Ga naar inhoud

Kijk jij...


Gast

Aanbevolen berichten

Bij het oversteken van een gevaarlijke weg, waar je pas TE laat kan zien of er een auto/vrachtwagen aankomt... Kijk jij netjes eerst of steek je gewoon over in de hoop dat je veilig de overkant haalt?

(Ja, deze vraag heeft een achterliggende gedachte, gewoon eerlijk antwoorden aub. Wat de achterliggende gedachte is zal ik later zeggen in deze topic)

Link naar reactie
Delen op andere sites

meestal kijk ik! sowieso als ik het mn kleintje ben!

als ik alleen ben en me gedachtes zijn wat afgedwaald kan ik weleens achteraf denken ''hmm niet egt goed opgelet''

ook 1 keer vanaf een feestje bijna voor me klep gereden, had niet opgelet en iemand moest me egt terug trekken.. maja deze auto kwam dan ook wel gigantisch hard aangereden en het was ook nog is op een parkeerplaats!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je te laat kan zien of je over kan steken?

Dan zou ik daar niet oversteken en op zoek gaan naar een andere plek om over te steken.

Beetje Russisch roulette spelen houd ik niet van :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal zeggen wat mijn gedachte achter dit topic is:

Waarom zal je dan wel risico nemen in de herstelperiode van 6 weken op overmatig kapselvorming (waar je ook te laat achter komt)? Je wilt toch zo lang mogelijk van je mooie borsten waar je behoorlijk wat geld voor hebt betaald! Ik lees hier zo vaak dingen over dat meiden zoveel moeite hebben om de 6 weken rust te houden dat ik me afvraag: waar ben je mee bezig!?!

Je hebt maar 1 keer kans om het herstel goed te laten verlopen... Overmatig kapselvorming merk je niet direct, maar als het te laat is......................................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa sexymama daar geef ik je helemaal gelijk in!

Maar ik ben der zelf zo een die het moeilijk vind rust te nemen..

Er is steeds wel iets waardoor ik niet genoeg rust neem.. gister wezen shoppen en vanavond verjaardag feest van me vriend.. shoppen was wel noodzakelijk want ik pas me jurkjes niet meer door me nieuwe tweeling..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat herken ik helemaal Valerieee, ik had ook erg veel moeite om mijn rust te houden en niet te snel weer bepaalde dingen op te pakken maar heb mede door mijn lieve (op dat moment sstrenge) man wel de rust genomen die mijn lichaam nodig had voor een goed herstel.

Winkelen moet ook zeker kunnen, 6 weken op de bank zitten is echt niet goed, maar niet gelijk huishoudelijke taken op je nemen (dit niet naar jou, maar in het algemeen) die niet zwaar lijken, maar wel risico opleveren mbt overmatig kapselvorming is weer een heel ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:35:

Sexymama, je slaat de spijker op zijn kop....

Alleen het eerste wat in mij opkwam naar aanleiding van je eerste zin was:

Als ik er pas te laat achter kom dat ik die vrachtwagen niet gezien had, dan had ik de keuze niet meer om nog te kiezen voor 'niet oversteken'

;)

Maar dat is idd hetzelfde met die kapselcontractie!!

Mooi gesproken, vandaar ook dat geduld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.