Ga naar inhoud

stippeltje : 27 mei 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Even een testje voor mezelf, en kan iedereen toch meelezen. (als jullie willen tenminste :)

Deze morgen aangemeld bij de Wellness Kliniek in Genk, daar heb ik mijn BV gekregen om 10.30 uur! Zenuwen gierden door mijn lichaam. ;) En nu ... oh, toch zoveel pijn! Maar het is voor een goede zaak, eindelijk (hopelijk) die gedroomde borsten, die ik al zoveel jaren wilden.

Ben zo benieuwd hoe ze eruit zien, maar daar zal ik nog enkele dagen mee moeten wachten!

Alvast bedankt om te lezen, en nu ga ik hier een beetje verder lezen. Want de info die ik hier vind ... is echt GEWELDIG!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Fijn dat je het achter de rug hebt. Ja die pijn, ik ga het binnenkort ook ervaren:)

Heb je een schema voor je pijnstillers? Goed je rust nemen en niets over belasten. Maar waarschijnlijk zit je nu nog in de fase dat je niets belast zoveel pijn doet het! Ik wens je in ieder geval een goed herstel en lekker genieten van je nieuwe borsten.

Door wie ben je geopereerd en hoeveel cc heb je gekregen? Ik word zes juni geopereerd door dokter Visser in de Wellnesskliniek.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Lotjelot,

Dankjewel! :)

Een klein schemaatje ivm de pijnstillers, antibiotica en zetpillen. :)

-Antibiotica ... s'morgens 1

-Pijnstillers ... om de 4 uur (afbouwen naargelang je pijn)

-En die (geweldige ;) zetpillen ... s'avond 1 voor het slapen gaan

Ik ben door Dr Verdonck geopereerd, voelde me er direct op mijn gemak bij. Legde alles goed uit, maar je hebt dan toch nog zoveel vragen achteraf, waar je op die moment niet aangedacht hebt. Daarom dit forum, echt geweldig!

Ik heb 265cc gekregen, achter de borstspier. Ik wilde niet te grote, want ik ben maar een heel smalleke, en ik had het liefst dat alles wat in verhouding bleef! ;)

Maar ben toch ZOOOO benieuwd! :)

En 6 juni, dan kan jij ook echt beginnen aftellen! Ik wens je in ieder geval heel veel succes! En als het je helpt, heel vriendelijke verpleegsters, kan je alles aan vragen en stellen je heel erg gerust!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey stippeltje,

Een dikke proficiat met je nieuwe vriendinnen! In het begin kunnen ze nog erg venijnig uit de hoek komen, maar je voelt iedere week dat ze liever voor je gaan zijn! :53:

Steken in je borst, steken aan je borstbeen, druk,...?

Ik ben zelf 7 weken geleden geholpen door Dr Verdonck, en daar had ik het meeste last van. Maar idd voor een goed doel moet je iets over hebben hé...

Probeer het echt zo rustig mogelijk aan te doen, hang gerust een tijdje de "luierik" uit.

Veel succes met je herstel, en laat die meiden nu maar lekker hun gangetje gaan. Over 2 weekjes mag dat stoute verband er af en krijg je ze eindelijk te zien!

Groetjes,

Maran x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!!

Neem je 1000mg paracetamol/dafalgan per keer? Eigenlijk mag je dat maar elke 6 uur nemen, maar dan moet je wel ook in de nacht je wekker zetten. Hoe stipter je het neemt, om de 6 uur, hoe beter.. Laat in de avond 2 uren tussen je zetpil en je paracetamol. Dus je neemt de zetpil of vroeger, of later dan je paracetamol ;)

Een goed herstel!!! En ik zal je titel wat aanpassen :) Dan hoor je er helemaal bij

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmetje

Hallo,

Gefeliciteerd!! :116:

Ik ben zelf 24/05/2013 geholpen door Verdonck in de WK :3:

Ik heb 425cc achter de spier gekregen en ik kan je geruststellen dat de pijn elke dag minder wordt...

Heel veel succes ermee!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je borsten!! Nog even geduld en dan kun je het resultaat gaan bewonderen.

Ik ben 18-03-2013 geopereerd door Verdonck en nog steeds erg tevreden.

Hoe is het vannacht gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties! Vind ik erg lief en hulpvol.

@Maran, dat kun je wel zeggen dat ze venijnig uit de hoek kunnen komen. Ik kon daarstraks echt niet meer van de pijn, nu gaat het alweer!

En ben ik daarstraks toch even onder het verband gaan piepen, want zoveel pijn. Ik MOEST gaan kijken, waarvoor ik het deed,en ondanks dat ze nog redelijk gezwollen zijn, zien ze er toch al prachtig uit!! Oef. ;) Ik kan echt niet wachten om ze over 2 weken helemaal te zien!

