Ga naar inhoud

Happy_me888: 17 mei 2013 : Dr. De Maerteleire : Mediclinic : Oud-Heverlee


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben 20 jaar en woon in België. Ik twijfelde al jaren om een borstvergroting maar aangezien de leeftijd dacht ik dat er nog verandering ging komen, jammer genoeg niet het geval. Ook veranderen mijn borsten snel van grootte, en het is echt om gek van te worden, meestal heb ik een B75, maar op sommige momenten worden ze ineens echt een pak kleiner en ben ik nog een pak platter dan nu.. Ik ben enkele weken geleden voor de eerste keer op consult geweest in de Mediclinic te Oud-Heverlee. De chirurg viel reuze mee en was heel lief vanaf het begin. Had heel veel zenuwen gehad maar hij heeft me echt gerust gesteld. Hij heeft me geadviseerd om 375 cc te nemen, vond dit heel groot klinken maar 300 cc vond ik dan weer niet de moeite. Heb heel lang zitten twijfelen na het 1ste consult en ben vorige dinsdag terug geweest om nog eens te passen, ben toch bij 375cc gebleven. Heb een B75 momenteel, heb blijkbaar een brede borst en een huiddikte van 3 cm (hij zei dat dit veel was?), ik krijg ze dual plane. Heb nog steeds bang dat het te groot gaat worden, heb ook heel veel stress en nachtmerries hierover! Zal wel normaal zijn zeker? :D Ik word aanstaande vrijdag geopereerd door Dr. De Maerteleire. Ik zie hier niet veel mensen die geopereerd zijn in mediclinic, en al zeker niet door hem.. Dus heb ook niet echt positieve of negatieve reacties om op af te gaan.. Maar misschien beter zo. Laat ons hopen dat dit goed komt! Ik ben wel vrij klein (161cm), hoop echt dat ik niet ineens een paar meloenen ga hebben!!

Ik heb lang getwijfeld om me voor te stellen, maar het is natuurlijk leuk als je je ervaring met andere mensen kunt delen, zeker met mensen in dezelfde positie als ik! Twijfelen is vooral omdat er bijna niemand het weet, enkel een vriendin en familie en enkele mensen die ik toch wel kan vertrouwen en natuurlijk mijn vriend.


xxx Happy_me888

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Gefeliciteerd met je operatiedatum ook, super dat je al zo snel aan de beurt bent!

Heb ik alleen een vraagje.... Je zegt dat je pc zei dat je een flinke huiddikte hebt, waarom krijg je je prothesen dan niet voor de spier? Dat lijkt me dan de logischere optie, toch? Alleen als jouw pc altijd dual plane plaatst, kan ik me voorstellen dat hij het daarom doet, maar eigenlijk is het jammer. Als je zoveel eigen huid/bedekking hebt, dan kan elke prothese gemakkelijk voor de spier geplaatst worden, en ook dan krijg je een natuurlijk effect. Zeker met 375 cc!!

Maar goed, niet om je onzeker te maken, maar misschien is het wel iets dat je nog met je arts kunt bespreken?

In ieder geval veel plezier met nog even aftellen :)

Zal meteen je topic naar de operatieverslagen verhuizen, omdat je een datum hebt en dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken. Je titel pas ik aan zodat hij op de anderen lijkt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobie,

Voornamijk omdat hij voorkeur geeft aan dual plane en omdat ik de resultaten voor de spier vaak minder mooi vind ookal heb je veel huiddikte. Heb ook het gevoel als ik vermager dat mijn huidbedekking minder is of klopt dit niet? Aangezien ik soms op 2weken tijd een cupmaat minder heb heb ik bang dat het op die momenten gaat opvallen...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, weet ik.... Maar bij welke arts ging je?

JE zou het op kunnen zoeken in de zoekfunctie rechtsboven :)

De namen van meiden die daar geweest zijn:

Guppie

Prettyboobs

Laur

Mercedes

Ik weet niet of de volgende link het doet, maar je zou het kunnen proberen...

http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1

Hier staan ze namelijk vermeld en kun je hun topics vinden. Dat zijn de zoekresultaten zoals ik ze krijg als ik: mediclinic intik in de zoekbalk rechtsboven....

Weet niet of deze link het doet voor jou, omdat ik meerdere topics kan zien soms, als moderator :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esmiralda, Ja idd, ik had 3-4 weken wachttijd! Ben nu wel behoorlijk zenuwachtig! Nog 5 x slapen. :D kan nog altijd niet geloven dat ik een week van nu ik bed lig met borsten! !

Best_boobies, ja deze had ik zelf ook gevonden maar ze hebben niet dezelfde chirurg als ik dacht ik! Ik heb dokter wim de maerteleire! Maar heb hier over hem nog niets teruggevonden. :(

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi Happy Me!!!!

Hoe is je operatie meegevallen?

En hoe verloopt je herstel.

Bij mij is het over 1,5 week zover, ben op van de stress.

is het waar dat dual zo pijnlijk herstel heeft. Please let me know!!!

ps: ze zien er zeeeer goed uit!

heb je high profile?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.