Jinx Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Hoi meiden, Ik vroeg mij af of iemand ervaring had met Drs. J. Staudt van kliniek Bloemingdael. Zij zijn gevestigd in het kennemergasthuis te Haarlem. Ik ben heel benieuwd! Xxx. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 hoi Jinx, Ik hoop dat je de link kan bekijken. Dat zijn de zoekresultaten die ik gevonden heb via de zoekfunctie rechtsboven op het forum. http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search§ion=search&do=search&fromsearch=1 *edit* Uhm nee dus... je krijgt iets anders te zien Maargoed... klik op de link.. Vul dit in : Staudt en dan iets verder naar beneden scrollen en dan zou je het volgende aan kunnen vinken : Toon resultaten : als berichten En dan zoeken maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hoi Jinx,Ik heb een aantal berichtjes van je gelezen en dat je twijfelde over de ronde protheses en voor de spier geplaatst. Geloof me, dat is het beste wat je kunt krijgen. Ten eerste heel snel herstel en veel minder pijn dan dual plane. Rond is ook natuurlijker. Je had het over 85% gevuld. Ik denk dat je dat wel kunt vergelijken met cohesive I vulling, die ik heb. Dat is ook minder stug en soepeler en daardoor natuurlijker. Ik ken jou dokter niet, dus daar kan ik je niet bij helpen. Ik heb een beetje jou formaat, ben 1.80 en weeg 72 kg. Ik heb 350cc en ben van een lege 80B naar een mooie volle 80d gegaan. Kijk maar eens bij mijn foto's. Moet je me wel even toevoegen.Heel veel succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Hoi meiden! Bedankt voor jullie reacties!!! Ti's gelukt hoor Piepke, ik heb wat gevonden! Fijn om te lezen thanx! Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.