Ga naar inhoud

tingeling : 21 november 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

beetje late reactie. Ik vind het aantrekkelijk dat de vulling gewoon wordt opgenomen door mijn lichaam mochten ze gaan lekken, dus geen lichaamsvreemd materiaal behalve de buitenlaag. Ook vind ik het een fijn idee dat de wissel een relatief kleine ingreep is (vanwege het gebrek aan kapselvorming, nog een voordeel ten opzichte van siliconen).Ze zijn idd wat stugger dacht ik, alhoewel een forumlid met wie ik heb gemaild en die de hydrogels heeft, ze juist wel soepel vind.
nadeel is dat je sneller gaanlekkenen dus sneller vervangen moeten worden.
ander voordeel leek te zijn dat ze rontgendoorlaatbaar zouden zijn en mammografie dus wel mogelijk maken itt siliconen protheses maar dit is zojuist door mijn chirurg bij wie ik een consult had ontkracht - ook bij hydrogel is mammografie lastig.
Ik ben er dus nog niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

morgen mijn 1ste afspraak! spannend!

heb net nog 'wel' en 'zeker niet'-foto's afgedrukt.

Ook de standaard-vragenlijst die ik hier ergens vond.

Heeft er iemand nog tips? Dingen waar je niet direct aan denkt om te vragen maar toch interessant is om te weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een vraagje voor diegenen die al een tijdje geleden geopereerd zijn: tot hoe lang hadden jullie 'last' of voelden jullie af en toe wat steken, of iets trekken of om even het even wat. Of gaat dat nooit echt weg? Kan dat af en toe weer eens de kop opsteken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1ste afspraak bij dr. Van de Putte is achter de rug. Begon al goed: ik was 2u te vroeg (stond blijkbaar verkeerd in mijn agenda). Maar gelukkig had hij tijd, want ik heb er toch een klein uurtje binnen gezeten denk ik. Eventjes in de wachtkamer en daar lag een tijdschrift van Goedele bovenaan met als kop 'hou van je lichaam' of iets dergelijks. Beetje rare boodschap voor bij een PC...zou dat bewust gedaan zijn?

Ik ging dus zowel voor info over een bv als over lipofilling. Al had ik ondertussen eigenlijk al de idee dat lipofilling niet het gewenste effect zou geven. Maar de pc was daar blijkbaar grote voorstander van. Ik had zelf de indruk dat hij een lichte afkeer van borstvergrotingen met siliconen had :-s Maar ik dacht dus dat mijn vertreksituatie te klein was (nog geen 70AA volgens de tabellen) en dat er misschien weinig vet 'geoogst' ging kunnen worden. (1.68m en 48kg). Maar ik moest mij uitkleden, kwam uit dat kot en hij zei direct: daar kunnen we toch wat halen! (buiten- en binnenkant dijen en blijkbaar heb ik lovehandles waar ik het bestaan niet van wist) bemoedigend.... Maar gelukkig zei hij ook direct dat ik een perfecte taille en mooie heupen had en dat mijn bredere dijen eigenlijk mooi in de lijn lagen. Dus zo erg is het nog niet met me gesteld ;-)

Anyway is het een kostelijke affaire: 6500€ voor de behandeling en het brava-systeem waarmee je je borsten groter 'zuigt' ter voorbereiding. En meer dan een A-cup ging hij er zeker niet mee halen, dus dat zou toch redelijk teleurstellend zijn voor mij.

Qua prothese is hij een absolute voorstander van rond, low profile en voor de spier. Voor de rest moest ik maar bij een collega gaan zei hij :-p (Toen hij vroeg hoe groot ik wou gaan en ik zei 'niet te groot', zei hij direct 'OEF! Ja, zo een D-cup is dan ook niet mooi hé' :-s )

Maar blijkt dat ik dus erg weinig weefsel heb en een 'onderontwikkelde onderpool' (weer iets nieuw voor mij). En dat een lange, ovale prothese dan best zou zijn. Dan nog iets van waar hij moest snijden om het goed te krijgen, maar een deel is helemaal aan mij voorbij gegaan. Hij doet trouwens geregeld plaatsing via de tepel. Wist niet dat dat bij gewone protheses gangbaar was.

Maar hij dacht wel dat ik bovenaan sowieso rimpeling ging krijgen en dan zou hij dat naderhand bijwerken met lipofilling. (nog een extra kost dus).

Ben dus helemaal niet overtuigd en wil dan ook graag een 2de opinie, dus ik legde net een afspraak bij Demeyere vast. Nog 2 weken wachten, helaas. Maar we hebben alvast weer iets om naar uit te kijken.

