Ga naar inhoud

Even voorstellen


Jaenne

Aanbevolen berichten

Hallo! :48:

Ik ben Jaenne en 26 jaar oud, getrouwd en moeder van 3 kids.
4 jaar lang borstvoeding gegeven aan 1 stuk door, en toch zwaar aan t overwegen om een bv te doen.
Na 4 jaar borstvoeding kun je je voorstellen hoe mijn voorgevel eruit ziet :blink:
Volume is totaal verdwenen en ben van een 75B voor mijn zwangerschap naar een grote D gegaan tijdens en na mijn zwangerschappen.
Na de borstvoeding zijn mijn borsten naar een slap hangende 75B gegaan.
ik weeg 56 kilo en ben 1.65 lang,

Graag wil ik jullie ervaringen lezen en welke kliniek of klinieken het beste zijn.
En het liefst betaalbaar, aangezien wij leven van 1 uitkering.
Volgend jaar zou ik graag een BV ondergaan, dus dat wordt hard sparen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Je hebt nog even tijd om eens goed in te lezen hier :) Hoop dat je het bedrag snel bij elkaar hebt, maar ik kan me idd voorstellen dat je dan op zoek bent naar een betaalbare kliniek...

Ik denk dat je in de richting van Wellnesskliniek of zo moet denken... Misschien Dr. Straten, hij werkt in kliniek Heyendael...

VOor 3000 kun je ook terecht bij dr. de Meyere in Gent. Hij is echt een pc met gouden handjes, maar weet ook niet in welke regio je het zoekt :)

Succes met je zoektocht!!! en als je vragen hebt die je niet via trefwoorden in de zoekbalk rechtsboven kunt vinden, dan shoot!

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er heel veel aan gehad om de operatie verslagen te lezen,,

is een aparte afdeling hier op het forum of in de zoekbalk,operatie verslagen invoeren. kun je heel veel lezen,

groetjes wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie voor de reacties.

Ik was al rond aan t neuzen, erg interessant.

Ik woon in limburg (nl)

Één vriendin van me moet eind deze maand onderchet mes,

En ze raadde mij aan om me aan te melden bij dit forum.

Zij gaat naar de wellnesskliniek in belgie.

En als ik bij haar t resultaat heb gezien, denk dat ik het óók aandurf.

Dat is het enigste wat mij nog tegehoudt, de angst dat het fout gaat.

Zijn er óók klinieken waar je de operatie vòòr een deel op afbetaling kunt doen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • hai jeanne,er zij n wel klinieken die op afbetaling doen hoor,meerdere zelfs,als je via google zoekt kom je er meerdere tegen.ik ben zelf bij diana gabriels geweest in barendrecht en hun doen dat zoiezo ook,

en ben geopereerd in meisse/brussel.in de atlas kliniek.

en dat laatste stukje;de angst dat het fout gaat,dat is heel begrijpelijk hoor,had ik ook vooraf en nu nog steeds,maar denk maar zo positief denken..meestal gaat alles prima!

groetjes

ps; en de prijzen verschillen ook enorm hoor,goed rondkijken..in de ectreme gevallen kan het zo 2000.- schelen voor dezelfde behandeling en dezelfde Boobies,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Ik heb ondertussen gegoogled en rond gekeken op t forum.
Mij spreekt diana gabriels heel erg aan, en de wellnesskliniek ook!
Dus dat wordt een kwestie van op consult gaan en kijken welke mijn vertrouwen wint.
Bij diana las ik ook dat je t op afbetaling kan doen, maar er zit wel een vragenlijst bij over wat je verdient enzo...
ik ben bang dat t dan afgekeurd wordt aangezien we een uitkering hebben.
Maar ik ben druk bezig met werk zoeken, wel parttime, fulltime is me wat te veel.

Ik merk wel steeds mee aan mezelf, dat ik niet tevreden ben met mezelf.
Wat erg nieuw voor me is, ik heb voorheen, voor dat ik ik kids had modellenwerk gedaan, en ik zat altijd zelfverzekerd in mijn velletje :)
Ik schrik er soms van dat ik mijn borsten niet mooi vind, of dat ik mezelf schaam voor mijn man! :blink:
Ik ben van nature een positief mens, maar af en toe..
Maar gelukkig zijn daar oplossingen voor, alleen de stap ernaartoe en de centjes.. pff..
komt goed!

@renaaate hoe was je consult?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.