Ga naar inhoud

Hoe werkt het met verwijzen?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik heb a.s. woensdag een afspraak bij mijn huisarts om me door te laten verwijzen voor een bvk. Ik zou graag naar de Bergman kliniek willen, maar ik heb geen idee hoe dat gaat met verwijzen. Kan ik zelf kiezen waar ik heen ga, of stuurt de huisarts me automatisch door naar bijvoorbeeld het ziekenhuis en moet ik het zelf regelen? En hoe zit dat met de verzekering; vergoeden sommige verzekeraars bijvoorbeeld wel een ziekenhuis maar geen kliniek omdat dat duurder is?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag zelf weten waar je naar toe gaat als je zorgverzekering maar een contract heeft met die kliniek, maar het lijkt me wel dat ze dat hebben met de Bergmankliniek.Informeer eerst even bij je zorgverzekering.

Je moet zelf de afspraak maken voor het consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Je vraagt de huisarts niet om toestemming voor n bvk, je vraagt hem of haar voor n verwijzing. Op mijn briefje stond dus ook alleen mevrouw wil met u praten over een mamareductie.

Ik ben bij bergman geweest en t werd volledig vergoed door mijn ziekenfonds. De verwijskaart heb je wel nodig bij de eerste afspraak. Bij bergman vragen ze de vergoeding voor je aan. Ik heb alleen op goedkeuring hoeven te wachten.

Sterkte met alles (ik heb t achter de rug jeuj :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.