Ga naar inhoud

TmrZra : 22 mei 2013 : Dr. Cromheecke : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik ben Tamara, 30 jaar en eindelijk na 12 jaar het besluit genomen om een borstverkleining te laten doen.

In groep 8 had ik al een grote C cup en daarna zijn ze alleen maar groter geworden. Uiteindelijk ben ik nu beland op een 90G. Tijdens mijn zwangerschap en vooral daarna heb ik een veel grotere cup gehad. Eigenlijk geen idee welke meer precies, maar ik noemde het altijd cup parachute.

Op 6 mei had ik mijn eerste intake gesprek bij de Bergman kliniek in Heerenveen en ik kan aanstaande 22 mei al onder het mes :101:

Ik begin nu echt zenuwachtig te worden. Het is allemaal heel snel gegaan. Maar ik ben er duidelijk wel klaar voor.

Ik weet niet of ik hier heel veel post, maar lees in ieder geval de ervaringen van iedereen en dat geeft me veel vertrouwen in de operatie. Ik lees dan ook met opzet alleen de succesverhalen hoor :P.

Greetz Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Wow wat snel! Dan kun je verplaatst worden naar de operatieverslagen!

Kan me voorstellen dat het juist ook wel heel spannend is als het zó snel gaat, maar je bent vast in goede handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en idd je mag direct door naar je operatieverslagen, dus ik ga je verplaatsen :P

Mocht je dan een operatieverslag willen schrijven na je operatie, zodat anderen ook weer van jouw ervaringen kunnen leren, dan kan dat in dit topic :)

Mag ik vragen bij welke plastisch chirurg je gaat? Dan zet ik dat nog in je titel erbij :)

Succes met aftellen!!! EN veel plezier met het lezen van de succesverhalen ;) haha

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iedereen..

Sorry voor de late reactie. Maar ik heb het nu achter de rug. Lig lekker in de kliniek met mijn tablet.

Ben de afgelopen dagen zo zenuwachtig geweest, tot misselijk aan toe. Maar het is me 100% weggevallen.

Om nog even antwoord te geven, ik ben geholpen door dr. Cromheecke. En hij heeft zoals ik het nu zie geweldig werk gedaan.

Ben nu erg moe en ga weer lekker slapen

Xxx Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu lekker thuis. Heerlijk op de bank en me laten verwennen door mijn dochter (5) en moeder.

De operatie is goed verlopen.

Om 14:15 uur moest ik me melden bij de balie van de Bergman kliniek in Heerenveen. Vanaf 8:30 uur was ik al nuchter. Dus mijn maag voelde zo leeg en daar de zenuwen nog over heen.

Anyway, nadat ik me had gemeld kon ik door naar de ruimte waar ik me kon omkleden in een mooi ziekenhuispakje en de pijnstiller en slaapmiddel kon innemen. Bloeddruk werd gemeten, anesthesist kwam nog even langs. En omdat ik het echt steenkoud had, kreeg ik nog een lekkere warmte deken, genaamd HOTDOG om me heen. Heerlijk!

Na een kwartiertje kwam Dr. Cromheecke om alles af te tekenen, op dat moment is mijn moeder weggegaan en was ik alleen. Vijf minuutjes later werd ik naar de O.K. gereden, Huppakee op het andere bed. Linkerarm voor de bloeddruk, rechterarm infuus aanbrengen. Tenminste, dat probeerden ze, maar gezien de superdunne aders die ik heb, ging het nogal moeilijk, Uiteindelijk met veel gepor, geklop en geduw toch nog gelukt.

Het welbekende check dubbel check door de plastisch chirurg... En toen kreeg ik te horen: "nog even en dan slaap je hoor". Ik weet nog dat ik heel dapper zei:"ik ben niet moe hoor."

En toen werd ik weer wakker, hahaha. Mijn moeder kwam nog even afscheid van me nemen voordat ik mijn kamer werd ingereden. Nog lekker gegeten en gedronken daarna en de rest van de avond/nacht half wakker half slapend doorgebracht.

Het is me allemaal heel erg meegevallen en het resultaat vind ik nu al geweldig. Ben zo blij als een klein kind :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben super blij voor je dat alles goed is verlopen

hou je vooralrustig

je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen en weer tot postieve te komen

heel fijn gevoel he ;-) whiiiiiiiiiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja proficiat! ik heb je foto gezien net. Van welke maat kwam je? Ik kan me mijn oude borsten niet eens meer voorstellen... Gek is dat he. Die dingen tot op je knie, jarenlang mee voor schut gelopen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam van een G/H cup.. En zag tot mijn verbazing dat ik van de kliniek een C cup sportBH had meegekregen :103: . Die ook nog goed past. Dat was niet de bedoeling..

Maar vandaag even naar de lingeriewinkel geweest en voorzichtig opgemeten. Daar gaven ze aan dat ik toch wel zou uitkomen op een 85 D of E. Was wel weer een pak van mijn hart..

Ik ben elke dag weer een beetje blijer met mijn nieuwe boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zullen nog veranderen en ook nog wat gaan zakken als je wat verder bent. Ik zou het niet erg hebben gevonden een c haha, maar ik kreeg n d sportbh aan, en draag nu een e. Met beugels past het anders niet zo goed.

Valt het je mee allemaal?

Gr anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Anma,

valt tot nu toe reuze mee, Merk wel dat ik heel veel moeite heb met het "rustig aan doen". Ik moet mezelf echt dwingen om goed te rusten en niet teveel te doen.

Volgende week maandag ga ik op eerste controle en dan gaan de niet oplosbare hechtingen eruit. Ben echt benieuwd hoe het er dan uitziet. Zonder de tape die er nu op zit. Zoals ik het nu zie is het verticale litteken heel erg dunnetjes, dus ik hoop eigenlijk dat dat zo blijft :$

Ik kan ook niet wachten tot ik weer kan hardlopen enzo. Wil heel graag nog ong 7 kg afvallen, maar dat lukt niet zo met het niets doen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.