Ga naar inhoud

Voorstellen


anuschka

Aanbevolen berichten

Hallo ik kom me ook even voorstellen,

ik heb heb mijn borstvergroting reeds laten doen dus nu inmiddels 6 week geleden..

ik blijk een enorm sterke borst spier te hebben met als gevolg dat ik enorm veel pijn heb gehad en heb

de eerste 2 week kon ik niet zonder hulp uit bed komen...

de op is heel goed gegaan en het resultaat is echt prachtig!

enkel de pijn... 6 weken ... rechterkant is ontstoken geweest en gaat de nu eindelijk betere kant op maar heeeeel langzaam. Heb ook mij arm in een draagbaar om de spier extra te ontlasten want automatisch doe je als nog van alles.

Tillen dragen huishoudelijk werk of gewoon simpel genieten is nog niet mogelijk

k kan nog niet genoeg en ook autorijden, of schakelen beter gezegd is een ramp!!

blij met het resultaat maar de pijn...

ik weet dat ik niet de enige ben en dat ik de goede richting op ga maar zijn er mensen die dit herkennen?

bedankt om iets te laten weten

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum en van harte met je boobs!!

Jeetje, wat ontzettend vervelend dat je zoveel pijn hebt, en dan ook nog een ontsteking gehad :( Dat is allemaal geen pretje...

Gelukkig weet je waar je het voor doet en blijf je positief :)

Volgens mij heeft vlinder ook heel lang pijn gehad, je zou haar eens een berichtje kunnen sturen.

Bij wie ben je geopereerd en welke datum? Misschien dat we dan je topictitel aan kunnen passen en je verhuizen naar de operatieverslagen (daar komt iedereen die geopereerd is)

Een goed herstel verder en succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anuschka, ik neem aan dat je dual plane bent geopereerd? Ja, dat is nu eenmaal een pijnlijker en langer herstel. Hier kun je er veel verhalen over lezen. Het zal nu hopelijk iedere dag een beetje beter gaan met je. Heel veel beterschap! Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.