Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring met Dr.Kruppa?


Budje

Aanbevolen berichten

Zoals het er nu uit ziet laat ik een lift+bv doen door Dr. Kruppa (ACCZ kliniek).Hoorde dat meerdere mensen niet gecharmeerd zijn over ACCZ..wordt daar beetje zenuwachtig van. Zou het heel fijn vinden reactie's te krijgen van dames die bij Dr. Kruppa geweest zijn..:)

Groetjes en alvast dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Vraagje: waarom kies je dan voor accz en de heer Kruppa? Als je geen goed gevoel hebt bij accz, waarom ga je dan niet verder consulten aanvragen bij andere klinieken? Of heb je een speciale reden om voor accz te gaan?

Je kunt in de zoekbalk zoeken op de heer Kruppa. Ik denk dat de meerderheid bij accz door van Onselen is geopereerd.

Ik ben overigens ook bij accz geholpen door dhr Van Onselen. Ben nu vandaag 3 wkn po en tot nog toe tevreden met alles.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Odie,

Nou ik heb geen slechte ervaring of gevoel over ACCZ nog bij Dr.Kruppa, alleen schok ik gisteren dat meerdere mensen zeiden dat ze nooit voor ACCZ zouden gaan ook al kregen ze geld toe. Daardoor probeer ik van mensen te horen waarom ze dat vinden, en/of juist positieve verhalen en dan specifiek over Dr. Kruppa..:) Bij het zoeken stuit ik het meest op inderdaad Dr.v. Onselen en behalve dat sommigen weinig tijd voor het consult kregen of die Dr. onaardig vonden kan ik geen negatieve eindresultaten vinden. Nu is het toch moeilijk vergelijken aangezien ik ook een lift krijg+bv en ook niet met een anker( wat bij de meesten gedaan word)maar via de tepel. Best spannend...brr..Dank je voor je reactie, fijn dat jij tevreden bent over ACCZ :)

Gr.xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Budje,

Aaah zo. Ja, ik heb ook allemaal 'enge' verhalen over dhr Van Onselen gelezen op het internet. Had op dat moment het volledige bedrag al betaald aan ACCZ. Heb tot aan de operatiedafum in de rats gezeten hoor.

Maar, ik moet eerlijk bekennen dat mijn consult erg fijn was verlopen. De consulente nam echt de tijd. Ik voelde mij geen nummer. Ik had echt heel veel vragen. Ook bij het verwijderen van de hechtingen, vorige week dinsdag, werd de tijd voor mij genomen. Ondanks dat de wachtkamer helemaal vol zat en mijn afspraak achteraf niet in het systeem bleek te staan.

Wel vind ik van ACCZ dat ze tegenstrijdige info heven over het masseren van de yborsten. Nouja masseren, meer het inwrijven van de borsten met creme.

Ik hoor juist hier op het forum dat dat iets is wat je juist NIET moet doen, zeker bij geruwde protheses niet.

En ik heb een keer naar de kliniek gebelt na mijn bv, omdat ik echt mega last had van de kliniek bh en band. Deze ontregelde heel mijn bloedtoevoer had ik het idee. Hier werd toen een beetje laks mee omgegaan vond ik! En dat is wel een beetje erg jammer. Was er ook helemaal niet blij mee op dat moment.

Verder is de dag van de operatie goed verlopen. Goede ontvangst en goede nazorg na de operatie. Dhr Van Onselen was een aardige man. Ik weet het verder ook niet.

Ik kan je helaas geen advies geven over een borstlift. Ik hoop dat je hier wat info tegenkomt en voor je zelf uiteindelijk de juiste beslissing kan maken.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Odie,

O oke, in dat wel of niet masseren/insmeren had ik mij nog niet verdiept (=misschien wel handig om te doen;). En wat doe jij wel of niet masseren?

Ja die sport bh en die band die houden wat. Ik hoor bijna iedereen erover, maar ja hoe weet je nou of het echt te strak zit door een foutje (te kleine sport bh) of dat het zo hoort maar wij dat normaal niet gewend zijn ze zo extreem strak op te binden (we leven gelukkig niet in het martel tijdperk..lol). En wat heb jij er uiteindelijk aan gedaan?

Gr.xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik smeer vanaf morgen alleen mijn littekens in. Mag ik vanaf morgen doen met speciale littekencreme.

Met mijn borsten zelf doe ik verder niks........

Ik heb er een goede level 4 sportbeha bijgekocht. Dus kan nu afwisselen met die rot kliniek bh en dan is het wel te doen. Deze sportbeha zit ook wel strak hoor maarja dat moet wel anders heeft het geen zin. Maar heb het idee dat deze bh veeeeel beter zit, ondanks ook strak om mn borsten en lijf, als de kliniek bh.

Dus zo probeer ik de komende 3 weken door te komen en dan eindelijk verlost te zijn van de martelband en bh :). Ach ja je moet wat hahaha

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

mijn bv moet nog gebeuren op 25 juli 2013 bij Dr. Kruppa. Ik heb 2 consulten gehad waarvan 1 met Kruppa en ik moet zeggen dat ik het een prettig gesprek vond. Kruppa is een rustige man die nadenkt over wat hij zegt en geen onzin uitkraamt of stoer loopt te doen (waar ik allergisch voor ben). Ik vertrouw in hem en heb veel informatie over hem opgezocht. Maargoed, ik heb hem maar 1 x besproken en heb mijn operatie nog niet gehad dus veel kan ik er niet meer over zeggen! :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor een andere behandeling bij Kruppa geweest en ik ben niet helemaal tevreden over het resultaat. Over de kliniek en de vriendelijkheid heb ik niet veel te klagen, hoewel ik bij ACCZ me toch ook wel een nummertje voelde en een beetje geintimideerd over de snelheid waarmee alles ging. Maar dat kan ook aan mij liggen, ik ging kapot van de zenuwen voor het consult en voor de operatie zelf.

Kruppa kwam wel aardig over, alleen zo gauw hij klaar was, was hij ook vrijwel meteen de deur uit,

Deze week heb ik contact opgenomen met ACCZ consulente over mijn klachten en ben nu nog aan het afwachten wat ermee gebeuren gaat. Ik kreeg wel heel snel een aardig berichtje terug, maar nu verder even afwachten hoe Kruppa gaat reageren. Voor meer info mag je me altijd een PM sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ook ik ga 25 juli door Dr. Kruppa geholpen worden.

Werd bij het consult erg op m'n gemak gesteld, en ondanks dat hij naar een operatie of behandeling door moest nam hij gewoon de tijd voor mij.

Over 5 en n halve week kan ik jullie vertellen hoe de operatie is gegaan ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.