Ga naar inhoud

Even kennismaken


kimster

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Leuk om ook een berichtje zelf te schrijven op dit forum.

Ik ben Kim, 31 jaar en ik ben 25 april jl. geopereerd door Dr. van Onselen van de ACCZ klinieken in Bocholt.

Ik wilde graag al een tijd borsten die bij de rest van mijn lijf zouden passen, en na twee zwangerschappen heb ik nu toch maar de knoop doorgehakt en het in een relatief korte tijd allemaal geregeld.

Aanstaande dinsdag mogen de hechtingen er al uit, en ik moet zeggen ik ben nu al superblij met het resultaat !!! :1:

Ik heb van te voren veel aan deze site gehad omdat ik juist via deze site bij Dr. van Onselen terecht ben gekomen.

Dus ik ben iedereen erg dankbaar voor alle verhalen die ik heb kunnen gebruiken.

Daarom wilde ik ook mijn verhaaltje even doen...

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt alweer even geleden, maar wat was ik zenuwachtig zeg de 25e april!

ik moest 's ochtends om 7,15 uur in Bocholt zijn, al twee nachten van te voren had ik onrustige nachten en lag ik te woelen en te draaien.

Ik heb twee jongens van 9 maanden en eentje van 3, en dan vraag je je toch af of je dit nou allemaal wel moet gaan doen...

Maar toen ik eenmaal daar was en Dr. van Onselen nog foto's van me kwam maken, stelde hij me nogmaals gerust en zei dat het een feestje ging worden!

nou ik had zoveel zenuwen dat ik maar heb gezegd dat ik feest vier als ik weer wakker was :)

De dame die ons begeleidde, dus zorgde voor mijn operatie outfit en alles nog een keertje nakeek was echt superaardig en ook de Anesthesist wist me wel op mijn gemak te stellen.

De operatie heeft iets van 50 minuten geduurd en ik was redelijk snel weer bij, en wat had ik een honger zeg! (niet ontbijten is voor mij echt een straf) gelukkig kregen we snel broodjes, mijn man namelijk ook.

Ik werd verzorgd en mocht naar de WC en na een goede en duidelijk instructie uitleg mocht ik alweer naar huis. Dus rond 12.00 uur kon ik iedereen berichten dat mijn nieuwe Boobs erop zaten!

Die hele dag ben ik nog wel wat duf geweest van de medicatie maar ging het wel.

Die eerste nacht is wel even wennen, je slaapt half liggend/zittend op je rug en heel gemakkelijk kom je je bed niet uit, ik geloof dat ik die nacht nog wel even heb geroepen: "Waar ben ik aan begonnen!"

Maar het is écht zoals ze zeggen voordat je naar huis gaat; elke dag gaat het een stukje beter.

Inmiddels kan ik zonder medicatie goed de dagen doorkomen alleen die BH is wel echt een straf...hij knelt aan alle kanten maar goed. Ik kijk gewoon elke dag even naar het resultaat want dat is echt schitterend!

ik vond het moeilijk inschatten die 430 cc erbij maar nu ik het zie ben ik blij dat de dokter me dat had geadviseerd.

Mijn man had een goed idee met betrekking tot het snijden van die band die je om hebt, hij heeft de tenen van een paar badstofsokken afgeknipt en die om de band geschoven waardoor die nu onder mijn oksel zit en

dus de band niet meer kan snijden, echt een top oplossing!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.