Ga naar inhoud

beertje22 : 13 mei 2013 : herstel operatie, 10 maart 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben nieuw hier en weet niet helemaal hoe alles werkt,,,haha

ik heb gisteren een operatie gehad een borstlift met protese!

en ben nu al helemaal blij!

ik ben pas 22 en was door 2 operaties aan galblaas en amandelen 18 kilo afgevallen en zijn

me borsten heel erg gaan hangen en was ik heel onzeker door... en uiteindelijk tog voor een borstlift met protese laten doen.

hebbe mensen hier ervaringen mee en hoe de herstel verloopt

ik heb eigenlijk weinig pijn dus hoop dat dat zo blijft :36: ik zal er snel als het lukt een foto van voor en na erop zetten en bn benieuwd wat andere er van vinden!!

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

En gefeliciteerd meid!!

Ervaringen kun je hier idd lezen :) Als je linksboven op: borstenforum klikt, en dan naar beneden scrollt, dan kom je op een gegeven moment uit bij: operatieverslagen borstlifting ;) Daar staan wat verhalen onder :)

Mag ik vragen bij wie je geopereerd bent? En in welke kliniek? Dan passen we je titel aan en verhuizen we je naar de operatieverslagen. Dan hoor je er helemaal bij als je wilt :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten, hoe is het je allemaal bevallen?

Ik krijg aanstaande donderdag ook een borstlift met protesen achter de spier..

Zelf ben ik 25 jaar, ook 42 kilo afgevallen..

Ik hoop dat ze mooi zijn geworden en dat je er blij mee bent.. hoop snel fotos te zien~!

Sterkte!!

Liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten, hoe is het je allemaal bevallen?

Ik krijg aanstaande donderdag ook een borstlift met protesen achter de spier..

Zelf ben ik 25 jaar, ook 42 kilo afgevallen..

Ik hoop dat ze mooi zijn geworden en dat je er blij mee bent.. hoop snel fotos te zien~!

Sterkte!!

Liefs Naomi

Misschien vind jij het leuk om ook een eigen topic aan te maken? :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb maandag 13 mei een borstlift gehad met protese.

ik had een slappe 75c en heb er 250cc in gekregen voor de spier... op welke maat zou ik ongeveer uitkomen??

ik lees meedere meiden maar het verschilt heel erg! dus dacht doe het even zo!

bn heel benieuwd...

xxx beertje22

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

hallo,

ik heb in mei een borstlift met protese gehad voor de spier met 250 cc mentor protese.
alleen aan 1 kant is het bobbelig als ik lig en ook soms als ik een bh aan heb.
ik vind het heel onnatuurlijk en het hoort niet toch?
strax in de zomer zie je het ook als k een bikini aan heb...zit er nu al tegen op :103:
weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn?

foto zit erbij.. dat s als k lig...

gr beertje22

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Beertje, wat balen dat je die rimpelvorming hebt aan een borst. Het is de prothese die je door je huid heen ziet, zwaartekracht zorgt voor de rimpels. Ik heb het ook voelbaar aan de zijkanten als ik voorover hang, maar bij mij zie je t niet. Misschien een geruststelling, veel vrouwen hebben het volgens mij. Zou het wel aan je pc voorleggen want mooi is natuurlijk anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit is rimpelvorming van je prothese die je door de huid ziet.

Je huid is waarschijnlijk te dun waardoor je dit kunt zien. Het komt wel vaker voor en volgens mij kun je er wat aan laten doen. Ik heb wel eens gelezen dat meiden lipofilling kregen of dat de prothese onder de spier (dual plane) werden geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke jaa dat lees ik ook overal ja.. maar hij had tegen mij gezegt dat k genoeg huid had om voor de spier te doen. vind wel slordig dan van hem.. maar lees oof dat die lipofilling niet egt goed is en snel weer verdwijnt! maar als di hem achter de spier zal doen kan die deze protese weer gebruiken die er nu in zit ofmoet er een niewe in.. en misschien beter iets vollere protese dat die mooier vol s denk k?

Link naar reactie
Delen op andere sites

beertje22, on 29 Dec 2013 - 21:36, said:

oke jaa dat lees ik ook overal ja.. maar hij had tegen mij gezegt dat k genoeg huid had om voor de spier te doen. vind wel slordig dan van hem.. maar lees oof dat die lipofilling niet egt goed is en snel weer verdwijnt! maar als di hem achter de spier zal doen kan die deze protese weer gebruiken die er nu in zit ofmoet er een niewe in.. en misschien beter iets vollere protese dat die mooier vol s denk k?

Ja het kan een inschattingsfoutje zijn. Lipofilling schijnt snel te kunnen verdwijnen. Ik ben daar niet zo heel bekend mee.

