Ga naar inhoud

Sunset : 19 juli 2013 : Dr. Tan : Contour kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal mijn naam hier is sunset ben moeder van twee kids 5 en 3 en ben 28 jaar.

Afgelopen week heb ik de knoop doorgehakt en mijn operatie staat gepland voor 19 juli bij dr Tan van de contour kliniek. Na twaalf jaar van twijfel willen maar niet durven gaat het eindelijk gebeuren. Ik krijg 320 CC op de spier anatomisch van natrelle.

Ik weet dat er hier meerdere dames door hem zijn geholpen en ik zou graag ook jullie verhalen willen horen en lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Gefeliciteerd met je datum!! Nog anderhalve maand en dan mag jij je ook gelukkig prijzen met nieuwe boobs :35:

Heb je al gezocht via de zoekfunctie naar ervaringsverhalen van dr. Tan?

Heb je vragen die je niet kunt vinden, dan mag je die gerust hier stellen :)

Ik zal ook je titel aanpassen en je alvast verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je meteen goed en kun je dit topic nu, maar ook ná je operatie blijven gebruiken.

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx BB

Ik kan geen zoekfunctie vinden!? Maar dat kan liggen aan de iphone of ipad. Als ik weer thuis ben zal ik de laptop proberen.

Vind het zo lastig. Ik hoor allerlei verhalen over cup maten. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Ik twijfel tussen de 320 cc en de 360 cc allebei natrelle MM anatomisch

Sunset

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke :) Even de maten voor je op een rijtje:

De MM 320 cc is 12,5 cm breed met 11,6 cm hoogte. De projectie is 4,6 cm

De MM 360 cc is 13,0 cm breed met 12,1 cm hoogte. De projectie is 4,8 cm

Vanaf een 75A gaat dat ongeveer een D/E cup worden....

Het ziet er dan ongeveer als volgt uit:

http://www.borstenforum.com/gallery/image/12708-2012-12-28-102607/

Tenzij jouw voorsituatie natuurlijk helemaal anders is.. Dat is te vergelijken, want zij heeft ook voor-fotos geplaatst, zie je in haar album :)

Ik zou altijd voor de grootste kiezen, als die past :) Qua projectie maakt het niet uit en qua vulling in de bh een beetje :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sunset, spannend voor je!!

Ik zou voor de 360 gaan hahaha ik heb zelf ook 320cc anatomisch maar van Eurosilicone en achter de spier. De maten van Eurosilicone zijn anders dan van Natrelle zag ik al want ik heb 12.5, 13 en 5,1 projectie..

Kom van een kleine b af en weet nog niet goed wat nu mijn maat is, ik pas een 80D momenteel ... maar ook dit kan nog veranderen ben pas 3,5 week po..

Heel veel succes!

groetjes Jilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Jaaaaa ik heb ze eindelijk!!!

Vrijdag moest ik me om 12.30 melden in de kliniek. Op van de zenuwen natuurlijk. Komen we daar krijgen we te horen dat de pc iets uitloopt grrrr heb ik weer.

Om 14.00 mocht ik eindelijk naar boven en omkleden en toen kwam dr Tan me aftekenen. Spannend het gaat zo gebeuren!!

Half drie de ok in en wat is het daar koud brrr gelukkig kreeg ik een heerlijke warmte deken om en werden alle toeters en bellen aangesloten. Even de maat controleren 360 mevrouw? Jaaaaaa

Hahahaha

Die vloeistof om in slaap te vallen doet zeer echt niet normaal dat brand zo erg. En toen zeiden ze nou je gaat lekker slapen. Nee ik ga nog biet slaaaaa...... En weg hihihh

Daarna moest ik heel erg huilen van blijdschap ik weet niet meer hoe ik op mijn bed ben gekomen maar dat stuk mis ik.

Ze zijn zo mooi ben er zo blij mee ze staan alleen iets naar buiten maar dat komt vast nog wel goed.

En winky lag bij me op zaal zo grappig en nog een vrouwtje van hier maar ben haar naam kwijt. Zei werd opnieuw geopereerd omdat ze een kapotte ader had geloof ik.

Maar Jezus wat zit die bh strak pffff

Ik heb wel heerlijk geslapen netjes de wekker gezet voor de pillen en nu eindelijk m'n eerste bak koffie wat een genot.

Ik zal snel wat foto's plaatsten

Hey winky hoe gaat het met jou. Jeetje wat was jij een kanjer zeg. Ik was echt nog helemaal wappie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sunset!

Hoe voel jij je nu? Hier gaat het naar omstandigheden prima. Ik ben nogal beurs en gezwollen. Ook mijn ribben doen pijn, maar het is allemaal goed te doen met de pijnstillers. En vooral mijn armen niet teveel bewegen. Maar ik merk al dat ik daar best handig in ben. Vannacht zelf mijn bed uit en ingegaan, toch wel fijn, die buikspieren... ;-)

Ben net gebeld door de kliniek. Ze vond me erg opgewekt klinken! :D Ze bellen maandag weer om een afspraak voor de eerste nacontrole te maken.

Hou je taai en laat je lekker verwennen!

Groetjes, Winky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey winky ik voel me echt goed eigenlijk mijn ribben doen ook zeer en alles voelt. Strak maar ja je moet er wat voor over hebben.

