Ga naar inhoud

Dr. Visser


485cc

Aanbevolen berichten

Om operatieverslagen over haar te vinden geef je gewoon "visser" in in de zoekbalk rechtsboven, zorg wel dat het paarse vierkantje "forum" zegt en niet "dit onderwerp" of "leden" ofzo :)

Ze maakt over het algemeen hele mooie borsten maar komt zeer gemeen over, om het in een notendop samen te vatten :) maar zoek eens op, lees een paar operatieverslagen en informeer je zo zou ik zeggen :) ik zou mijn mening er hier over kunnen zetten maar ik ben niet door haar geopereerd ben enkel bij haar op naconsult geweest en for all I know had het mens misschien gewoon een slechte dag toen ik daar ging :) Maar zoals ik al zei, ze maakt over t algemeen wel mooie boobies en ze doet haar werk kundig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben door Dr Visser geholpen bij de Wellness Kliniek. Kreeg toen na de ingreep een infectie. Daarover heb ik een topic geopend bij complicaties.

Is allemaal nu keurig in orde en ik heb nergens last van.

Ondanks die nare complicaties,die een enorme impact op mij hadden, ben ik supertevreden over Dr Visser,maar ook over de Wellness Kliniek. (maak geen reclame hoor! :)

Ze kan soms wat stug over komen, maar daar moet je even door heen prikken. Ze is echt kundig en weet echt waar ze over praat. Ze is gewoon kort en duidelijk. Ik hou daar wel van, maar begrijp ook best dat er dames zijn, die daar anders over denken.

Ik vond de kliniek schoon en netjes en de verpleegkundigen waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Wel vond ik het moeilijk om terug te gaan met mijn complicaties. Ik weet dat dat altijd kan, maar op dat moment voelde dat helemaal niet fijn. Ik kan ook niet anders zeggen,dan dat ze dat heel goed opgepakt heeft. Uiteindelijk zijn ze toen beide verwijderd.

Kortom: hier een heel tevreden klant! Uiteindelijk heb ik prachtborsten gekregen en ben er nog steeds erg blij mee!

Ik kwam overigens bij Dr Visser toen ik over haar gelezen had op het internet. Ik las eigenlijk ook alleen maar goede dingen. Dat maakte ook uiteindelijk dat ik haar graag de bv wilde laten doen. Ik kwam toen uit bij haar eigen kliniek, de Arensborghoeve in Venlo. Later kwam ik er pas achter dat ze ook in het Wellness opereerde. Dat schilde aanzienlijk in prijs.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes,

A1972

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ook ik ben door toeval geopereerd door dr visser je kunt mijn hele verhaal

lezen bij operatie verslagen.

Door verhalen die ik over visser had gelezen dat ze niet zo aardig zou zijn

had ik er een beetje een hard hoofd in maaaaar ik heb het helemaal niet zo

ervaren, ze heeft me super begeleid en gerust gesteld voor de operatie door

hier en daar een paar grapjes te maken en ze gaf me een goed gevoel, heb

geen seconde getwijfeld aan haar kunnen.

Ook toen ik na 4 weken po terug bij haar kwam omdat ik een kleine infectie had

aan mijn litteken, ze was spontaan en vertelde me dat ze moe was en dat ze blij

was dat ik die dag de laatste was en ondanks dat nam ze alle tijd voor me en heeft

me goed behandeld en advies gegeven.

Nee van mij geen slechte verhalen over dr visser ik ben blij dat ik door haar geholpen

ben en ik zou zo weer bij haar terug gaan als er iets mis zou zijn.

groetjes draakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word zes juni door dokter Visser geopereerd. Na grondig onderzoek op dit forum vond ik dat zij erg mooie borsten maakt. Wat een stomme zin :), maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Ik ben op consult geweest bij haar en ik kwam zeer tevreden en gerustgesteld weer naar buiten. Ze komt heel zeker en kundig over. Ze is recht door zee en heeft droge humor. Houd ik van :)

Ze moet me nog opereren maar ik ga er helemaal vanuit dat dat goed gaat.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk zeg! Dan heb ik twee en een halve week dokter Visser borsten :)

Ik weet zeker dat je een juiste keuze hebt gemaakt. De foto's die ik op dit forum heb gezien vond ik erg mooi. Niet zo rond maar natuurlijk. Ben benieuwd wat ze jou gaat adviseren!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben geholpen door dr. Visser. Ik vond haar helemaal niet gemeen of streng. Ze was juist vriendelijk, vrolijk en met (droge)humor. Daar hou ik wel van.

Ze was 'to the point', gewoon concreet. Al met al een hele fijne pc! Ik ben nu 3 weken po en alles gaat goed.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben ook benieuwd hoor haha. Wil er nu wel vanaf zijn. Ik zou eiegnlijk 3 mei geopereerd worden maar de dag van tevoren hoorde ik dat het niet mocht gaan omdat ik erg verkouden was en een holte ontsteking had. Van mij had het gewoon door mogen gaan hoor, voelde dan door de pijnstillers toch niets meer van mijn holtes. Maar ze durfde het niet aan. Is natuurlijk wel erg fijn dat ze een verstandige beslissing maken maar voo rmij begon het aftellen weer opnieuw. En nu ben ik nog ongeduldiger haha. Gelukkig 6 juni is het alweer zover, het gaat best snel hoor. En ik houd je op de hoogte:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben twee weken vrij. Ik heb twee kinderen van 5 en 3. De eerste week heb ik vrij veel opvang voor ze maar de tweede week nog niet. Mocht dat nodig zijn dan komt dat ook wel goed. En na twee weken krijg ik weer kinderen thuis, ik ben gastouder, maar zij zijn drie plus ik hoef ze dus niet te tillen.

Alleen vraag ik me af wanneer ik weer mag fietsen, zou dat ook zes weken niet mogen pff hoop het niet.

Ja je leeft nu echt in een borstenwereld he haha apart!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste borstvergroting 9 jaar geleden had ik op maandag ondergaan en ben toen woensdag tem zondag op stap geweest, was zo trots!!!!

Vraag me wel af of dit hetzelfde zal zijn maar wss is elke keer anders he.... Had toen ook achter de spier en wil nu ertussen ... Is iets moeilijker te herstellen dacht ik?

Toch kijk er zo hard naar uit !!! :))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Camiestel,

Super dat je een datum hebt voor je consult.

Qua tussenpozen ligt het aan de agenda van Dr. Visser. Zeker nu de vakantie periode eraan komt, weet ik niet hoe dat gepland gaat worden. Bij mij zat er in ieder geval maar 1,5 week tussen bij Dr. Verdonck. Hopelijk voor jou ook zo kort!

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maandag consult en ik HOOP ZO dat Nio ergens in de eerste 3 weken van juli tijd heeft, dan is t geen probleem op mijn werk, hubbie heeft dan theoretisch mooi weer als hij vrij is om voor de kids te zorgen... Nu maar hopen dat Nio dan niet op vakantie is?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik weet van de Wellness dat er geen operaties gedaan worden van 22 Juli tot en met 4 Augustus.

Ik heb 24 September mijn consult bij dr Visser en wordt 10 Oktober door haar geopereerd. Kon wel nog eerder, maar lukte niet qua vrij pakken etc.

Groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melanie

Haha ja idd :P ik had ni echt tijd voor na te denken of te twijfelen enz maar ook weinig tijd om me voor te bereiden want woensdag had ik consult dan was er afgesproken dat ik vrijdag de operatie kreeg maar had die donderdag er tussen al vol gezet met dingen waar ik niet onderuit kon dusja... Twas rap vrijdag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.