Ga naar inhoud

Welke kliniek???


Wisti

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

Ik ben Wisti en ben 31 jaar. Heb 3 geweldige kinderen een mooi figuur maar waardeloze borsten. Ik heb samen met mijn man de knoop doorgehakt en ik ga voor een borstvergroting. Nu is alleen mijn vraag weet iemand een goeie kliniek in Noord Holland? In mijn omgeving heeft niemand ooit een borstvergroting laten doen dus daar kan ik ook niet terecht.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.....

Groetjes Wisti

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wisti

welkom hier op het forum waar je veel ervaringen en informatie kan vinden.

In noord Holland heb je in iedergeval de bergmankliniek en velthuiskliniek. Maar er zijn er vast meer.

Ook kan je kijken naar plastisch chirurgen, welke jou aanspreken. Dat is Minstens net zo belangrijk als de kliniek/ziekenhuis. Misschien ook goed om ook naar ziekenhuizen te kijken, daar wil het nog wel eens goedkoper zijn is mijn ervaring.

Rechtsbovenin vind je de zoekraak waar je kan zoeken op arts en kliniek of andere onderwerpen. Achter het Loetje kan je aan vinken of je op forums(onderwerpen) wilt zoeken of bijv. Op galerij.

(Zie je zoekraak niet, dan kan je onderin de site het thema wijzigen),

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wisti,

Ik wordt overmorgen geopereerd door dr.nio in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis. Hij opereert ook in de parkkliniek Rotterdam maar daar is het veel duurder. Ik ben eigenlijk bij hem terecht gekomen door dit forum, veel tevreden meiden hier en de resultaten die ik heb gezien zijn super! Daarnaast is de prijs ook goed te doen. Ik moet natuurlijk nog maar afwachten hoe het bij mij wordt, maar over het consult en dr.nio zelf ben ik in ieder geval wel al heel tevreden! Dr.van selms in hetzelfde ziekenhuis staat ook goed bekend en een plastisch chirurg bij de boerhaave kliniek ( van der weij geloof ik) heb ik ook veel over gelezen. ik zou gewoon een aantal comsulten inplannen en dan degene kiezen waar jij je het prettigst bij voelt! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Naast van Selms en Nio in het SlAZ, wat Dcupje al zegt, heb je nog van der Weij in Boerhaave en Moojen-Zaal in de Velthuiskliniek in Hilversum. Dit even de meest voorkomende namen uit die regio.

Rechtsboven is een zoekbalk, daar kun je ervaringen over ze lezen :)

Vind je de zoekbalk niet, dan ga eerst helemaaal naar beneden op het forum en klik op: wijzig thema. Dat zet je dan op bijvoorbeeld: unlimited en daarna zie je helemaal rechtsboven de zoekbalk.

Wil je ervaringen lezen van artsen, tik dan enkel de naam in en zet het grijze vakje op: forums

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB,

Volgens mij tikte wij onze reactie te gelijk. Bedankt voor je reactie ik ga kijken.

Ik vind het zo gaaf en spannend dat ik dit ga doen. Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat ik iets aan mijn borsten kan gaan doen. Niet dat ik niet van bv afwist maar ik heb er nooit bij stilgestaan. Misschien komt het omdat ik eigenlijk altijd wel tevreden ben geweest met mijn borsten. Maar ja de kids, dat hakt er wel bij in. Het zijn net theezakjes. Mijn moeder vindt het overdreven dat ik dit ga doen. Zij vindt nu ik getrouwd ben en kids heb dat ik mij daar niet druk om moet maken. Maar ja ik ben pas 31 jaar en geen "oud" wijf. Ook ik voel mij het lekkerst als ik er op mijn best uit zie.

Ach ja ik ga maar even het forum uitpluizen hihi

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo is het maar net! ;)

Je mag best nog pronte borsten hebben hoor, ook al ben je al aan de man en heb je al kinderen. Dat wil toch niet zeggen dat we niet meer voor onszelf hoeven zorgen? Buit binnen, dus make-up en borsten de deur uit? :45:

no way ;)

Gewoon ervoor gaan.

Ik zei een paar jaar geleden nog tegen mijn man: als je me ooit zegt dat ik een borstvergroting moet nemen, dan kun je vertrekken... Je ziet hoe het loopt: ben al 11 maanden heel bij met mijn borsten haha. Ben nu 34 en ben er 10 jaar te laat mee begonnen haha.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.