Ga naar inhoud

Borstverkleining en borstlift ivm nek en rugklachten


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Antonia, ik ben 35 jaar en heb 2 kinderen van 3.5 en 1.5. Ik heb altijd al zware borsten gehad en nekklachten (arthose) maar aangezien ik heel graag borstvoeding wilde geven heb ik een operatie uitgesteld.

Nu eindelijk een verwijzing gehaald en een eerste afspraak ingepland bij Dr. Kolkman (Amphia Breda) voor een borstverkleining en hopelijk ook een borstlift. Mijn grootste angst is de vorm die ze erna hebben en het herstel van de littekens. Tevens de verhouding van mijn lijf (heb geen platte buik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Antonia, ik heb afgelopen woensdag een bvk+ lift gehad en ik kan je zeggen, ik had het jaaaaaaaaaaren eerder moeten doen! Ze zijn vanaf dag 1 prachtig.

Ik ben van een 75E naar 75 C gegaan, love it.

Tot nu toe heb ik een niet te klagen herstel, wat trekjes en jeukjes maar gaat prima. Over de littekens en de uiteindelijke vorm kan ik je nog niet veel vertellen maar als je bij de gallerij bvk of borstlift kijkt kan je foto's van anderen bekijken.

Ik was in het begin wel bang voor broodje babao vorm zeg maar, maar tot nu toe lijkt het of ik siliconen erin heb, zo mooi zijn ze.

De aanloop naar de operatie vond ik zenuwslopend maar de operatie en tot nu toe is een eitje!

Ik ben bij dr V/D Weij van de boerhave kliniek geweest!

Succes met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Antonia,

Ik kom ook van een e75 naar een c of b 75 (herstel is nog in gang en ik heb zo klein mogelijk gevraagd). Voornamelijk last van brandende schouderbladen, helemaal gek werd ik er van. Heb een nekhernia en elk gewicht is teveel wat mij betreft. Nekklachten van de hernia heb ik natuurlijk nog....maar de pijn bij mijn schouderbladen is helemaal weg. Bandjes van mijn BH trekken niet meer....heerlijk. Als je een buikje hebt dan wordt die inderdaad meer zichtbaar, dat hoor je bij meer vrouwen. Ik heb vorig jaar een buikwandcorrectie gehad voor een diastase en veel slappe huid na zwangerschappen, dus ben nu in verhouding wat mij betreft helemaal in orde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.