JuneJade Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Hallo,Is er hier toevallig iemand die een borstverkleining heeft ondergaan door Dr. Melis van het Rode Kruis in Beverwijk en een kliniek in Bloemendael?Ik zou graag wat referenties en misschien foto's willen.Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Heb je de zoekbalk rechtsboven al geprobeerd? xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Hallo, Is er hier toevallig iemand die een borstverkleining heeft ondergaan door Dr. Melis van het Rode Kruis in Beverwijk en een kliniek in Bloemendael? Ik zou graag wat referenties en misschien foto's willen. Bedankt! Kun je deze link aanklikken?? http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search§ion=search&do=search&fromsearch=1 Vaak lukt het niet om een link door te geven aan de leden, omdat wij als administrator een ander zoekresultaat te zien krijgen Rechtsboven zit de zoekbalk zoals bb al zei.. als je op die manier zoekt kun je best veel vinden mocht je andere dingen willen zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuneJade Posted May 11, 2013 Author Share Posted May 11, 2013 Ik heb gezocht, maar helaas waren er alleen resultaten van borstvergrotingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.