Ga naar inhoud

Hoelang sportbh na prothesewissel?


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Ik heb nu 2 weken geleden een prothesewissel gehad en draag nog steeds 24u p.d mijn sportbh!

Ik vroeg me dus af of dit ook echt noodzakelijk is? Er is geen kapsel weg gesneden, echt alleen de prothese gewisseld naar een iets grotere....

Na 4 dagen had ik al helemaal nergens meer last van en nu voelt het zelfs alsof ik nooit anders gehad heb! heerlijk.....

Word die sportbh dus een beetje zat, en lees op verschillende sites van klinieken dat ze bh maar 1 week aan hoeft?

Er is veel te weinig informatie aan mij meegegeven, mbt waar ik op moet lettten, littekens, pleisters, vervolg afspraak! wel vervelend.....

Ik heb over 2 wkn pas een controleafspraak.

Kan iemand mij uit de brand helpen?

Gr Tanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

In jouw geval, kun je toch beter even bellen naar de kliniek hoor. Die kunnen je specifiek voor jouw situatie informatie geven..

Ook al is het kapsel intact gebleven, hebben ze er wel in moeten snijden om je oude prothese eruit te halen en een nieuwe erin te zetten.. Dus.. hoe lang dit moet herstellen met sportbh... geen idee....

Gewoon ff bellen! :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas nog steeds geen antwoord..... dr Selms is op vakantie en de assistenten wisten dit niet...

Daarna jan van Goyenkliniek gebeld of ze het daar even wilden navragen maar wilden hier geen antwoord op geven omdat ik in het Lucas ben geopereerd!

heeeeeeel irritant....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.