Ga naar inhoud

Nimp: 16 mei 2013: Dr Lommen: Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi hoi.. :)

Ik lees hier nu al een paar weken mee, ik weet dat het niet netjes is dat ik mezelf niet heb voorgesteld en wel al jullie verhalen en foto's lees en bekijk.

Mijn naam is Naomi, ik ben een jonge moeder van 3 kinderen.. ( 25 jaar ).

Eigenlijk ben ik vrijwel altijd al erg onzeker geweest over mijn borsten, ze hebben een rare vorm en er zit zeker 10 cm tussen. :103:

Alleen op de momenten dat ik borstvoeding gaf was ik enigszins tevreden.

Het afgelopen jaar ben ik 42 kilo afgevallen en ik heb het idee dat mn al lelijke borsten er het meest onder hebben geleden want ik heb nu dus echt helemaal niets meer over.

Nu zijn ze dus lelijk en leeg... das best lastig als je intiem wilt zijn of weet ik veel wat.

Aanstaande donderdag 16 mei wordt ik geopereerd in het Vlietland Ziekenhuis in Schiedam door Dr Lommen, een aantal vrouwen die ik ken zijn ook door hem geopereerd en zijn erg tevreden, alleen dit waren normale borstvergotingen.. ik heb dus geen idee wat ik van de lift kan verwachten maar ik las dat het een goede arts is.

Hij is alleen erg snel met praten, achteraf denk je wat heb je nou eigenlijk allemaal gezegd?

Het mooiste effect zou ik volgens hem krijgen met een borstlift en high profile prothesen achter de spier.. Ik ben er nog niet helemaal over uit hoeveel cc het gaat worden, want dat passen doet hij geloof ik niet?

Hij zei dat we de dag van de operatie alles nog een keer goed zullen bespreken voordat hij begint.

Hij gaf me wel als voorbeeld een prothese van 400cc, ik vond dit wel een mooie maat, hij vond het erg groot, omdat ik klein ben..

En hij zei ook dat het waarschijnlijk niet zou passen omdat ik smal ben? Ik bedoel ik begrijp er geen hol van mn omvang gemeten onder de borst is 79cm.

Weten jullie misschien wat hij hiermee bedoeld? Zou het misschien komen door de grote ruimte tussen mn borsten?

Jullie lezen binnenkort mn operatie verhaal!

Sterkte en succes allemaal! Op naar een leven met mooie borsten :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Welkom op het forum :35:

Die grote ruimte tussen je borsten kán aangepast worden hè. Niet iedere pc zal het doen, en vaak doen ze het ook niet uit zichzelf.

Klinkt stom dat ze dit niet "uit zichzelf doen" maar de ene pc maakt heel simpel gezegd een sneetje, implantaat erin, en klaar.

En andere chirurgen die denken mee, wat ze kunnen doen om een situatie te verbeteren.

ALs jij 10cm ruimte tussen je borsten hebt, dan heb je zeker ruimte genoeg om veilig een stuk minder ruimte te 'maken' tussen je boobs.

Vraag aan je pc of hij dit van plan is, vraag of hij je situatie gaat verbeteren of enkel opvullen?

Het zou hartstikke zonde zijn als je zo een intensieve operatie ondergaat ( lift en vulling) en dan alsnog niet zou hebben wat je mooi vind!!

Ik heb je titel meteen maar aangepast en je topic verplaatst naar de operatieverslagen :D Dan sta je meteen op je plekje, en hoor je er helemaal bij hihi :43:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

hier dan mijn operatie verslag,

Afgelopen donderdag 16 mei ben ik geopereerd door Dr Lommen in het vlietlandziekenhuis, het is een borstlift+vergroting geworden.

Vooraf heb ik nog met de arts gesproken, gelukkig.,. want anders hadden ze er maximaal 280cc in gedaan terwijl ik eigenlijk wel een goede D cup wilde.

Ook heb ik de ruimte tussen mn borsten met hem besproken en daar ging hij ook wat aan doen zei hij.

Toen ben ik natuurlijk onder narcose gegaan, een paar uur later werd ik wakker, pijn en heel erg koud!!

Toen ik op de klok keek zag ik dat het 2 uur had geduurd terwijl ze ervanuit gingen dat het 70 min zou duren.

De assistent kwam me vertellen dat ze erg trots waren op het werk dat ze hadden geleverd, dat het veel moeite had gekost en echt een uitdaging was maar dat ze heel mooi zijn geworden.

Later op mn kamer viel op dat de ene drain erg veel liep terwijl de ander niks gaf, dit bleef doorgaan dus savonds laat rond 2200 is Dr Lommen nog langs gekomen om het na te kijken,

Als het sochtends nog erg liep mocht ik niet naar huis. Gelukkig bleek sochtends dat ik net op het randje zat dus konden de drains eruit, ik was hier best bang voor en gaf dat ook aan, toen zei de zuster dat het echt heel erg meevalt.

Bleken die verdomde drains dus helemaal vast te zitten en heel diep, deed behoorlijk zeer en de zuster voelde zich erg schuldig.

Later thuis begon mn borst erg te zwellen dus maakte ik me zorgen, even de chirurg gebeld.. zolang mn tepels goed doorbloed zijn is het goed.

Heel de nacht pijn aan mn rug , en borsten natuurlijk.. niet echt geslapen.

De zuster zei dat ik vanaf vandaag dus mag gaan douchen, waar ik erg naar uit kijk.. maar wat ik zo raar vind is dat mn borsten helemaal in bruine tape zitten ( alleen mn tepels uitgezonderd ). Ze zei dat ik echt moest douchen en de tape droog moet deppen.

In een ander operatie verhaal van een vrouw die door dezelfde arts is geholpen, mocht zij pas douchen toen de tape eraf was..

begrijp er niets meer van...

Owja uiteindelijk is het 325cc geworden, moet zeggen dat ik ze een goede maat vind en erg benieuwd ben hoe ze eruit zien zonder tape. Hij gaf wel aan dat ze iets verschillen omdat mn rechter borst breder is..ook zie ik dat mn rechter tepel iets meer naar beneden wijst.

Maar veel kan ik er nog niet over zeggen,.. ben benieuwd.

liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Van harte gefeliciteerd met je boobs!!

Hm beetje verwarrend dan he met dat douchen.... Ik kan me voorstellen dat je dan niet echt gerust zult gaan douchen of het liever toch nog even afwacht... Wat te doen weet ik nu ook niet echt....

Anders even met washandje wassen en dinsdag nog eens bellen? Ik weet het ook niet :(

Een goed herstel gewenst!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.