Ga naar inhoud

Van Onder de borstspier naar Op???


Aanbevolen berichten

Hallo mensjes,

Ik heb een vraag is er iemand met ervaring of die me meer kan vertellen over een wissel maar dan met als bedoeling van onder de spier naar op.

Ik heb nu 3 jaar ongeveer mijn protheses en het ziet er mooi en natuurlijk uit. Naar mijn ervaring voelt het alleen wat minder natuurlijk en de bewegelijkheid idem dito en daar zit ik best wel mee.. Ik ben van plan morgen naar mijn pc te gaan om meer info te verzamelen. Ik weet natuurlijk ook niet beter dan hoe het voelt onder de spier. Misschien ervaar ik met op de spier het zelfde probleem alsnog.. Daarom zet ik ook even mijn vraag hier nog neer. Ook wil ik nog vermelden dat ik best een atletische boiuw heb en een vrij goed ontwikkelde borstspier ( 10 jaar wedstrijdzwemmen) Heb me dan ook afgevrgaat of het misschien daar iets mee te maken kan hebben.. Alvast bedankt voor de belangstelling.

Groetjes R

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.