Ga naar inhoud

Femmos : 27 mei 2013 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik heb zojuist een account aangemaakt en ben dus ook nieuw hier! Ik heb al vele verhalen gelezen over een borstvergroting en ik kan daar binnenkort ook over mee praten, dus ik dacht; laat ik ook eens account aanmaken dat helpt vast ook weer andere mensen .

Ik vind het geweldig om al jullie verhalen te lezen, in eerste instantie vooral diegene die door dezelfde arts zijn behandeld, maar nu de operatie dichterbij komt, wil ik graag alles van iedereen weten.Zo spannend allemaal!!!!

Bij mij is dus ook de kogel door de kerk! 27 mei 2013 krijg ik ook mijn borstvergroting door Dr Kolkman te Amphia ziekenhuis Breda.Ook ik heb lang zitten dubben, maar ik geloof dat ik echt vele malen gelukkiger zal zijn na mijn operatie. Ik heb nu 75 a, of een kleine B cup.

Sinds mijn borstvoeding aan mijn 2 zoontjes, 1 zoontje van 6 jaar en 1 van 1,5 jaar oud, is het een slappe boel geworden en vind ik ze echt helemaal niet mooi meer. Mijn man wel, maar daar krijgt hij mij niet van overtuigd en het belemmerde daardoor ons ook sexleven. Nadat ik bij de huisarts ben geweest en mijn verhaal had voorgelegd, ben ik op haar advies naar het ziekenhuis gaan bellen voor een afspraak. Volgens de huisarts zou dat wel iets duurder zijn, maar gegarandeerd goede artsen vond en vind ik belangrijker, dus zodoende een afspraak gemaakt bij Dr Kolkman.

Afgelopen vijdag had ik met mijn man erbij mijn eerste consult en het was geweldig! Dr Kolkman is een erg vriendelijke man en het klikte meteen. Hij heeft alles uitgelegd en mede dankzij de vele verhalen die ik al van jullie had gelezen, was het voor mij meteen duidelijk.. DIT WIL IK!!!! Ik kon duidelijk aangeven wat ik wil, namelijk ook een spleetje tussen mijn borsten zodat je een mooie decolottee hebt, hihi. Komt helemaal goed zegt hij.

Hij heeft mijn borstjes bekeken en ik heb het perfecte lichaam, jippie!!Voor jullie info, ik ben 1.70 lang en weeg 62 kg. Ik kan zeker 320 cc krijgen en misschien zelfs wel iets meer! Nu wil ik er niet als een Barbie uitzien natuurlijk, maar hij overtuigde mij dat hij goed naar mijn lichaam zal kijken, wat natuurlijk en mooi zou zijn, dus hij bestelde ook een cc meer. Ben benieuwd. Nu had ik van jullie verhalen al vernomen dat je vaak beter een beetje meer kan doen om nog tevredener te zijn, dus ik ben benieuwd!!!!

Kan ik foto's vinden van iemand die 320 cc heeft of ietsje meer?? Ben zo benieuwd!

De siliconen van Natrelle worden in ieder geval onder mijn borstspier geplaatst en ik moet 1 nachtje blijven vanwege de drains. Ik vind het echt zoooooooo ontzettend spannend maar heb er ook reuze veel zin in!

Waar ik ook heel blij mee ben is dat het allemaal nog lukt voor mijn geboekte zomervakantie.Er zit nog mooi 2 maanden tussen om de boel in te laten dalen en mijn nieuwe cup dus bekend is! En hoef ik me op vakantie dus niet te schamen voor mijn boobies, maar kan ik voor het eerst in mijn leven er echt trots op zijn!!!! Athans, dat hoop ik dan., haha.

En oh ja, Het was helemaal niet duurder zoals de huisarts had gezegd, dus dat was ook nog eens een reuze meevaller!!!

Nou, dit is mijn verhaal tot zo ver.... nu wachten tot 27 mei.....

groetjes en succes allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, wat leuk, ik ga ook 27 mei :-)

Ik ben 1.70, 63 kilo en krijg 300cc alleen voor de spier. Ga ook in het ziekenhuis alleen hier in Rotterdam. Leuk, ik ga je in de gaten houden.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik jou ook. Ben je er klaar voor? Heb je de topic: handige tips al gelezen? Das een echt aanrader. Die kan je zoeken via de zoekbalk. Als je de zoekbalk niet rechtsboven ziet, moet je helemaal onderin het thema even veranderen.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik zie dat de meiden hierboven je al wat wegwijs gemaakt hebben!! Super!

Je titel ga ik aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen (doen we met iedereen die een datum heeft)

het aantal cc zegt niet zoveel over hoe het uiteindelijk gaat worden. Heeft vooral te maken met de vorm: rond of anatomisch, het merk en het profile :) Alleen dan weet je hoeveel projectie je krijgt en dus een richtlijn voor de cupmaat, als je de catalogus erbij neemt.

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hier ben ik weer! Nu 3 dagen na de operatie en het is goed gegaan! Om te beginnen : ze zijn prachtig geworden! Er is 370 cc onder de borstspier in gegaan en ze horen echt helemaal bij mij! Ik zal zo ook foto's erop zetten die ik zelf heb gemaakt.



