Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik draag nu 12 dagen heel fanatiek de welbekende martelband. In principe moest ik de band (geloof ik, door de narcose een slecht geheugen) 6 weken dragen. Nu merk ik dat het implantaat al zo'n 1,5 à 2 cm gezakt is. Het litteken zit ondertussen 2 mm boven mijn borstplooi(ik wilde het graag iets boven de plooi ivm het dragen van bikini's etc.). Ook vind ik de hoogte van mijn tepels nu perfect en ik wil niet dat ze hoger komen te zitten ten opzichte van mijn implantaten.

Hoe dan ook, ik ben dus bang dat als ik die martelband langer ga dragen dat mijn implantaten verder zakken dan ik wil. Ik heb hier en daar gelezen dat andere vrouwen achter vinden dat hun implantaten te laag zitten. Het is nu weekend, maar heb mijn pc een mailtje gestuurd, die hij maandag past leest natuurlijk.

Ik dacht zelf: even proberen zonder martelband en mijn operatie bh iets strakker zetten. Sommige vrouwen dragen ook helemaal geen martelband toch.. En als ik ze toch weer omhoog kruipen, wat ik niet denk, omdat ik een vrij goed getrainde borstspier heb, kan ik altijd de band weer omdoen. Heb namelijk ook wel eens gelezen dat sommige vrouwen na een paar weken nog zo'n band krijgen om de boel op de juiste plaats te krijgen.

Wat vinden jullie?

Liefs roosj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.