Ga naar inhoud

wendy-tje : 13 mei 2013 : Dr. Schiettecatte : Atlas kliniek : Meisse / Brussel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou heklein wereldje, dan zat jou man zeker op dat bankie, want die heb ik wel gezien, minn man was in de kamer gebleven, maar had jullie auto wel gezien....

Ik heb ook dual plane, vond het wel heftig hoorallemaal, had wel verwacht dat het zwaar zou worden, maar die 1e week viel me echt tegen, maar ja je hebt erwat voor terug he.

Hoop dat het met die hechting wel goed gaat komen, is nu iig al een stuk meer dicht. Vanavond voor de 2e controle naar Diana. Maar las dat jij ook nog een band om jeborsten hebt, ik heb alleen een sport beha.

Fijn weekend alvast

Grtjs....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt klein wereldje ja. Wij waren met die witte bus,en mij man zat idd op het bankje in de gang,eerste week viel me mee, tweede week na het tape verwijderen werd bij pij linker en heb veel last van zwelling. Dat vind ik vervelend maar pijn kan ik niet echt zeggen, soms steken enzo en m'n rechterarm enzo is nog niet soepel haha, ik had tape onder m. Borsten en een stuk boven aan voor 4 dagen en dan daar over heen m'n sport bh, nu dan alleen nog de sportbh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja die tape had ik ook, nu nog hopen dat ze nog iets meer naar binnen gaan staan, maar dat heeft zn tijd nodig begreep ik. Pijn heb ik gelukkig niet meer, en die steken had ik wel de eerste week. Kan gelukkig ook weer tshirts aan, waar een beetje rek in zit dan, had vd week een blousje die kreeg ik niet eens meer dicht, maf hoor, eerstis alles veel te ruim en nu gewoon te strak of te klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens wel leuk dat kleding daar nu te strak is.. Is het niet voor niks.. Ik pas al m'n kleding nog wel gelukkig alleen mooier gevuld nu, ben ik heel blij mee.. Wat hebben ze eigenlijk tegen jou gezegd over de sport bh? Diana zei weer heel Anders dan d'r. Schietecatte

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai,

zo gisteren op controle geweest en moet voor de zekerheid toch aan de antibiotica, zag er verder goed uit zei ze, maar om eventuele infecties uit te sluiten maar.

Nu donderdag weer terug om te kijken of de wond nu helemaal droog is en goed heelt.

Dan mag ws snachts de sportbeha uit!!! joehoe...haha

Maar wat bedoel jij met wat ze over de sportbeha gezeg had??

Succes straks met je controle, of ben je inmiddels al geweest??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, ik hen vanmorgen geweest moest om 11 uur er zijn, om de hechtingen eruit te halen, nu bleek dat het wel oplosbare waren.. En was allemaal al mooi opgelost dus voor niks zorgen om gemaakt, alles was netjes dicht en over 2 weken mag m'n sportbh helemaal uit,, nu nog 1 weken 24 uur per dag.. Ik bedoelde over de bh ; schietecatte zei 6 weken dag en nacht toen ik voor de eerste controle bij Diana kwam(was na 4 dagen)zei ze mag eventueel snachts wek af . Zo raar want las overal van niet dus gelukkig niet gedaan en vanmiddag vroeg ik er naar maar zei ze dat ze dat niet had gezegd,,, dus was vast miscommunicatie,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig sprak ik nog een meisje die er ook tegelijk met ons was en die had ook zo n last gehad van ontstekingen bij de hechtingen en stukjes los,, ook extra antibiotica gehad en was toen gelukkig helemaal goed gekomen! Dus bij jou vast ook!! Dan heb ik wel geluk gehad.. Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat beter met je nou super!!! Ik tel af om me weer wat beter te voelen en blij te worden met mijn borsten. Vind ze te groot maar ja de zwelling ! Fijn dat het beter gaat!!! Hell is for hero's ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je foto's gekeken en reactie gegeven.. Au vooral die linker bij jou hè? Dat heb ik rechts en nu nog steeds morgen 3 weken po, ben net wezen zonnebanken en ging juist Iers beter wat weg was is nu weer terug.. Eigen schuld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, hoest nu met je? Nog steeds veel last van zwellingen? Ik zit nu aan de 3 de dag anitibiotica en barst al 2 dagen van de koppijn en slaap slecht, tja bijwerkingen...maar goed, is het ergste niet, verders gaat het wondje al beter volgens mij. Wanneer mag jij weer op controle? Die sport beha mocht in eerste onstantie 6 weken niet uit, maar nu mag hij donderdag als alles goed is uit. Ff ander vraagje mag je nu nog een tattoo laten zetten op jeboobs, of isdatnuuit den boze!! Haha zal jij wel weten hoop ik, weet niet of ik er op die plek 1 bij wil hoor, maar kan het maar weten toch.

