Ga naar inhoud

Jouw eerste reactie


Aanbevolen berichten

Leuk topic!

Toen ik bij kwam van de narcose lag ik nog op de tafel en ik was gelijk helder.
Raakte in paniek omdat mij werd gezegd dat ik wakker zou worden bij mijn partner aangezien ik doodsbang was nooit meer uit de narcose te komen..
Nadat ze mij naar de recovery hadden gebracht en ik keek naar onder was ik zeer teleurgesteld, Ik vond ze zo klein!

Ondertussen alweer een aantal weken verder en nog steeds niet tevreden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik kwam ook bij terwijl ik nog op tafel lag en had het ongelooflijk koud brrr ik lag letterlijk te trillen van de kou en vroeg ook of ik twee dikke dekens kreeg. Toen ik voor het eerst m'n boobs zag zonder verband zei ik allen "Jezus wat groot"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd wakker en de tranen bleven maar lopen heel raar, kon gewoon niet stoppen met huilen.. (Btje rot periodes gehad voor die tijd) dus ze zeiden al komt dan vaker voor na narcose..

Maargoed alle verpleegsters daar aah gaat het wel en ze zijn zo mooi!!niet huilen meissie! vervolgens werd ik weer wakker doordat 2 andere verpleegsters onder mn deketje aant gluren waren en zeiden wow ze zijn echt super geworde ! haha En ik wou alleen maar m'n bril (heb -7,5) later werd ik nog een x in de lift opweg naar m'n kamer wakker..

En daarna op m'n kamer en voelde gelijk onder de deken , had nog geen bh aan , en dacht yes eindelijk is het echt zo ver..ik heb ze!!! En heb vervolgens tegen m'n vriend gezegd: geef m'n borstel even volgens mij zit m'n haar gek.. ;) kreeg gelijk op m'n kop van de verpleging omdat ik natuurlijk m'n haar niet mocht kammen! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes groen.

Ik had het ook heel erg koud, had maar een dekentje en trilde zo hard dat het pijn deed. Toen ik op keek zag ik n verpleegster met een of ander marteltuig dat ze dan in een badje water dompelde dat rood zag van het bloed... Man man wat had ik schrik. Daarbij lag er naast mij, aan de andere kant van t gordijn een meisje dat veel pijn leek te hebben... Ja doodsbang dus. K had geen idee waar ik was of wat er ging gebeuren.

Eerste keer ik mn borste zagzonder tape dacht ik ineens 'torpedoboobs!'

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat weet ik nog heel goed, is nog maar paar dagen geleden...

op ok schijn ik te hebben gezegt..ik heb lekker een nieuwe bikini gekocht met lach op mn gezicht (dit weet ik zelf niet)

en op uitslaapkamer heb ik gegild wat is mn bh maat? en jaaa tieten! dit weet ik nog wel:)

Wat grappig o alles te lezen, leuk topic!

Weet je wat maffe is ik had gedacht emotioneel te zijn maar juist niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Super topic!!

Ik weet het nog heeeel goed: ik voelde ze nog de pleisters van mn ogen trekken (aauuww!) en keek gelijk onder t deken en zei: 'Zo klein! Hij heeft er toch wel iets ingestopt? Gaan ze nog groeien?' De verpleegster zei gelijk: 'Groeien? Maar nee!' :(

En eens op de kamer zei ik: 'ik voelde jullie de tape van mn ogen trekken! Nu is er toch geen stuk uit mn wenkbrauw? Anders lijk ik wel een gangsta rapper!' Blijkbaar heb ik daarbij iets van 50cent geciteerd... Ja... Het was behoorlijk erg... :) :)

??????????????????????? Hoezo tape voor je ogen,was je niet onder narcose? :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

??????????????????????? Hoezo tape voor je ogen,was je niet onder narcose? :20:

Ik was wel degelijk onder narcose hoor :) is het niet gebruikelijk dat ogen dichtgetaped worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi toen ik wakker werd ging ik 3 dingen doen:

1. mijn borsten checken: zag niet direct borsten en schrok, snel voelen en jaaa!! ze zitten er toch echt! ze lijken nu ook 2 maten groter dan de dag zelf haha

2. heb ik drains!!?? voor de operatie zei hij dat ik deze zal ik krijgen als ik te veel vocht/bloed zou verliezen, ik ging er voor die tijd van uit dat ik ze sowieso zou krijgen. YES geen drains!! dikke vette meevaller nr.1!

3. hoe laat is het? ik wilde ff checken hoelang ik buiten westen was geweest. om 8u lag ik op de operatie tafel en om 9.00u keek ik voor het eerst op de klok.

zelf ben ik vpk en heb ik ook van die prachtige klompen om op te werken haha. mijn moeder zei voor de operatie dat mijn zuster de zelfde klompen had. was niet zo, dus wat ging ik doen toen ikw akker was? angstvallig opzoek naar iemand die dezelfde heeft als ik. :kez_11: knettergek was ik door die narcose haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

mijn eerste reactie: ''Het is allemaal goed gegaan hoor'' dit vertelde ik aan de zuster i.p.v zij aan mij.