In the mean time: zijn er dames die vertrokken zijn van een 70AA en een ronde prothese (low profile) voor de spier hebben? Want ik kan mij wel vinden in het type prothese dat hij wil gebruiken, alleen weet ik niet zeker of ik tevreden ga zijn met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm... Ik snap volledig dat je hier een raar gevoel aan overhoudt, zou ik ook hebben.

Ik hoop dat je gauw reactie krijgt van dames met een gelijkaardige voor-situatie, zodat je hun ervaringen toch ook es hoort!

Nu aftellen naar 26/06, hoop dat je daar met een beter gevoel mag buitenwandelen!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hey, wat een bizar consult.....

Ik zou bijna gillend weggelopen zijn, denk ik....

Uhm low profile? waarom zou je daar uberhaupt voor kiezen? Dat vergroot niet echt veel, tenzij je best een brede borstkas hebt.. De cc's gaan nameljk vooral in de breedte zitten dan... Als ik je een tip mag geven: NIET DOEN :)

Niet dat ik je sowieso naar Demeyere wil pushen hoor, maar ik denk wel dat hij een hele goede pc voor je is. Beter een anatomische prothese voor de spier, dan een ronde die zou gaan rimpelen.... Want daar zit je niet op te wachten he..

Ik zou als ik jou was, zeker even het gesprek met demeyere afwachten :) Denk dat je daar een veel beter gevoel aan over gaat houden ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerlijk gezegd moest ik mijn tranen bedwingen toen ik in de auto zat... Had 't me redelijk anders voorgesteld.

Ik stel het wel op prijs dat hij eerlijk was, maar denk dan gewoon dat de methode(s) waar hij het meeste voorstander van is niet bij mij passen en dat ik dan maar zijn raad moet opvolgen om elders te informeren ;)

Ik vond de resultaten op zijn website nochtans mooi, toch voor wat ik voor ogen had. Maar als ik het nu wat beter bekijk zijn zijn resultaten vertrekkend van een AA-cup toch weinig spectaculair en echt aan de kleine kant. Ik moet natuurlijk appelen met appelen vergelijken en beseffen dat ik niet hetzelfde effect kan krijgen als zou ik vertrekken van een goeie A-cup.

Maar ik heb nu dus m'n hoop wel op Demeyere gezet en hoop echt dat hij meer mogelijkheden ziet met een beter/volumineuzer en toch natuurlijk resultaat. (Ik denk dat een mooie B toch niet te veel gevraagd is?)

Nog 2 weken... duurt weer veel te lang naar mijn zin ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een zeer tevreden klant van Dr. Bruno de Meyere. Je zult je zeker op je gemak voelen bij hem. Ik ben een grote voorstander van voor de spier plaatsen. Ten eerste wordt er bij dual plane zeker wel in de spier gesneden. Ach, dr. de Meyere zal het je allemaal wel vertellen. Buiten dat is voor de spier veel natuurlijker. Ook tijdens het sporten (weet natuurlijk niet of je dat doet) kunnen je borsten niet "gek" gaan meebewegen als je dual plane had gekregen.

Verder is het veel minder pijnlijk en heb je een veel sneller herstel. Eigenlijk alleen maar voordelen. Dr. de meyere is een super fijne arst die geen onnodige risico's neemt en alle tijd neemt om je vragen te beantwoorden. Hij heeft heeft veel ervaring en kan alleen maar mooie borsten maken. Je zult geen negatieve verhalen over hem horen. Ik ben nu 3 maanden PO en heb bijna nergens last van gehad. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je je ellebogen niet boven je schouders houdt voor 4 weken, maar dat is heel goed te doen hoor.

Ik wens je heel veel succes!

X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik heb een beetje jouw verhaald gelezen, vond het een bizarre consult!!

Ik ben zelf ook 1.60 en weeg 45 kg. Ik heb ook twee kindjes en mijn borsten waren naar mijn zwangerschap ook super lelijk geworden.

Ik heb een borstvergroting laten uitvoeren door dr. plovier, die naar mijn mening gewoon de beste is. Ik heb er zelf een eindje voor gereden maar dat is mijn meer waard geweest als bij iemand in de buurt gaan die niet goed genoeg is voor mij. Ik krijg alleen maar compimenten over hoe mooi mijn borsten zijn, ik vimd ook dat hij echt zeer mooi werk heeft geleverd :). Ik heb zelf wel ronde prothese want dat wou ik zelf, ik wou absoluut geen hangers! Ik heb 450 CC nu zou je echt schrikken en denken dat het veel te groot is, maar dat is het helemaal niet, het is precies goed voor mij, je kan mijn fotos in de galerij bekijken, mijn operatie is nu twee weken geleden dus ze moeten nog wel een stuk zakken maar ze zien er al zo goed uit.

