Ga naar inhoud

15 jaar en cup F


Aanbevolen berichten

Hallo ,

Ik ben 15 jaar en 56 kilo 1,73 en heb cup F

Dus mijn borsten vallen heel erg op zelfs met sportbeha's minimaizers etc

Mijn ruggenwervel is al beetje krommer gegroeid waardoor ik op erge dagen 3 pijnstillers per dag moet slikken.

Ik heb vanmiddag een afspraak met een plastisch chirurg om te gaan praten.

IIemand ervaringen of tips want ik ben heel zenuwwachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier Arikya, :viannen_01:

das al lekker snel die afspraak bij de chirurg!

Je wilt dus voor een borstverkleining gaan?

Ik heb daar dus helemaal geen ervaring mee,maar de reacties stromen vast snel binnen!

Dat je zon pijn in je rug hebt ervan lijkt me idd vreselijk.

Zenuwen zijn normaal ,als is t slechts een consult natuurlijk,hij zal je vertellen wat de mogelijkheden zijn ,neem desnoods een foto mee van wat je bereiken wilt .

Succes voor vanmiddag iig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb afgelopen maandag een bvk gehad. Naast mij lag een meisje van 17. Zij had een DD/E-cup. Als ik jou was zou ik me goed laten informeren over hoe en wat. Het is eenfikse ingreep maar zeker de moeite waard. Ik ben nu heel blij met mijn nieuwe borsten al heb ik best wat ongemak momenteel. Ik zei in de kliniek tegen dat meisje: als ik dit eerder geweten had, had ik t ook zo jong latendoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb afgelopen maandag een bvk gehad. Naast mij lag een meisje van 17. Zij had een DD/E-cup. Als ik jou was zou ik me goed laten informeren over hoe en wat. Het is eenfikse ingreep maar zeker de moeite waard. Ik ben nu heel blij met mijn nieuwe borsten al heb ik best wat ongemak momenteel. Ik zei in de kliniek tegen dat meisje: als ik dit eerder geweten had, had ik t ook zo jong latendoen.

Dat had ik nou met mn borstvergroting ook,maar goed,dan had ik allang weer een wissel gemoeten hihi....bakken met geld kost t helaas.

Link naar reactie