In en uit bed gaat prima dankzij de abs!!! Langleve het vele sporten jeeeej

Ze hebben me idd ook gebeld en alles klonk goed ik slaap nog wel veel mijn man komt net thuis met de kinderen en ze zei mama mag ik je borsten zien. En we zouden niks zeggen!!! Mannan

Alleen mijn bh zit zoooo strak bah ook omdat het precies over doe zere Ribben gaat

Fijn dat het bij jou ook allemaal zo lekker gaat en dat je ouders je lekker verwennen

Ik hou je profiel wel in de gaten.

Sunset

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!

Uhm die bak koffie is niet zo een probleem, als je elke kop koffie maar ff compenseert met een glas water... Buiten dat ook anderhalf tot 2 liter water drinken (dus bovenop de glazen water ter compensatie van de koffie)

Anders ga je gigantisch vocht vasthouden, zeker met het warmere weer ;)

Een goed herstel!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks BB ik probeer nu meer te drinken want ik word aan de zijkant onder mijn oksel een beetje dik en pijnlijk word ook blauw. Dis we smeren goed met die gel.

Ben er echt zoooo blij mee

En mijn man heeft me bet even lekker onder de douche gezet wel alleen de onderkant hoor. Hij is heel lief voor me echt een schat.

Sunset

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sunset,

Alles gaat prima hier. Vandaag alleen nog paracetamol, maar zolang ik geen rare bewegingen maak, heb ik nergens last van. Vanmiddag brengt mijn vader me weer naar huis. Dan doen we nog even samen boodschappen en dan red ik mezelf wel weer. Vanochtend onder de douche mijn haren gewassen en benen geschoren, dus dat kan ik ook alweer.

Mijn borsten worden ook al wat zachter. Zijn niet meer zo gespannen en ik kan mijn armen ook weer langs mijn lijf houden, de eerste dag liep ik echt als een gorilla met mijn armen een beetje van me af.

Ik heb nog helemaal geen gevoel aan de onderkant en buitenkant van mijn borsten, net of er plaatselijke verdoving in zit. Ook mijn tepels voel ik totaal niet, ik ga er maar van uit dat dat uiteindelijk weer terugkomt. En tussen mijn borsten ben ik groen/blauw, verder vallen de blauwe plekken ook nog wel mee.

Kun jij een beetje rustig aan doen? Of vinden de kinderen het maar raar dat je weinig kunt?

Groetjes, Winky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey winky

Wat balen dat je zo blauw bent. En lopen als een gorilla hahahaha

Heerlijk weer naar huis dat is fijn hè.

Ik moet rustig aan doen anders krijg ik op mijn flikker van mijn man alles voor het beste resultaat zegt hij dan. Grrrr

Mijn kids zijn heel lief en voorzichtig. Want mama heeft zere borsten en dat zeggen ze dan ook graag hihihih

Ik heb wel overal gevoel in alleen de onderkant van mijn borsten is heeeeeeeel strak en voelt nog vreemd en het lijkt of er lucht in zit soms heel apart. Ik smeer echt wel 5 keer per dag die gel op mijn Boobs en dat helpt heel goed.

Heb je helemaal zelf gedoucht?

Ik kan wel redelijk goed zelf douchen alleen het haren wassen is een ramp heb zon dikke bos haar dat ik kracht nodig heb met wassen en uitspoelen en dat lukt nog niet. En afdrogen gaat moeizaam. Verder voel ik me heel fijn.

Vandaag weer voor het eerst de stad in geweest met z'n vieren en even een bioscoopje gepakt. Was heerlijk om er ven uit te zijn maar ik liep zo gespannen dat toen ik thuis kwam mijn nek en schouders vast zaten en ik als ren blok in slaap gevallen ben. Hahahaha

Wanneer mag jij op controle ik pas 8 aug op een donderdag.

Sunset

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunset,

Ik moet ook donderdag 8 augustus op controle. Ik om 10.45 uur. Ik neem gezellig de kinderen mee... ;-) Maken we er een dagje uit van. Volgens mij is dr. Tan dan net weer terug van vakantie, vandaar dat het wat langer duurt.

Het is zo lekker om weer thuis te zijn. Ik doe niet zoveel, en dat hoeft ook niet, want ik ben toch alleen. Hoewel ik gister al wel 2 wasjes heb gedaan en ook heb opgehangen. Wel 3x van de wasmachine naar het rek gelopen, omdat het anders te zwaar zou zijn. En mijn opstapje is mijn beste vriend, die neem ik overal mee naar toe in huis!

Douchen gaat prima, en ik heb heel kort haar, dus dat is zo gewassen. Ik krijg mijn armen nu ook alweer tot schouderhoogte, dus dan kan ik ook weer bij de achterkant van mijn hoofd. Afdrogen doe ik wel voorzichtig, maar gaat eigenlijk best. Benen scheren heb ik trouwens ook al gedaan, alleen mijn oksels krijg ik niet voor elkaar, ben bang dat dat nog wel even gaat duren...

Vannacht geen paracetamol genomen omdat ik niet wakker was geworden, dus heerlijk lang geslapen.

Ik heb ook nog lucht onder mijn huid zitten. Bij mijn linkerborst zit er lucht boven mijn borst en bij mijn rechterborst zat het er eerst onder, maar dat lijkt nu alweer weg te zijn.

Groetjes, Winky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.