Ik zou jou aanraden om goed te zoeken op internet wat jij wilt en goed zoeken welke artsen goed zijn en dan op consult en waar je een goed gevoel bij hebt daar moet je gaan., Ik heb ook diverse consults gehad en bij dr. plovier voelde ik me gelijk op mijn gemak.

Hoop je een beetje geholpen te hebben.

Groetjes Silvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

morgen consult bij Demeyere, spannend!

ga ik wel genoeg tijd hebben om alle vragen te stellen, vraag ik mij af?

Wie is er bij hem 2x op gesprek alvorens een operatie vast te leggen?

Nu heb ik deze nacht toch wel niet van gedroomd van de 1ste PC waar ik bij ging :unsure: probeerde die mij weer een lipofilling aan te smeren :blink:

Nu begin ik mij in mijn onderbewustzijn weer af te vragen of een BV zo een goed idee is, want met kleren aan valt het wel mee en wil ik nu wel een litteken voor het leven? :39:

Dus ben benieuwd hoe het morgen uitdraait...

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen consult bij Demeyere, spannend!

ga ik wel genoeg tijd hebben om alle vragen te stellen, vraag ik mij af?

Wie is er bij hem 2x op gesprek alvorens een operatie vast te leggen?

Nu heb ik deze nacht toch wel niet van gedroomd van de 1ste PC waar ik bij ging :unsure: probeerde die mij weer een lipofilling aan te smeren :blink:

Nu begin ik mij in mijn onderbewustzijn weer af te vragen of een BV zo een goed idee is, want met kleren aan valt het wel mee en wil ik nu wel een litteken voor het leven? :39:

Dus ben benieuwd hoe het morgen uitdraait...

Hoi Tingeling!

Geen zorgen hoor meid, je krijgt alle tijd bij Dr Demeyere! Hij vertelt inderdaad veel uit zichzelf en nadien kan je nog alles vragen hoor!

Ben heel benieuwd wat hij je zal voorstellen, maar ik ben zeker dat er een mooie oplossing uit de bus zal komen!!

Ik duim voor je hoor! Succes!

Liefs

*c*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tingeling,

Vind het spijtig dat je zo een slecht gevoel hebt over gehouden aan dr vandeputte. Ik ben ondertussen door hem geopereerd en ben echt super tevreden van het resultaat en de behandeling. Maar je moet kiezen voor iemand waar je je goed bij voelt! Die twijfels zijn normaal maar als ik geweten had wat ik nu weet dan had ik het al veeeeel eerder gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey smalleke,

dat slecht gevoel valt mee hoor. Ik heb het achteraf wat meer kunnen kaderen. En zoals ik zei, heeft hij mij in m'n droom toch bijna overtuigd, dus zo erg zal het niet geweest zijn :6:

Ik ben benieuwd naar jou resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Live vanuit de wachtzaal v demeyere. Was al 20 min te laat, moest er dan nog 20 wachten. Kwam een man na mij, demeyere komt in de wachtzaal: komt u voor een beetje botox? En tegen mij: mag ik die meneer voornemen? Tot zover discretie bij de dokter :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Live vanuit de wachtzaal v demeyere. Was al 20 min te laat, moest er dan nog 20 wachten. Kwam een man na mij, demeyere komt in de wachtzaal: komt u voor een beetje botox? En tegen mij: mag ik die meneer voornemen? Tot zover discretie bij de dokter :-)

Ooooh!!! That's a no-no! Foei Dr Demeyere...

Link naar reactie
Delen op andere sites

:3: grote foei... Hij zei: voor meneer heb ik maar een minuutje wer, voor jou 3 kwartier. Die man was al aan 't kijken wat voor werk ik ging laten doen dat zo lang duurde :wacko:

Maar soit, het consult: Het was een aangenaam gesprek, volledig, toch niet te lang, to the point. MAAR: helaas zijn er niet veel opties voor mij. De natrelle 510 sowieso omdat ik te weinig weefsel heb, maar dat wist ik al. En dan begon hij op te meten. Ik verstijfde nogal (tepels incluis). 'Het is hier kou zeker?' zei hij. Heb maar geknikt, weet niet of het aan de temp of het onbehaaglijk gevoel lag. Dan begon hij op te meten en streepjes te trekken. Blijkt dat ik dus megasmal ben. IK had de kleinste prothese nodig: 165cc :103: 200cc ging er héééél misschien in (hoogstwaarschijnlijk niet), maar groter was dus uitgesloten (en ik vond die 240 nochtans mooi :56: Dus ja... wat nu? Ik vond het er heel klein uitzien. Ik had foto's mee van mezelf tijdens mijn zwangerschap (Was wel een beetje raar dat hij mijn 'naakt'foto's complimenteerde :unsure: ) en met protheses ging het dus bijlange zo groot niet worden (wat ik toch echt wel gehoopt had).

