Ga naar inhoud

Wanneer autorijden na bvk


Aanbevolen berichten

Ik kon en mocht na vier weken weer rijden....

Als je niet goed kan bewegen moet je geen auto rijden, dan kan t zijn als je een ongeluk veroorzaakt de verzekering zegt, je was niet fit genoeg om te rijden... We vergoeden niet.

Ik dacht dat je normaal wel na drie weken kon rijden.

Fietsen mocht ook n tijd niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, heb het net aan de pc gevraagd en ip mag ik nu na 9 dagen po te zijn weer autorijden maar check het voor de zekerheid wel bij mijn verzekering omdat iedereen een ander antwoord krijgt.

Groetjes!

Oja ben je naar de toppers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Weet iemand ook wanneer je zo ongeveer weer de fiets kan pakken? Ik wil namelijk zo snel mogelijk weer bewegen. Nou ben ik nog maar 1 dag po, dus, kan ik dat de komende weken nog wel even shaken, maar alvast een antwoord is wel fijn. Heb ik iets om naartoe te leven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik ben nu 1,5 week (12 dagen) PO en heb gisteren weer autogereden. Ik moest perse ergens heen en mijn man was er niet om mij te brengen. Op zich ging het wel maar plezierig was het niet. Bij scherpe bochten moet je behoorlijk aan je stuur draaien en dat vond ik best lastig. Het grote probleem was de auto in z'n achteruit zetten. Dan moet je (tenminste in mijn auto) de versnellingspook eerst behoorlijk indrukken en dat lukt me tot mijn schrik niet. Ik durfde de kracht niet te zetten en voelde gelijk mijn borstspieren protesteren. Mijn zoontje zat naast me en die heeft me geholpen, we hebben een paar minuten staat klungelen. Gelukkig stond er niemand achter me anders was ik behoorlijk in de stress geschoten. Mijn conclusie is: je kunt beter nog even wachten als je nog geen 2 weken (en bij voorkeur 3 weken) po bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik ben 3 dagen na mijn operatie weer gaan autorijden.

wel voorzichtig, hoef niet te schakelen is een automaat dus dat scheelt wel.

hoe het zit met verzekering enz heb ik eigenlijk geen idee over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.