Ga naar inhoud

15 jaar en cup F


Aanbevolen berichten

Hallo ,

Ik ben 15 jaar en 56 kilo 1,73 en heb cup F

Dus mijn borsten vallen heel erg op zelfs met sportbeha's minimaizers etc

Mijn ruggenwervel is al beetje krommer gegroeid waardoor ik op erge dagen 3 pijnstillers per dag moet slikken.

Ik heb vanmiddag een afspraak met een plastisch chirurg om te gaan praten.

IIemand ervaringen of tips want ik ben heel zenuwwachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier Arikya, :viannen_01:

das al lekker snel die afspraak bij de chirurg!

Je wilt dus voor een borstverkleining gaan?

Ik heb daar dus helemaal geen ervaring mee,maar de reacties stromen vast snel binnen!

Dat je zon pijn in je rug hebt ervan lijkt me idd vreselijk.

Zenuwen zijn normaal ,als is t slechts een consult natuurlijk,hij zal je vertellen wat de mogelijkheden zijn ,neem desnoods een foto mee van wat je bereiken wilt .

Succes voor vanmiddag iig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb afgelopen maandag een bvk gehad. Naast mij lag een meisje van 17. Zij had een DD/E-cup. Als ik jou was zou ik me goed laten informeren over hoe en wat. Het is eenfikse ingreep maar zeker de moeite waard. Ik ben nu heel blij met mijn nieuwe borsten al heb ik best wat ongemak momenteel. Ik zei in de kliniek tegen dat meisje: als ik dit eerder geweten had, had ik t ook zo jong latendoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb afgelopen maandag een bvk gehad. Naast mij lag een meisje van 17. Zij had een DD/E-cup. Als ik jou was zou ik me goed laten informeren over hoe en wat. Het is eenfikse ingreep maar zeker de moeite waard. Ik ben nu heel blij met mijn nieuwe borsten al heb ik best wat ongemak momenteel. Ik zei in de kliniek tegen dat meisje: als ik dit eerder geweten had, had ik t ook zo jong latendoen.

Dat had ik nou met mn borstvergroting ook,maar goed,dan had ik allang weer een wissel gemoeten hihi....bakken met geld kost t helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is normaal dat je zenuwen hebt

15 jaar en je hebt een serieuze cup meid

en als je nu al zoveel hinder hebt ..

ik hoop dat ze je kunnen helpen

het is en blijft een zware ingreep

je bent nog jong

maar al elke dag zoveel pijn hebben is natuurlijk niet fijn

en zeker niet goed

om al zoveel pijnstilling te slikken

ik neem aan dat je der makkelijk met je ouders ook kan over praten

zelf heb ik op 15 april een bvk laten doen (op aandringen van gyneacologe en dokter)

en had ik het geweten had ik het gewoon eerder moeten laten doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik heel goed kan meeleven met je.

Ik ben 1.77 en ongeveer 75 kilo. Ik heb een G cup en ook ik ben (nog) 15. Ik word over zo'n 3/4 weken geopereerd. Ik heb precies dezelfde klachten als jij. Mijn PC had het over een C cup, maar daar ben ik een beetje bang voor, want ik ben heel vol van figuur, en ik zou mezelf niet dik noemen, maar toch wel mollig. Maar ik zou het wel doen. Je wilt later toch niet met een bochel in je rug lopen? Ik heb zelf ook al therapie geprobeerd, maar het hielp niet zo heel lang...Heb je dat dan al geprobeerd?

Ik hoop met je in contact te komen, want ik voel me best alleen met dit probleem op deze leeftijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Arikya!

welkom hier!! en jeetje 15 jaar en al zoveel rugklachten door je grote borsten! dat is alles behalve goed!

ben heel erg benieuwd hoe het consult is gegaan en wat er is besproken.

kijk intussen lekker rond op het forum naar andere ervaringen van borstverkleiningen en kijk vooral hoe je het wel wilt en hoe absoluut niet!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.