Ga naar inhoud

Hoi


Saartje

Aanbevolen berichten

Hoi!
Ik ben Saartje, 22 jaar en ben al ontevreden met mijn borsten sinds de puberteit. Ik heb bh-maat 34C of D soms, maar mijn rechterborst is groter en hangt dus ook meer dan mijn linkerborst. Daarnaast staan mn borsten best wel ver uit elkaar (als ik lig ben ik echt bijna helemaal plat). Ook zijn mijn tepels, naar mijn mening, veel te groot en mijn rechter tepel is ingetrokken.
Met andere woorden, ik wil er dus wat mee doen :P Ik heb alleen geen flauw idee waar ik moet beginnen, met name hoe je een goede kliniek of plastisch chirurg vindt. Daarnaast heb ik ook nog wel even wat tijd nodig om te sparen, maar in de tussentijd kan ik alvast mijn opties bekijken en prijsindicaties aanvragen dacht ik zo.

Ik hoop dus wat wijzer te worden op dit forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Om wijzer te worden in deze boobjungle, is het enige devies: veeeeeeeeeeeel topics lezen uit de operatieverslagen... Zo kun je zelf een mening vormen over de verschillende pc's die besproken worden door meiden die door hen geopereerd zijn...

Ik ben zelf bij dr. Demeyere in Gent geweest. Zeer kundige pc en ook veel verhalen over te vinden hier op het forum.

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.