Ga naar inhoud

wondvocht na 19 dagen po


Mamii

Aanbevolen berichten

Hoi hoi..

Kan iemand me advies geven?

Met 15 dagen zijn mn hechtingen verwijderd en sinds vandaag verlies ik wondvocht uit mn rechter litteken. .

Het zit op mn gaasje..

Mn pc neemt niet op dus vandaar mn vraag hier..

Ben erg geschrokken :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

had ik ook toen het knoopje van de hechtingen verwijdert werden. Maar na een paar dagen kwam ook daar een korsje op. Ik zou alleen niet iedere dag douche om ervoor te zorgen dat het wondje de kans krijgt om te drogen en te genezen.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé mamii,

Komt er erg veel vocht uit dan?

Ik had na het eruit halen van de hechtingen ook dat ik een plekje op mijn bh had, en 3dagen later ben ik terug naar de kliniek gegaan omdat ik bang was voor een onsteking. Dat was het gelukkig niet. Maar heb wel 4dagen hechtpleisters erop gehad omdat het een beetje open was gegaan, toen ik die gister eraf haalde is weer een plekje open gegaan en had ik weer wat bloed aan mijn bh, maar minimaal. Denk dat ik een korstje ervan af getrokken had.

Heb je het privé nr van verdonck? Anders stuur ik je dat door?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit ook nadat de knoopjes verwijderd werden en werd wel wat ontstoken. Moest er iso-betadine zalf op smeren en een plakker erop. Daarna moest ik het in openlucht laten en heb ik er speciale zalf op gesmeerd op de ontsteking te verwijderen en de wondjes te dichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Madat de hechtingen eruit waren had ik geen wondvocht. .

Dat is pas nu 4 dagen later uit het niets :(

Verdonck neemt niet op ik heb zijn voicemail vanmiddag al ingesproken maar helaas nog geen reactie :(

Het is niet veel wondvocht maar wel meer dan eem druppel.

Het is ook geel met lichtbruin van kleur. .

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste dat in me opkomt is een hechtdraadje dat naar buiten wil.... Zit er een wit puntje in het gaatje? Als dat zo is, kun je daar eens voorzichtig aan trekken, dan weet je of het een hechtdraad is...

Is het dat niet, dan het plekje even goed uitdouchen, met een zachte waterstraal, goed droogmaken (liefst met een lauwe fohn.. niet wrijven met handdoek) en dan een tijdje zonder bh op de bank.. Daarna een pleistertje erover en er niet meer aan komen tot de volgende dag haha...

Dan even kijken of het een korstje geworden is...

Als het erom heen rood is, je pc platbellen ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mamii,

Dit zou idd wel eens goed kunnen wat bb zegt. Dat is namelijk wat verdonck me had gezegt dat zou kunnen gebeuren.

Dan wordt die inwendige hechting niet door het lichaam afgebroken en dan wil dat via de wond naar buiten komen.

Ik zou inderdaad blijven bellen. Morgen even naar de huisarts gaan maar toch ook echt proberen contact te krijgen met de kliniek.

Dat was wel zo belangrijk, heeft hij mij gezegd.

Hopelijk stelt het niks voor!

Veel succes ermee! En hou ons maar op de hoogte als je wil.

Liefs Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck heeft tot op heden nog steeds zn telefoon uit staan ook de kliniek kan hem niet bereiken.

De dame heeft wel een andere pc gesproken welke zei dat ik het beste langs kan komen.

Ik heb gekozen om naar de HAP te gaan.

Ik had me van te voren goed ingelezen met Draakje dr verhaal.

Ik draag sinds 15 dagen po al gaasjes op mn littekens zodat mn sportbeha niet zo pijnlijk schuurt.

De arts heeft er naar gekeken.

Ze zei me dat ik al goed bezig was door gaasjes te gebruiken.

De huis eromheen voelt niet dikker aan en ik heb geen koorts.

Ze vermoed dat het een oppervlakkige wondje is.

Het advies is dan ook: gaasjes blijven gebruiken en af en toe laten luchten. .

To be continued

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechte zaak, vind ik.. dat je pc niet te bereiken is....

Gelukkig heeft de huisartsenpost er even naar gekeken en ziet het er verder niet onrustig uit!

Houdt het goed in de gaten... En ik zou er zeker iets van zeggen tegen verdonck, tzt... maarja...of het zal helpen.. hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

bij mij bleek het achteraf ook een hechtdraadje te zijn waar mijn

lichaam maar al te graag naar buiten wilde.

ik ben het 2 keer per dag blijven spoelen dan inadinegaasje er op

en afplakken, uiteindelijk is hiermee de wondbeslag die ik had weg

gegaan en is afgelopen donderdag het hechtdraadje naar buiten

gekomen 3 dagen later is alles alsnog mooi dicht gegaan, maar ik

zou toch ten allertijde er een arts naar laten kijken want mijn verhaal

hoeft niet jouw verhaal te zijn, het blijft oppassen dat een ontsteking

niet naar binnen trekt, dat was mijn grootste angst en daarom heb ik

mijn pc er toch naar laten kijken.

ik hoop dat je inmiddels geholpen bent succes.

X draakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.