En dames, zoals deze nacht ... pfff, ups, and downs. En zoals ik kan lezen, elke dag gaat het beter. En zoals ik kan lezen, zijn er verschillende geopereerd door Dr verdonck, en jullie zijn er ook door geraakt. Dus zal het mij ook wel lukken. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!!

Neem je 1000mg paracetamol/dafalgan per keer? Eigenlijk mag je dat maar elke 6 uur nemen, maar dan moet je wel ook in de nacht je wekker zetten. Hoe stipter je het neemt, om de 6 uur, hoe beter.. Laat in de avond 2 uren tussen je zetpil en je paracetamol. Dus je neemt de zetpil of vroeger, of later dan je paracetamol ;)

Een goed herstel!!! En ik zal je titel wat aanpassen :) Dan hoor je er helemaal bij

xx BB

Had je dit bericht nog gelezen van mij? Zie er geen reactie op, vandaar ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Zit even in zak en as, zoals ze dat zeggen. Begin bij het minste te huilen.

Eerst en vooral, sorry BB ... heb over je post volgens mij helemaal over gelezen! De pijnstillers komen ze nu iedere dag 2 maal inspuiten, had de 2de nacht zo moeten overgeven (zwakke maag, maagontsteking) daarmee nu zo.

Nu lees ik men post van 28 mei, dat ik ben gaan piepen naar men 2 nieuwe borsten. Gisteren heb ik ze helemaal uitgepakt ... en wat ik zag. Ze zijn gewoon TE groot. Hoe meer ik er naar kijk, ze blijven gewoon te groot!!! Er zit natuurlijk ook wel zwelling op, maar gaat dat zoveel zijn? Gaat dat zoveel zijn, dat ik dan de maat niet TE groot ga vinden? Oh, echt ... ik moet zoveel huilen als ik eraan begin te denken!!

Sorry dames, moest het even kwijt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt last van zwelling, vocht , ik ben nu 5 weken verder en ze beginnen steeds wat natuurlijker te worden, zachter, maar ook meer gaan zakken doordat ze hoog zitten kan het ook groter lijken..

Maar het kan zijn dat je ze uiteindelijk te groot vind...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral, sorry BB ... heb over je post volgens mij helemaal over gelezen! De pijnstillers komen ze nu iedere dag 2 maal inspuiten, had de 2de nacht zo moeten overgeven (zwakke maag, maagontsteking) daarmee nu zo.

Geen probleem, dus geen sorry

Zal ik jou eens een geheimpje vertellen? Het is je derde dag en die staat erom bekend dat het een 'emo-dag' is!!! Hoe goed is dat?!!! ;) Ook die huildag hoort er dus gewoon bij ;)

En het fijnste komt nog, je krijgt er nog 1.... (bij mij was dat de zesde dag, dus dan weet je dat je je kunt voorbereiden ;) )

En dan over je aantal cc

Ik heb eens even in de catalogus gekeken.... en stel dat je de extra high profile gekregen hebt he... dan heb je dus 4,6 cm projectie..... Ik weet niet wat je voor maat had, van te voren, maar vanaf een A wordt dat ongeveer een aardige D... Ik zal je een foto laten zien van iemand en je kunt dan zien wat haar voorsituatie was, want die staat ook in dat album... Zij heeft iets meer projectie in haar prothese, dus het wordt bij jou, met een ongeveer gelijke voorsituatie (wat ik dus niet zeker weet) ietsje kleiner...

Kijk maar eens even:

http://www.borstenforum.com/gallery/image/13083-2013-01-17-085029/

En kijk dus even naar het hele album :)

Hoop dat je hier iets aan hebt en dat het je een beetje positiever stemt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stippeltje,

Ik kan me helemaal vinden in de gevoelens die je omschrijft.

Toen ik mijn borsten voor het eerst zag, schrok ik ook best. Aangekleed vond ik het perfect, ze leken dan nl even groot als voorheen met mijn maximizers.

Naakt vond ik ze echter heel groot, en hoopte ik dat ze zouden minderen... Mijn uitgangsidee was een c-cup, mijn beha's zijn echter cup d, soms e!

Ik moet zeggen, het went hoor! Zeker omdat ik aangekleed het uitzicht heb wat ik graag wou! En ook, ze veranderen nog van vorm ed. Ze worden minder gespannen, zachter, natuurlijker, en daardoor lijken ze minder groot dan in het begin.

Ik hoop dat je dit na verloop van tijd ook kan zeggen stippeltje.

Dikke knuf

Maran

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde veel te groot!! Dit wilde ik niet!!! Ben op dezelfde dag geopereerd dus nu maar afwachten. Maar sta tot nu niet te juichen. Herstel had ik flink onderschat en dan ook nog niet direct kunnen zien wat het worden gaat!!! Heb er ook al een traantje om gelaten. Waar ben ik aan begonnen????

Maar lees ik hier verder dan stelt veel me gerust. En geduld is hier het toverwoord!!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.