Ga naar inhoud

Body pump


Aanbevolen berichten

hoi!!

Volgens mij kan dat gewoon hoor. Misschien dat je de eerste periode na je herstel rustig aan moet doen, maar in principe moet het geen kwaad kunnen. misschien dat je iets rekening moet houden met de gewichten die je gebruikt? je protheses vervormen bij dual plane in principe minder dan wanneer ze volledig achter de spier zitten en dan is dat volgens mij nog per persoon verschillend.

Toevallig lag ik vandaag een reactie van Ingrid K op een topic. zij is bodypump-instructrice waarin ze aangaf dat ze er geen klachten van heeft.

succes maandag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt veel sport is plaatsing voor de spier een veel betere optie, maar dat moet je pc wel willen/kunnen. Als je niet erg mager ben kun je beter hiervoor gaan, geeft veel meer voordelen, is natuurlijker, sneller herstel en bijna geen pijn. Je moet alleen wel genoeg weefsel hebben. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.