulp nodig bij het douchen. Maar misschien kan je moeder tijdelijk bij je in zodat ze voor jou en je kids kan zorgen? Je kan het altijd vragen natuurlijk. Of iemand die dicht bij je in de buurt woont, die je met allerlei dingen kan helpen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Gast cindytje1985

Ik las in een ander topic dat je de 30e geopereerd wordt door dr. Nio.. Is dt in het SLAZ want dan verander ik gelijk je titel en verplaats deze naar de operatieverslagen..

Tevens vroeg je je af of de tri action het merk is.. Nee dat is het model.. het merk is triumph ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.