Ga naar inhoud

Jet : 2 juli 2013 : Dr. Luijendijk : Bergmankliniek


Gast Jet

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben Jet en ben 36 jaar. Op 2 juli wordt ik geopereerd en krijg een borstverkleinende operatie en ze worden meteen gelift. Ik ben 40 kg afgevallen en ben van maat 100 E naar nu 80 F gegaan. Door het hangen van mijn borsten heb ik erg veel last ervan. Vorige week ben ik bij de Bergman Kliniek in Bilthoven geweest en afgelopen vrijdag heb ik mijn goedkeuring ontvangen van mijn verzekering. Ben er blij mee, maar vind het allemaal doodeng....brrrr.....ik wordt geopereerd door dr. Luijendijk.

Ik ga een beetje inlezen hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jet!

Dat klinkt heel spannend!

Goed hoor zoveel afgevallen, hoe heb je dat gedaan?

Ik ben zelf ook 35 kwijt. Maar das alweer lang geleden.

Eindelijk ook mooie boobies voor jou!

Veel leesplezier hier!

X pop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel spannend Pop! Ik ben veel afgevallen door gezond eten en veel bewegen. Mijn lichaam is erg veranderd hierdoor. Heerlijk om eindelijk weer kleine boobies te krijgen :-) Ik krijg als het goed is een C-cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jet

Welkom op het forum!!

En wat goed dat je zoveel afgevallen bent!! Nu wordt het tijd om iets aan je borsten te laten doen, fijn is dat zeg!!

Je hebt al een datum en een pc en een goedkeuring!! Super!

Ik zal je titel meteen aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je ook na je operatie straks verder in dit topic :)

Heel veel succes met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow wat goed zeg dat je zoveel bent afgevallen

proficiat met de goedkeuring

het is normaal dat je zenuwen hebt... en ...

het is inderdaad heerlijk om weer kleinere boobs te hebben

ik kan ervan meespreken!

heel veel succes!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hooi Jet,
Ik ben afgelopen woensdag ook geholpen in de bergman kliniek. Heb een borstverkleining gekregen.
Ook ik zag heel erg op tegen de narcose. Ik heb het de anesthesist gewoon verteld en geprobeerd om aan leuke dingen te denken.
Ze vertellen het je als ze het narcose-middel in gaan spuiten en wat je ongeveer gaat voelen. Ik heb iedereen nog slaap lekker gewenst en weg was ik.
Het viel mij echt enorm mee!! Houd jezelf lekker rustig en laat het gebeuren!
Sterkte en heel veel plezier van je kleinere boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal heel goed gegaan. Veel weggehaald. Rechts 550 gr. en links 460 gr. Ben er helemaal blij mee. Wel wat pijn aan de wonden en alles staat nog erg gespannen. Geen drains! Heerlijk! Dr. Luijendijk heeft zijn best gedaan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Poeh wat een weekend heb ik achter de rug....afgelopen vrijdagavond kwam er bloed uit de wond, heel donker van kleur....zaterdag echt druppels en heb ik maar even contact opgenomen met de bergman kliniek. Nu blijkt dat het "oude bloed" van de bloeduitstorting de weg naar buiten zoekt via de hechting....maandverband gehaald en tape en nu sinds vanochtend bloed het niet meer. Was aardig wat bloed verloren, maar het voelt wel beter aan (niet meer zo opgezet) Wel ontzettend veel spierpijn.....Nou dat hebben we ook weer meegemaakt en het moet er toch uit :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dat is wel ff schrikken he.. :(

Gelukkig was het maar tijdelijk en heb je meteen even gebeld met de kliniek. Bij onzekerheid of ongewone dingen is dat altijd beter :35:

Dus alles gaat nu goed met je? :)

xx BB

Ik heb nu koorts gekregen, 38,9...voel me zo niet lekker....heb net gebeld en kan om 9:45 in de kliniek terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer netjes geholpen door dr. Luijnendijk. Tussen de operaties door heeft hij naar mij gekeken en een snee gemaakt in de hechtingen voor het overtollige bloed. Is weer veel uitgegaan en heb voor 10 dagen antibiotica meegekregen. En volgende week maandag weer op controle bij hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat al veel beter! De verhoging is gelukkig weg, maar ben nog wel erg slap....pijn is niet heel vervelend. Ik ben alleen erg druk met de wondverzorging :-) Kan straks wel werken in de verpleging :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer1982

Hoe voel jij je nu? Hoop een stuk beter! En dat de genezing van de wonden nu beter gaat. Kan mij voorstellen dat het even schikken was.

Sterkte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat nu een stuk beter. Gister weer voor controle bij dr. Luijendijk geweest. De wond blijft open en hij verwacht dat het nog wel 2 tot 3 weken duurt voordat hij dicht is. Ondanks dat dit is gebeurd, ben ik zo blij met het resultaat! Heb al een aantal bh's gekocht en ik heb nu echt een 80 C i.p.v. F cup! Had nooit gedacht dat ik me doordat mijn borsten verkleind en gelift zijn, zo veel mooier zou voelen, heel apart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jet,

Ik zag je berichtje in de shoutbox en ben even gaan kijken..(heb ook een lift gehad alleen met bv). Maar zie net dat geschreven hebt (foto's op prive)..Uhm wij zijn geen vriendjes en ik kan ze zien, wilde ik je even laten weten;) En het is mooi geworden meid en ik snap het WEL dat je er blij mee bent. Hallo 1die boobs hangen niet meer op je buik;) (wat krijg je een lange buik dan he?;)moest ook wennen aan mijn lange buik;) 2 je hoeft't niet meer bij elkaar te rapen;) (in ieder geval had ik dat gevoel constant) als je snapt wat ik bedoel??

Fijn dat na die bloedingen enz. het nu een stuk beter gaat en dat je er ZO blij mee bent TOP..geniet ze van die nieuwe boobs;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.