Ga naar inhoud

Budje : 11 juli 2013 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal :)

Ff voorstellen, ik ben een moeder met 2kids en daardoor heb ik als zo velen, een paar uitgezakte boobs..lol..

Wilde er al jaren iets aan laten doen en nu na 14 jaar tada..is de datum gepland en gaat het toch nog gebeuren. Behalve vullen wordt het ook een lift..zo ernstig is het..lol..

Vroeger (dat ik nog jong was:) had ik een E-tje en zoiets wil ik ook graag terug. Zoals ook zo velen heb ik heel wat gesurft en kwam uit op ACCZ in de gewone peilingen kwam die goed uit de bus. Sinds gisteren deze site gevonden en helaas ervaren dat meerde mensen niet zo gecharmeerd zijn over ACCZ. Ik hoop nog wat mensen te spreken die door Dr. Kruppa zijn geholpen en of het hun bevallen is, want helaas het meeste wat ik tot nu toe vond is mensen die door Dr.v.Onselen zijn geholpen. Verder sta ik open voor tips en een grap en een grol..lol..Oh budje mijn nickname, heb nogal een kont vandaar dat die boobs erbij moeten matchen..:)

Groetjes..budje..:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Alleen nog een gesprek gehad, als prettig ervaren.. operatie staat gepland op 25 juli, dus meer kan ik er niet over zeggen... Voor mij voelt het goed.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ow.. ik zie nu dat we je titel nog niet aangepast hebben en jij bent morgen gewoon al aan de beurt!!!

Ga ik dat meteen ff aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je morgen of overmorgen ook gewoon verder met je operatieverslag hier :)

Heel veel succes morgen!!! (en ik ga zo nog ff reageren op je pb...... )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel veel succes!!

en lekker vroeg heb je ook geen tijd om te veel te piekeren.

Ik moet er maandag om 11.00 zijn das mij veelte laat.

Maar ben erg benieuwd naar je verhaal en natuurlijk ervaringen.

Doe mevrouw Conny alvast de groetjes van me:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Budje! :)

We hebben ze! ;)

Ben benieuwd hoe het met je gaat!!

Met mij super, hoop met jou ook :)

Dikke kus en geniet van je dames straks, nu eerst ff herstellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!

Ga gelijk spieken of het gelukt is met de foto's :101:

Hopelijk lukt het om vannacht een beetje goed te slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey Tica, MissesD, BB, Vlinder, Yuna, Itakje, Chrissy, Moeder, Sass, Desteney,Esmiralda, Jukegirl,Luna, en een ieder die ik vergeten ben..;-)

Als eerste bedankt voor jullie succes wensen..heel lief..:-)

De meiden Tica, Yuna, Samanthahoog, Lotjelot en Priskrijgtboobies die vandaag ook moesten..:-)..Hoe ging het, is het geworden wat besproken was, viel/valt het mee of tegen wat pijn betreft en is het zo op de snelle blik wat jullie hoopten/verwachten??..:-)..;-)

Ben reuze benieuwd naar jullie en de boobs..LOL..

Ik zal hier mijn verhaal ff doen en als het mij lukt (geen idee hoe en waar ik dat kan doen) heeft iemand tips?? Dan zal ik mijn voor en na foto plaatsen:-)..'t was treurig word denk wel mooi..die opgezwollen meloenen..haha;-)

Ik moest vandaag om 8:15 aanwezig zijn (was er al 7:10 kliniek helaas nog dicht..naja goed op tijd..;-) Om 8:00 uur konden wij naar binnen waar we plaats mochten nemen in de lounge, nog ff gauw plassen en voor voorlopig ff voor de laatste x mijn dochter op de wc geholpen (wauw ze hadden namelijk aangepast toilet..SUPER:-). Daarna gesprekje wat gaat gebeuren nog een pijnstiller gehad van Conny de verpleegkundige met de instructie me uit te kleden (operatie jasje aan, gaaf petje en voetjes..jee wat zie ik eruit..LOL) Na het gesprek met de anesthesist kwam Dr. Kruppa om alles nog eens rustig door te spreken of mijn wensen nog dezelfde zijn,'t gewicht nog klopt en wat hij ervan vind en voor foto's..ioehhh..niet LOL..;-)

Om een lang verhaal kort te maken, er was 1 wijziging Dr. Kruppa besloot de prothese voor de spier te plaatsen i.p.v erachter zoals eerst de bedoeling was (ik had genoeg klier/vetweefsel ) oei daar schrok ik ff van (word dat wel net zo mooi??)..Maar oke hij zal't wel weten;).. Ik werd om 9:30 geopereerd en om 11:00 uur waren ze klaar. Het zijn de anatomische cereform van 430cc geworden met highprofile voor de spier en een lift van de tepel (rondom 1cm afgesneden of hoe je dat behoort te zeggen en vastgenaaid..;-)..LOL ..LOL..De tepels begonnen later nog ff te bloeden maar is gelukkig gauw gestopt..geen transfusie nodig..haha..grapje..Heb nu een compressie bh en zo'n band..band moet tot Zaterdag blijven zitten dan over 2 weken hechtingen eruit en de BH moet 6 weken blijven zitten...Ben nog onder invloed😁..doe netjes aan de PCM spiegel en mij valt de pijn tot nu toe mee..vind't meer een druk gevoel (olifant op je borst;) als echt pijn..(doe soms aan buik ademhaling als de druk TE word..dan best te doen)..

'T resultaat..nou mijn tepels zijn poing mooi omhoog genaaid en geduwd..LOL..Ze voelen als geplofte meloenen..dus volume zit er..maar ik denk dat't wel mooi word..(hoop ik)!..

Ik denk dat ik zo aan alle vragen wel beantwoord heb???..Als niet vraag maar raak..:-)..LOL..

Gr.Xxx Budje..;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.