toen weer slapen en bij de tweede keer iets meer helder wakker worden vroeg ik: is het toch zeker wel 425cc geworden!? (want het was nog niet zeker of het 400 of 425 werd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik werd een beetje wakker en voelde meteen met mijn handen, ik zei niks maar ik was wel super blij! Toen vroeg de zuster of ik de spiegel wou kijken en ik weet dat ik ze super mooi vond maar kon direct daarna niet veel meer herinneren van hoe ze er precies uit zagen. Ik reageerde met: wauw! Oh wat mooi en doezelde weer in slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was schijnbaar al lang wakker, gesprek gehad met de chirurg dat t allemaal goed was gegaan. Hierna huilen huilen huilen, hele verhaal van m'n vader verteld die 8 jaar geleden verongelukt (weet hier gelukkig niks meer van), om vervolgens te vragen of ik dr.Corion nog ga zien, zuster doodleuk; die is net geweest kind.. Oh ok, nou jullie zijn ook heel lief!

Leek wel of ik aan de drugs zat, kon niet stoppen net praten! En ineens was ik weer in m'n kamer bij m'n vriend! :) heel happy m'n tieten 100x bekijken die groter zijn uitgevallen dan ik had verwacht!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was schijnbaar al lang wakker, gesprek gehad met de chirurg dat t allemaal goed was gegaan. Hierna huilen huilen huilen, hele verhaal van m'n vader verteld die 8 jaar geleden verongelukt (weet hier gelukkig niks meer van), om vervolgens te vragen of ik dr.Corion nog ga zien, zuster doodleuk; die is net geweest kind.. Oh ok, nou jullie zijn ook heel lief!

Leek wel of ik aan de drugs zat, kon niet stoppen net praten! En ineens was ik weer in m'n kamer bij m'n vriend! :) heel happy m'n tieten 100x bekijken die groter zijn uitgevallen dan ik had verwacht!!! :D

:45: :45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was wel degelijk onder narcose hoor :) is het niet gebruikelijk dat ogen dichtgetaped worden?

Haha ik kreeg een tape over mijn mond doordat ze een pompje in mijn keel hadden gedaan voor het ademen.

Anyway leuke topic dit!

Ik hoorde heel ver "ga je daar maar aankleden" tegen een andere patiente... Ik dacht; hoe bedoel je aankleden? Ik lig toch nog op de operatietafel? ... En opeens doezelde ik weg

Daarna probeerde ik mijn ogen open te doen, maar het lukte niet. Was zeker 10 min mee bezig. HEt was zo zwaar.

Gevraagd hoeveel erin ging.

Gevraagd aan manlief hoe laat het was want wilde weten hoe lang ik weg ben geweest.

Gevraagd aan manlief of hij mijn lippen met lippenbalsem wilde smeren, want het voelde droog en plakkerig aan.. "Nee schat, is plak van de plakband"

Eindelijk kon ik mijn ogen weer open doen. En gelijk wat ik deed was naar mijn mannetje kijken en toen naar me boobs. Ik zag alleen maar iets wits om me heen en dacht: hey ze zijn er!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg leuk om te lezen hoe iedereen ontwaakte hahaha

Ik werd wakker en t eerste wat ik zei wat was,,

Er zit toch wel 290 cc in he!!??!!

Want toen ik keek dacht ik,,, waar zijn die bulten nou!??

Achteraf horde ik van de pc n paar uur layer aan m'n bed dat ik heel agresief wakker werd!! Ik trapte en wilde gaan hoeken whaha en riep " ja jullie maken mij wakker" nou ik weet daar helemaal niks van!!! De pc zei tegen dat personeel op dat moment,," nou op de poli is ze wel aardig hoor" whahaha wat n humor!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat een leuk topic dit zeg!!

Ik werd om 8 uur in slaap gebracht.. En om 9.30uur werd ik wakker op de recovery.. Eerste wat ik zei was: hey ik heb gedroomd..... Toen keek ik een beetje om me heen, alles wazig omdat ik me contactlenzen niet in had natuurlijk... En toen dacht laat ik maar eens even onder die deken kijken.... Toen ik keek dacht ik huh? Is dit het? Vind ze best klein!! Omdat ik er echt vanuit ging dat het met 400cc groot zou worden en voor de operatie juist bang was dat ik ze te groot zou gaan vinden... Niet dus! Ik was wel meteen goed wakker en kon ook niet meer in slaap komen.. Toen riep ik de zuster of mijn sportbh aan kon... Voelde me best goed en wou t liefst gelijk naar huis... Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik kwam vrij vlot uit mn narcose terwijl ze mn sportbh aan het aandoen waren. Ik probeerde mee te werken metmn armen maar dat mag natuurlijk absoluut niet haha :P toen kreeg ik mn hempje aan en dacht whooo zo groot! Ik had vreselijk honger en moest plassen. In de spiegel in de wc dachtik al helemaal WHOOO hahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha... hele leuke topic.

10 januari:

Ik werd wakker terwijl het liedje Big Girls You Are Beautiful op stond, ik kreeg spontaan de slappe lach.

Daarna keek ik onder de deken en werd emotioneel :) eindelijk boobs.

26 september:

Ik werd wakker, erg suf, en keek of links eindelijk zijn tweelingzusje had, en was zooooo blij!

Was ook meteen klaarwakker en had praatjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.