Stel dat je ze wel onder de spier zou laten doen, dan zou je dezelfde protheses kunnen gebruiken. Er wordt gezegd dat je rekening moet houden met 50cc dat achter de spier "verdwijnt".

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke jaa k zat net te leze op internet en r kan pas na 3 maanden gezien worden wat er van over blijft vn die lipofilling.. en de grote valt nu ok al best wel tegen dus als die dan achter de spier gaat dn word het nog minder dus.. mooi dat ik dat weet dan! mmh ben egt heel benieuwd wat die gaat zegge en doen.. liever niet weer operen maar als ik dan mooier resutaat krijgt dan moet dat maar! het is niet niks wat het allemaal kost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten, maar ja als je boobies er mooier van worden dan doe je het wel natuurlijk ;)

Het is even afwachten nu. Ben benieuwd wat je te horen krijgt en hoe of wat de oplossing zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij krijg je dat niet echt weg veel hebben er last van ik had het heel erg voor mijn borstlift ik heb dual plane en na m'n borstlift voel ik het wel minder , maar denk dat als m'n borsten weer iets gaan hangen het wel weer terugkomt , ik heb het meer aan de zijkanten

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke.. maja het hoort niet toch?? lijkt mij

ik hoor van velen dat er een 100% gevulde protese in moet dat er dan bijna geen rimpelvorming voor komt.

maar de chirurg heeft het mij niet gezegd dat dat kon gebeuren.

dus ben benieuwd wat die gaat zeggen en hopelijk iets aan doen.

ik heb geen geld voor nog zo`n operatie.. heeft al genoeg gekost.

maar jij heb in 1 jaar 2 operaties gehad? niet goed gegaan dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke.. maja het hoort niet toch?? lijkt mij

ik hoor van velen dat er een 100% gevulde protese in moet dat er dan bijna geen rimpelvorming voor komt.

maar de chirurg heeft het mij niet gezegd dat dat kon gebeuren.

dus ben benieuwd wat die gaat zeggen en hopelijk iets aan doen.

ik heb geen geld voor nog zo`n operatie.. heeft al genoeg gekost.

maar jij heb in 1 jaar 2 operaties gehad? niet goed gegaan dan?

ze gaven me wel de indruk dat dat normaal is , al voor mijn operatie wilde ik perse mentor en toen zei de chirurg dat ze liever met natrelle werken omdat mentor iets sneller rimpelt , maw ze rimpelen allemaal maar de 1 wat sneller als de ander,

Maar zelfs de natrelle rimpelde al na 6 weken en ze konden daar niks aan doen .

Ja ben opnieuw geopereerd want mijn borsten hingen nog heel erg na een borstvergroting en stukken huid piepten alle kanten uit mijn bh en bikini en protheses deden me pijn omdat ze m'n spieren omlaag trokken , dus alsnog een lift want grotere protheses zijn te groot voor m'n lichaam en dan gaan ze nog meer hangen , hele gedoe pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh oke.. maar ik hoefte niet perse mentor hij zij dat die het beste zou zijn. maar het zal wel veel schelen denk k als het achter de spier zit.

heb jij het nu achter of voor de spier??

en mij ene borst is ook groter als die andere en de tepel ook!

dat was voor de operatie als maar hij zij dat die er 10% uit zal dan zouden ze even groot zijn maar volgens mij als ik zo kijk heeft die dat ook niet gedaan.

jaa wat een gedoe bij jouw.. dus je moes 2x betalen??? ff 2x geopereert in 1 jaar dat is wel minder maar als het nu maar goed zin dan.

ik heb morgen een gesprke bij de chirurg bn heel benieuwd wat die gaat zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ben ik wee.. ik ben gisteren bij de chirurg geweest voor me rimpelvorming na 8 maanden.

ik vond dat ze ok al erg hingen en 1 erger als de andere.

ik heb een borstlift gehad met prothese 250 cc voor de spier.

hij zij toen k geopereerd werd dat het niet uit maakte of k voor of achter de spier deed.

maar gistere zij die dat die dat niet gezegt het maja zijn woord tegen de mijne.

hij gaf toe dat het snel gezakt was n dat dat bij 1 op de 20 vrouwen gebeurt:-( bij mij dus!

hij kan 2 dingen doen..

eerste is dat die het weer plaatselijk verdoofd n dan weer een plooi in maakt dat die beter gelift weer is maar ben bang dat het dan volgend jaar weer precies hetzelfde s.

ik zij kan het niet bter achter me spier gezet worden en dan met iets meer cc dat die mooi en beter op e plek bijft zitten.

dat kon wel maar dan heb k kans op double bubble.. maar als k grotere prothese er in doe heb k daar denken jullie ook last van??? k zat te denken aan 325/375 cc duel plane!

iemand ervaring ermee?????

gr beertje22

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.