Ik moest om 11.00 mezelf melden in het ziekenhuis en om 13.00 uur zou ik geholpen worden. Met de bibbers viel het reuze mee! Ik was helemaal niet zenuwachtig en dat verbaasde me enorm! ik had er vooral heel veel zin in en was benieuwd naar het resultaat. eerst hebben we nog foto's gemaakt van mijn mini's, (75b) en om 12.45 gingen we de ok binnen. Nogmaals bevestigd dat ik geen Pamela Anderson of Barbie wil worden en dat het er natuurlijk uit moet zien. Dr Kolkman gef mij alle vertrouwen dat het goed zou komen en beloofde er iets moois van te maken. NOU... DAT IS GELUKT!!!! Ik was megasuf toen ik uit de narcose kwam, alles draaide, maar ik wou toch even spieken natuurlijk. Ik zag een band en bobbels, maar meer niet. Al snel kwam er een verpleegster om te vragen hoe het ging en liet mij even onder de band spieken. WAUW..... was mijn eerste reactie en dat is het nog steeds! Na een uur was ik weer wat helderder en mocht ik naar mijn kamer. Wat gegeten maar ik bleef erg suf dus viel weer vaak in slaap.Met de pijn viel het wel mee en toen sávonds mijn man en kindjes kwamen kikkerde ik echt helemaal op.Daarna vertelde de verpleegster mij dat ik wel iets meer wondvocht had in mijn drains dan normaal dus dat ik niet s'morgens naar huis mocht maar s'middags. Daarna hebben we samen nog even naar mijn borsten gekeken in de spiegel. GJEEE..... Wat zijn ze mooi! Die nacht heel slecht geslapen, veel druk op mijn borst en in mijn rug en moeite met op mijn rug slapen. S'morgens is Dr Kolkman langs geweest en die bevestigde dat is er wel wat extra wondvocht waas, maar het viel mee. Om 11 uur mogen de drains eruit! dat was een akelig gevoel en de wondjes bleven pijnlijk, maar naar de wc en mezelf opfrissen was wel vele malen makkelijker! Met een was handje mezelf schoongemaakt en vooral veel in de spiegel gekeken naar mijn nieuwe boobies! Mijn man was er trouwens ook bij en ook hij vind ze prachtig! Om 12.30 gaan we samen naar huis en au.... die autorit en de wandeling naar de auto valt me erg zwaar. De dokter had ook gezegd dat de tweede dag het pijnlijkste is, nou dat klopt. Man.... Ik was niet te genieten en blij dat we thuis waren, op de bank liggen en slapen. Alles deed pijn, vooral die druk, tot op mijn rug brande het van de pijn en binnen 4 uur nam ik nieuwe paracetamol in. Ook de nacht wederom slecht geslapen, rug-liggen is niet mijn ding, ik wordt er echt stokstijf van! Ook met het borstvoedingskussen en gewone kussens erbij, Het ligt voor geen meter en omhoog komen is ook erg pijnlijk. mijn buikspieren worden goed getraind zo! Anyway, ik mag nu douche!!!!!!! Top!! Elastische band van mijn mooie borsten af en oh wat een verademing. De druk die ervan gaat is zeer welkom, het mooie uitzicht en die heerlijke douche doen al mijn spieren ontspannen. Jammer dat die band naar het douche weer aan moet en nog een hele week gedragen moet worden, Ik haat dat ding nu al en kijk uit naar dinsdag 14.15. Dan gaan de hechtingen eruit en hoef ik die band niet meer om als het goed is.Vandaag , dag 3 inmiddels, is de pijn inderdaad vele malen minder. Over heel de dag 2 paracetamol op. de druk is veel minder, wel heel gespannen borsten, alsof ze exploderen en een wat branderig gevoel bij de wondjes, maar dat komt mede door die band! Die drukt mijn borsten naar beneden op die wondjes waar die drains uit kwamen. Mijn moeder komt s'morgens op visite met een grote bos bloemen en ik laat natuurlijk mijn nieuwe boobies zien. ook ze]ij vind ze prachtig!! Grappig is dat ik eerst zo preuts was als het om mijn borsten ging en nu laat ik ze met trotst aan mijn naasten zien, helemaal happy!!!



Vandaag, dag vier. Het gaat weer stukken beter! er staat minder spanning op mijn borsten en die druk is weer minder. wel een beetje beurs gevoel op mijn borst en in mijn rug. Opstaan nog steeds moeilijk en bewegingen boven je hoofd zijn ook nog lastig, maar al met al, mag ik niet klagen. in ieder geval geen pijnstilling meer nodig en.... Ik heb zovast mijn zomerjurkjr die ik alvast had gekocht gepast! ZOOOO LEUK! dat staat echt zoveel mooier met borsten erin! helemaal zin in de zomer!



Nu gaan ik proberen foto's erop te zetten. Ik hoop dat jullie iets aan mijn verslag hebben, ik raad het in ieder geval zeker aan, geen seconde spijt, ja... dat ik het niet eerder heb gedaan! Ben benieuwd naar jullie reacties en hoor graag wat jullie ervaringen met die elastische band zijn en hoe jullie operaties zijn verlopen.



Groetjes en fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankuwel voor de leuke reactie en heel graag gedaan! Ik heb zelf veel gehad aan de verhalen van al deze meiden, vandaar dat ik andere meiden ook graag wil helpen. Er staat inderdaad weinig over deze arts op het Forum, slechts 1 verhaal, maar dat was ook meteen een goed verhaal. Ik kan niet anders dan bevestigen dat het een hele goede en kundige arts is. Als je hem googled zie je ook alleen maar positieve verhalen en hij heeft prachtig werk geleverd! Groot voordeel van het ziekenhuis is ook dat ze 24/7 bereikbaar zijn als er iets is en je mag er vanuit gaan dat je altijd een kundige arts hebt, ook prettig! Tevens misschien ook goed om te weten;. Ik weet geen naam, is ook niet netjes om deze te noemen, maar het betreft een privekliniek gevestigd in Breda, daar komen veel ontevreden mensen en klachten over binnen die vervolgens in het ziekenhuis belanden voor correctie. Misschien goed om mensen te waarschuwen. Ik vermoed dat er maar 1 is in Breda??

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.