Ga naar inhoud

Wanneer weer werken?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben enige tijd geleden op consult geweest bij Dr. Starten, kliniek Heyendaal. Ik krijg waarschijnlijk 260 cc. anatomisch, dual plane. Ik werk in de bediening en heb drie we

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weken vakantie na de operatie. Zou ik dan mijn werkzaamheden weer uit kunnen voeren? Hoe hebben jullie dat gedaan? Wanneer gingen jullie weer werken? En wat voor werk doen jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 1983,

Ben zelf donderdag geopereerd en ga dinsdag weer een dag werken maar ik heb ze voor de spier , ik ben receptioniste . Moet zeggen dat het herstel me bar tegen valt ! Meestal heb je met dual plane nog meer last dus zou er idd wel n paar weken voor uittrekken , of 3 weken genoeg is durf ik niet te zeggen maar je mag zowieso 6 weken niet zwaar tillen en je armen hoog houden , denk dat je in de bediening wel aardig moet tillen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb 390cc dual plane en ben nu 10 dagen PO. Ik ga als alles goed gaat 3 weken na mijn operatie weer werken, maar doe ook iets administratiefs, dus hoef geen zware dingen te tillen. Voor mij is het grootste probleem dat ik met de fiets naar mijn werk moet, maar absoluut nog niet kan fietsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enorm veel pijn gehad de eerste 3/4 dagen. Inmiddels ben ik 11 dagen PO en gaat het prima :-) Ik help rustig aan met het huishouden, doe de afwas, maak ontbijt en fruithapjes voor de kindjes enzo, maar stofzuigen en strijken mogen de eerste 6 weken niet, dus daar hou ik me netjes aan. Om toch soort van de sporten ga ik elke 2 dagen een half uur tot een uur wandelen in het bos, want alleen maar in huis zitten is ook niets. Wel heb ik nog altijd erg last van mijn rug en af en toe steken in mijn borsten, maar dat schijnt normaal te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi 1989!

Ik krijg 21 juni mijn bv, dual plane. Toen ik vroeg wanneer ik weer mocht gaan werken zei hij, na 1 week. Toen ik zei dat ik in de thuiszorg werk zei hij dat dan 2 weken geldt (ook voor kappers), ook toen ik toelichtte dat ik mensen moet helpen, wassen, aankleden en steunkousen aan moet trekken (soms is dat echt een hels karwei) zei hij dat ik dat gewoon na 2 weken weer mag gaan doen.

Echter lees ik hier heel veel verhalen dat dat dus echt niet te doen is! Het is dus erg afhankelijk van advies van de PC en je eigen herstel.

ik ga het in iedergeval zo regelen dat ik drie weken niet hoef te werken en daarna niet direct de complexe clienten ga verzorgen..

Ik zou het advies van de Pc aanhouden en als je weer mag gaan werken rustig aan opbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff na 1 week alweer werken en dan ook nog eens in de zorg? Vind dat wel heel wat hoor. ik ben vandaag precies 1 week po, dual plane en moet er niet aan denken als ik vandaag al had moeten beginnen. Maar het herstel is natuurlijk bij iedereen verschillend. Dus wellicht knap jij wel eerder op.

Zwaar tillen ( niks boven de 2 kg) mag ik niet van mijn pc. De eerst komende 5 weken nu nog.

Daar zit je zo aan hoor. Mijn handtas is al zwaar, maar dat komt omdat ik er zelf vanalles inmik haha

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 5 dagen mijn BV. Heb 265CC achter de spier en ik heb de eerste 4 dagen enorm afgezien ! Vandaag gaat het al veel beter, ben net voor het eerst zelf uit mijn bed geraakt daarvoor moesten ze me steeds recht trekken ( heeeeel pijnlijk ) ! Ik werk in de horeca moet veel borden heffen waardoor mijn borstspier enorm groot was dus denk daarom die hevig pijn ! Ik ga normaal zaterdag weer werken maar enkel bonnen opnemen en pas na 6 weken weer borden heffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej

Bij mij zijn ze achter de spier geplaatst en had 3 weken vrij genomen.

Ik zit nog op school maar ik weet dat na die 3 weken auto rijden nog steeds een ramp was. En voor de rest had ik ook geen boeken mee dus echt werken weet ik niet hoe dat nou was.. ( ook al een beetje vergeten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag 10 dagen po en ben weer begonnen met werken, doe wel administratief werk.. Zware dingen doe ik niet tillen voorlopig.. En merk ook dat ik niet al te veel kracht kan zetten.. Heb ze achter de spier geplaatst.. Eerste 3 dagen waren het pijnlijkst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.