Ik denk wel dat het mooi zal zijn, want mijn borsten staan van nature dicht bij elkaar zei hij, maar ga ik het genoeg vinden en 'de moeite' om er 4500€ aan uit te geven?

Maar sowieso plan ik maar een mogelijke operatie in november, dus heb nog even tijd om na te denken.

Vond het wel gek dat hij direct antibiotica voorschreef en zijn hele vragenlijst meegaf. Hij is er precies nogal zeker van dat de meeste terugkomen :4:

Hij vroeg wel hoe ik bij hem terecht kwam en hij zei dat hij niets te maken had met zijn populariteit op internet :D

Ik ga even de maten opzoeken, dan kan best-boobie misschien eens kijken op wat ik zou uitkomen. (Hoop toch alleszins op een redelijke B :blush: )

Pfff, nooit gedacht dat ik zo een speciaal geval zou zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Tingeling!

Nou, kan me voorstellen dat je wat geschrokken bent... Mijn verwachtingen ivm het aantal cc lagen ook anders en vond het ook een beetje jammer toen ik buitenstapte na mn eerste consult.

Maar de Natrelle 510 geeft gelukkig een mooie projectie. Bij mij is dat 5,1. Ik had een Acup en heb me nu laten opmeten en heb een 70D (komt overeen met 75C, maar dan is de omtrek ietsje te los)

Neem nou eens dat je 175cc krijgt, dan is dat toch al 4,7.

Hij plaatst echt alleen maar wat er perfect inpast, dus je mag zeker zijn van een deskundig advies. Maar de vraag is of je natuurlijk zelf tevreden bent!

Mijn tip, bekijk heel veel foto's van meiden met een gelijkaardige voorsituatie. En stel maar veel vragen! Ik pb je nog iemand die je kan raadplegen, die ook de natrelle style kreeg, ben het aantal cc wel even kwijt.

En wens je verder alle succes met je zoektocht!

Ps: dat van 'tis hier koud zeker?' heb k ook meegemaakt :)

Liefs

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey smalleke,

dat slecht gevoel valt mee hoor. Ik heb het achteraf wat meer kunnen kaderen. En zoals ik zei, heeft hij mij in m'n droom toch bijna overtuigd, dus zo erg zal het niet geweest zijn :6:

Ik ben benieuwd naar jou resultaat!

Ja ik probeer de foto's online te krijgen maar is nog niet gelukt tot hier toe. Ik blijf proberen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, hier moest ik gisteren verder (had het gisteren niet meer gered, sorry)

Je hebt nu een 65AA... Met 4,7 cm projectie (maar ook met 4,9 cm hoor, dat scheelt zo weinig) ga je dan naar een 65 D.. misschien een E, maar daar durf ik niet van uit te gaan.

Het gaat dan ogen als een 65C

Je bent idd smal, omtrek 65 zie je niet zo vaak, maar dat bepaalt dus wel de maat van je prothesen...

Ik denk, dat je evt bij plaatsing achter de spier, als je dat uberhaupt zou willen, misschien ietsje groter zou uit kunnen komen... Maar.... dat is afhankelijk van de rekbaarheid van je huid.....

Denk er nog maar eens goed over na... Uiteindelijk zul je over een jaar of 15 of 20 misschien toch weer willen wisselen. Tegen die tijd past er wel meer in ;)

Zal je titel een beetje aanpassen :) Maar ik zet je pas bij de operatieverslagen als je een datum hebt, oke?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt B_B!

Het lijkt me sterk dat ik met slechts 165cc of een C of D zou uitkomen. Het zag er echt heel klein uit :unsure:

Vooral omdat mijn borsten bij de zwangerschap een stuk groter waren dan die prothese en ik heb nooit een C gedragen :6:

Maar ik weet dat je protheses dar niet mee mag vergelijken.

Ik neigde vandaag toch weer naar een positieve kijk op de zaak :3:

Zal al maar een plaatsje zoeken in mijn agenda :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.