Fijne dag, grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, ik hen vanmorgen geweest moest om 11 uur er zijn, om de hechtingen eruit te halen, nu bleek dat het wel oplosbare waren.. En was allemaal al mooi opgelost dus voor niks zorgen om gemaakt, alles was netjes dicht en over 2 weken mag m'n sportbh helemaal uit,, nu nog 1 weken 24 uur per dag.. Ik bedoelde over de bh ; schietecatte zei 6 weken dag en nacht toen ik voor de eerste controle bij Diana kwam(was na 4 dagen)zei ze mag eventueel snachts wek af . Zo raar want las overal van niet dus gelukkig niet gedaan en vanmiddag vroeg ik er naar maar zei ze dat ze dat niet had gezegd,,, dus was vast miscommunicatie,,

Ja klopt was bij mij ook zo,alleen heeft die verpleger wel de knoopjes weggeknipt zodat t wat sneller zou oplossen allemaal. :101:

Ja over die bh,ik moest m ook 6 weken aanhouden ,maar na 4 weken snachts uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai debuutje en vlinder

@debuutje; joh dat is al snel dat je bh af mag.

vind je dat niet eng?

fijn te horen dat je wondje beter gaat nu,dat is het belangrijkste,die bijwerkeingen zijn lastig maar idd even voor lief nemen he? geen pijn? jij mag donderdag weer naar Diana he?

ik ben zaterdag voor de laatste controle bij diana geweest de hechtingen waren mooi opgelost,ze was tevreden vond mn herstel snel en goed.

als de korstjes eraf zijn,ze schat in over 2 weken helemaal klaar mag mn bh af en een mooi bh tje aan..haha en dan evt ook snachts zonder.

maar ik vind ze vaak nog een beetje eng hoor nu,vind het heel veilig en stevig voelen die bh..hihi

vannacht wel voor het eerst wat schuin gelegen heerlijk voor mn rug en betr geslapen ooo,lig jij nog steeds op je rug debuutje?

heb gehoord dat je na de eerste week op je zij mag als je het kan,

moet 21 juli voor de laatste controle naar schietecatte zelf,

wel leuk ben benieuwd wat hij van zn creatie zegt :45:

zwelling nog steeds werd minder maar is weer terug,nu was ik gister 20 min gaan zonnebankenw el met bh aan maar kreeg later te horen dat dat de oorzaak kan zijn van weer zwelling..dus ben weer ff terug bij af..links gaat prima rechts blijft lastig..

tattoo,zou ik je nu zeker niet aanraden,veel te gevoellig maar denk dat je ook niet op korte termijn bedoeld,,zoiezo beter pas een half jaar na narcose,

en qua sllicoon kan het gewoon hoor,ej gaat met je naaldje maar hooguit 2 mm in de huid dus raken doe je hem niet en is verder geen probleem met tattoeeren als er een sllicoon onder zit hoor,

ik vind het zelf wel altijd doodzonde een mooie borst met een tattoo erop,ik raad het altijd af bij meiden,

iedereen kijkt alleen nog naar die vlek...ipv ja boobies,

maar goed dat is ook persoonlijk natuurlijk,

vlinder ik had je ook nog een pb gestuurd,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ja vind het wel eng hoor, dus hou snachts de bh nog ff aan, moet zowiezo nog wachten tot donderdag hoor....spannend dus nog ff 2 weekies wachten, haha...ik ben al ff stiekem bij livera binnen gelopen ,maar bijna alle bhs die er himgen zijn gevoerd....eerst wilde je niet anders, vond er ook weinig echt moois bij hangen hoor, ga wel naar wat andere zaakies...

Nee ga ergeen bijzetten hoor, maar was benieuwd maar of het wel zou kunnen, ik heb er al jaren een dolfijntje opzitten....hoe cliche he!!

Vervelend dat die zwelling door het zonnebanken weer terug is, wat had Diana daarvan gezegd dat je nog steeds zoveel zwelling had, of is dat een normale reactie, ikzelf heb er weinig tot geen last van gehad....zo zie je maar ieder heeft een andere geneeswijze he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana vond het juist meevallen,,, rn alles ging prima zei ze,, je kan dat dolfijntje altijd veranderen of is het niet zo dat je dat zat bent? Meer nieuwsgierigheid of het kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maby wel eens over nadenken om er iets anders van te laten maken...maar het was eigenlijk meer nieuwsgierigheid of je daar kon kon laten tattoeren, .maar mooi dat zij het vond meevallen, is maby meer je eigen idee, dat de zwelling dan zo erg is,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tattoo kan daar hoor, maar na een half jaar..misschien zelfs beter langer tot hè zeker weet nou dit is de vorm en veranderd nu niet meer.. Denk idd ook dat ik een Tikkie een "aansteller" ben qua vocht haha,, en als dat het is neem ik het graag voor lief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wou net zeggen dat ik je borsten al heel mooi vind, wat ik zo op de profiel foto zag...ben jij zelf toch? Die van mij ben ik ook zelf..!! Al geloof ik het zelf af en toe nog niet haha ben er zo blij mee, maar vooral op foto nog dat ik denk ben ik dat echt??

Ga ff bij jouw foto's spieken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oké, vond het zo n. Werkelijke foto dacht dat ben jij? Vind dat ook mooie boobies :) ben benieuwd naar jou foto zo..ja heerlijk ZE te hebben en te merken dat het echt beetje bij beetje beter gaat hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb hem aangepast hoor, hihi....dat topje droeg ik eerst alleen met zo'n maximizer van de hunkemoller, nu ist gewoon vanmezelf, ben er zoooo trots op!! Woon je in de buurt van Rotterdam omdat je voor Diana hebt gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor, ik had ook altijd die harde maximaliser bh"s ook m'n bikini.. Idd zo leuk,, dat hoeft niet meer! Maar ben jij er nou duidelijk mee welke bh mag na je sportbh? De een zegt met de ander juist zonder beugel,, geen push Up.. En niet met vulling..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee bij Utrecht, maar ligt lekker centraal en na veel googelen sprak Diana mij het meeste aan ook qua prijs, en ook qua hoe snel het kon gebeuren,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.