Ga naar inhoud

is dit normaal?


Gast langemeid

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben afgelopen donderdag, 19 november, geopereerd aan een borstverkleining. Uiteindelijk heeft de chirurg er meer een lift en versteviging van gemaakt omdat dit automatisch al een redelijke verkleining betekende.

Na al het onderzoek wat ik gedaan had op internet ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat ik via de ankermethode zou worden geopereerd, hier heb ik het eigenlijk nooit over gehad met arts.

Nu is mijn tape er allemaal afgehaald op de EHBO ivm een allergische reactie erop (allemaal blaren, bah! vies verhaal:P) maar nu zien we alleen hechtingen om mijn tepelhof en verticaal naar beneden. Waar is die horizontale? haha we hebben echt goed gzocht..

na een beetje googlen op internet ga ik er maar vanuit dat hij de sleutelgatmethode gebruikt heeft, hier had ik zelfs nog nooit van gehoord. Ik vind de vorm vooral nog erg raar... en ook zit er aan de onderkant, aan het einde van mijn litteken (bij de borstplooi) een hele rare bobbel. Ik kan het niet anders omschrijven.

Gelukkig moet ik morgen terug naar de chirurg dus kan ik meer uitleg vragen. Maar ik ben erg benieuwd hoe dit was bij andere mensen die ook geopereerd zijn via de sleutelgatmethode. Is het echt zo dat er nog een grote verandering komt in de vorm?

Alvast bedankt!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Ik heb 13 nov bvk gehad maar dan de ankermethode maar kijk even bij topic borstverkleining daar zie je ervaringen bij de sleutelgat methode wat ik lees is dat het allemaal mooi wordt maar dat het langer duurt voordat het vorm krijgt.

Maar jammer voor je dat het niet goed door gesproken is.

Maar het zal ongetwijfeld goed komen maar wat meer geduld nu dat leren we wel als we bvk ondergaan.

Succes met alles Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi lange meid,

als het goed is zit je horizontale in je borstvouw.

mocht je n lift hebben gehad ( zo klinkt t wel) dan heb je die niet en mag je blij zijn!

ik heb namelijk n litteken dat ruim 10 cm aan elke borst.

groetjes cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Bij de sleutelgatmethode duurt het sowieso wat langer voordat het vorm heeft. Zelfs bij mij (ankermethode) heeft het uiteindelijk ook ongeveer 3 maanden geduurd voordat ze weer op 'borsten' leken zegmaar haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.