Ga naar inhoud

Littekens en vorm na borstverkleining


Aanbevolen berichten

Hallo,

En daar ben ik weer met mijn zenuwachtige gezeur.

Ik las laatst dat je na een bvk met de ankermethode platte borsten kunt krijgen en dat de littekens heel dik worden. Nou maak ik me over de littekens niet overdreven veel zorgen zolang het niet te veel uitloopt naar mijn oksels ofzo. Ik zal me er niet voor schamen, maar het is toch wel een beetje lelijk om in je bh of bikini lelijke dikke rode lijnen te zien.

Maar heeft iemand na een operatie met deze methode platte borsten eraan overgehouden? Gezien ik nog maar 15 ben, wil ik wel nog een beetje een mooie gevel overhouden.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Ik snap wel wat je bedoelt. Kenmerk van de sleutelgatmethode is dat je borsten iets meer vooruit staan, meer projectie hebben. Stiekem wil ik daarom ook het liefste die methode. De ankermethode werkt net iets anders, waardoor je borsten iets platter ogen, omdat ze dus minder vooruit staan.

Wat ik tot nu toe van foto's heb gezien valt het op zich wel mee met die 'platte' borsten, dus het is niet dat ze over je gevel als het ware uitgesmeerd worden :P Dáárom vroeg ik in het verleden ook juist foto's van mensen mét kleren aan, omdat dat een wat realistischere kijk geeft op hoe het daadwerkelijk wordt. Immers, hoe vaak loop je in je nakie? En dat vind ik dus wel meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha...bedankt voor de snelle reacties.

Summergirl13, je snapt precies wat ik bedoel. Ik wil dus ook heel graag de sleutelgatmethode, maar volgens mij kan dat in mijn geval niet, omdat er te veel van mijn borsten af moet. Wat ik bij mijn consult eerst niet begreep was toen de PC zei dat de (te kleine) 75F die ik droeg gelijk was aan de 70G die ik dacht te horen hebben. Ik snap m nu wel. Ik blijk dus zelfs cup H of meer te hebben! Hij had het over teruggaan naar een cup C, misschien D. Dus dat houdt in 4/5 cupmaten terug!

Ik heb de resultaten van de ankermethode bij mijn buurvrouw gezien. Het zag er niet plat uit of zo, maar op internet zie je dat soms wel en dat wil ik dus echt niet.

Ik ga het er dus voor de zekerheid wel even met mijn PC over hebben wanneer ik hem weer zie, maar ik denk dat ik toch echt aan de ankermethode moet geloven.

Nalaa, wat ik bedoelde is dat je borsten minder vooruit staan. Ze staan dan iets meer opzij en dat ziet er niet zo net uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp ook wat je bedoelt en ben er ook bang voor dat ze TE plat worden.. ben ook nog 'maar' 23 en wil ook niet dat ze te plat worden.

Ik word geholpen dmv de J methode.. dat is eigenlijk de ankermethode alleen dan het 'streepje' onder je borst naar je rug niet meegenomen. (snappen jullie het :')?) en ik wil ook echt tegen mijn PC zeggen.. niet TE klein liever een D dan een B (heb aangegeven grote C) en met projectie of hoe zeg je dat? dat ze in ieder geval wel nog vooruit staan haha.

Heb verder geen bekende in mijn buurt die een borstverkleining ondergaan hebben dus kan je (en mezelf) en niet mee helpen :( ik weet het dus niet, wordt afwachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow zo ,nou ik heb foto's van die van mij

en ik moet zeggen als ik zie wat ik had

en wat ik nu heb ,ben ik gewoon reuze blij ermee

of die nu plat ? heb daar niet echt een zicht op

ik weet wel dat ik ze zelf heel mooi vind hahahaha

en men vriendinnen gewoon jaloers zijn

(geniet ik stiekem wel van )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

@ Nala: dat het is punt, jij hebt nu prachtige borsten! Heel veel projectie, perfect gewoon! Als je jouw foto's vergelijkt met die van anderen, zijn andere borsten vaak net wat platter en breder. Weet jij trouwens welke methode jij hebt ondergaan?

Ik heb zelf ook niet over zo'n J-methode gedacht. Wist wel dat het bestond. Als daardoor ook projectie wordt gecreëerd, zou dat ook mooi zijn ja :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet eigenlijk niet of daar projectie mee gevormd wordt, want had daar nog nooit eerder over nagedacht dat ze platter werden met ankermethode! maar zover ik op de voor en nafoto´s heb gezien die ze me hebben laten zien was er nog genoeg projectie.

Ik heb nu E en zou graag een volle C willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een hangende E en heb nu een kleine C

ben ikheel tevreden mee ook met de stand

en gevoel ook

liks volop gevoel in de tepel

rechts voelde ik vandaag wat prikkeling!

maar nu weer niks

en over de littekens ,wonder boven wonder ik ben er na 4 weken ernorm tevreden

over!

dus mij hoor je niet klagen en zou het zo weer over doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga denk ik morgen de PC bellen. Ik moet eerlijk zeggen: de man ligt me niet zo. Hij was een beetje....hoe zeg je dat?...geroutineerd. Zo van: daar heb je der no zo een die wil dat ik in der borsten ga snijden.

Maar zijn resultaten zijn heel goed als ik dat zo lees op internet en dat is waar het allemaal om gaat. Dus toch maar eventjes bellen.

Nalaa, ik heb jouw foto's gezien en WAUW: wat genees jij belachelijk snel en goed! Mazzelaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag gebeld naar de afdeling, maar schijnbaar zit die man helemaal volgeboekt en anders zou de operatie weer een tijd verplaatst worden. Misschien dom van me, maar ik denk dat ik het maar gewoon achter de rug wil hebben allemaal. Ik zal hem nog even spreken voor de operatie.

Ik kreeg wel te horen dat de datum WAARSCHIJNLIJK 3 juni wordt. Dat is dus nog 2 1/2 week...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.