Ga naar inhoud

hallo ! :)


chee

Aanbevolen berichten

hallo!

Ik ben chee 23 lentes jong en ben laatste 2jaar erg onzeker geworden over mijn borsten.

Ik ben een hele fanatieke sporter en dat heeft zn voor en nadelen natuurlijk.

je word er mooi slank en strak van ,maar je borsten worden helaas er ook kleiner door..

Ik ben in 2 jaar van een grote C naar n lege B gegaan. waardoor ik erg onzeker ben geworden. vooral omdat ik WEL de borsten had!

het past gewoon niet bij mijn lichaam.

om een voorstelling te maken± ik ben 167 en ben van 59 naar 64 kilo gegaan . klinkt raar haha. maar het is met afvallen en bijkomen gekomen.

en het aankomen is niet van het vet maar van de spieren. ik ben nu wat slanker en gespierde toos tietloos.

ik weet alleen nog echt niet bij wat voor kliniek , omdat je veel nare verhalen hoort de laatste tijd.

dus hopelijk door hier verhalen te lezen en ervaringen te delen dat ik de juiste beslissing neem en weet dat ik mijn geld goed uitgeef!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Hoor je veel nare verhalen de laatste tijd? Wat dan?

Er zijn echter ook heel goede klinieken en pc's :)

Zelf ben ik bijvoorbeeld bij dr. Demeyere geweest in Gent en ben zeer tevreden!! Hij is echt een pc met gouden handjes. Over hem zijn ook geen slechte verhalen te lezen, geen complicaties.

Er zijn er natuurlijk nog meer, maar daar kan ik zelf geen ervaring over vertellen, omdat ik er niet geweest ben ;)

Succes met je zoektocht!! Bedenk je goed of je een pc kiest die voor of achter de spier plaatst..... Ivm je sporten.

Na je bv mag je een paar weken niet sporten, zowel bij voor als achter de spier plaatsing.... Echter bij achter de spier, heb je veel meer beperkingen. Dus zou Demeyere een goede pc voor jou zijn. Hij plaatst namelijk meestal voor de spier, zelfs als je weinig eigen weefsel hebt. Hij gebruikt dan een prothese met extra dunne bovenrand...

Een consult zal al veel duidelijk maken, misschien een idee?

En heel veel hier lezen, dan wordt je vanzelf wijzer ;)

Bij vragen: shoot!

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een fanatieke sporter. Daarom ook de voorkeur om voor de spier te plaatsen. Bijna pijnloos en veel sneller herstel. Ben ook door de geweldige Dr. de Meyere geholpen. Hele goede en zeer vakbekwame arts. Succes met je keuzes. Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.