Ga naar inhoud

Gevoel tepel


Aanbevolen berichten

Wanneer komt na een BVK het gevoel in je tepel weer terug?

Ik lees dat dit heel verschillend kan zijn,maar ik heb dus 0,0 gevoel er in

Alsof ze niet van mij zijn

Helemaal gevoelloos

Ik ben nog maar twee weken po,maar ben benieuwd naar jullie ervaringen

Kan me bijna niet voorstellen dat het nog goed komet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nurse1975,

wat vervelend dat je het gevoel kwijt ben in je tepel, maar ik kan je gerust stellen. Dit kan nog herstellen zeker gezien je pas twee weken po ben. een BVK is een zware operatie. geef je lichaam de tijd om te herstellen. Het kan soms wel een jaar duren eer het gevoel weer terug is.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel hoor :)

Ik had in het begin in mijn hele linkerborst geen gevoel... Mijn tepels voelde ik de eerste 2,5 week ook niet. Daarna waren ze MEGA gevoelig. Loop je de hele dag met stijve tepels :S

Het voelde werkelijk alsof ze eraf gingen vallen!

Nog even geduld hebben. Het kan best even duren voordat het helemaal terug is. Bij de één sneller dan de ander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

links heb ik gevoel ,rechts de tepel zelf niet ,tepelhof wel

maar dit kan echt een jaar duren tot 3 jaar

een zenuw heeft 3 jaar de tijd nodig om te herstellen

geen paniek hoor

hier komen men tepels te pas en onpas stijf

hahaha vreemd hoor

niet panikeren dus

geef het tijd

alles is verplaatst dus moet ook terug herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb eigenlijk een beetje dezelfde vraag als jij en ben op zoek naar ervaringen..

Mijn ervaring: Sinds een paar maanden, en dat is nu 1.5 jaar na mijn BVK (eenzijdig), heb ik eindelijk weer wat gevoel in mijn tepel. Links van mijn tepel voel ik helaas niets. De rest (borst) is goed gekomen na een paar maanden. De tepelhof heeft op sommige plekken weer gevoel, maar het grootste deel van mijn tepel is helaas nog steeds deels gevoelloos en als ik dan wat voel is het vooral pijnlijk en niet fijn (geeft een pijnprikkel: steken/prikken bij aanraken). Ik hoop dat dit 'stekende' het begin in van het aangroeien van de zenuw maar heb niet echt goede hoop dat het gevoel ooit nog helemaal terugkomt omdat het al een paar maanden zo is. Toch is het beter dan niets en het is dus wel zo dat gevoel echt heel langzaam terug groeit (if so). Heb geduld!

Btw, ondanks dat ik niets in mijn tepel voelde na mijn BVK, werd hij te pas en te onpas stijf de eerste maanden. Nu reageert hij weer zoals het hoort;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Gast jennifer1982

Hoi Sarah en Nurse1975,

Het heeft bij mij ook best lang geduurd 3 tot 4 jaar tot ik echt zo'n beetje al het gevoel terug had.

moet wel zeggen dat niet op de hele tepel het gevoel terug is.

Uiteindelijk zijn ze nu wel gevoeliger dan wat ze daar voor waren.

ook hier stijven tepels zo dra er een briesje koude lucht langs komt. :wacko:

Maar zeker geef je lichaam de tijd en raak nu nog niet in paniek Nurse 1975 dat komt langzaam terug.

Maar ik ga het nu opnieuw een bvk krijgen dus Ik ben benieuwd hoe het gevoel nu terug komt.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.