Ga naar inhoud

Kom me even voorstellen


Nicol

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is Nicol,

Eind januari een protesewissel gehad.

Wil hier graag wat ervaringen delen en reacties van jullie krijgen.

Maak mij nl. op dit moment nogal zorgen om de vorm van mijn linker borst en moet komende week opnieuw voor controle naar de chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicol

Welkom op het forum!!

Allereerst gefeliciteerd met je boobs!!

Mag ik vragen wat er aan de hand is, dan kunnen we iets specifieker met je mee denken namelijk...

En wil je kwijt waar je of door wie je geopereerd bent? Dat zegt ook vaak al iets over hoe het herstel verloopt....

Waar je wel rekening mee moet houden is dat iedere borst op zich verschillend geneest. Ze kunnen verschillen in vorm en ook in grootte en hoogte tijdens het herstel.... De eerste 6 weken verandert er vanalles!! :)

Het woord geduld, speelt een centrale rol in het herstel... en geloof me maar: we haten dat woord allemaal na die 6 weken ;)

Maar laat maar eens weten wat er aan de hand is, en misschien kun je er een foto van plaatsen in de galerij als je wilt? Je kunt het zo instellen dat alleen 'vrienden' en moderatoren/administratoren (die kunnen alles zien) je foto's kunnen zien.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag naar de pc terug geweest, Hij is het ermee eens dat mijn linker borst niet mooi is. Rimpelvorming en een deuk, soort recht dakje aan de bovenkant, waardoor er geen mooi decollete zichtbaar is. Blijkt dat ik na protesewissel niet genoeg eigen weefsel had/heb om het goed op te vullen, protheses zaten er ook wel al heel lang in.

Hij heeft inderdaad laten zien dat er in de andere borst genoeg vetweefsel van mijzelf zit. In september terug, omdat nu opnieuw of een operatie of evt.lipofilling te kort op de operatiedatum zit.

Wij in september kijken wat de beste optie is, of protese eruit en aan de linker kant achter de spier opnieuw plaatsen of de andere optie lipofilling.

Heel reële reactie van mijn pc Maasstadziekenhuis denk ik, moet zeggen hij denkt geweldig met mij mee.

Hebben jullie anders een andere optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik denk ook dat dat de enige twee logische opties zijn eigenlijk.....

Lipofilling lijkt me wel de eerst optie!!

Echter... ze zitten nu voor de spier? Waarom heeft hij dan niet meteen achter de spier geplaatst? Dat zou in jouw geval dan misschien een betere optie geweest zijn?

Ben benieuwd wat er uiteindelijk gaat gebeuren!!

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.