Ga naar inhoud

Drs. J. Staudt, kliniek bloemingdael


Jinx

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik vroeg mij af of iemand ervaring had met Drs. J. Staudt van kliniek Bloemingdael.

Zij zijn gevestigd in het kennemergasthuis te Haarlem.

Ik ben heel benieuwd!

Xxx. J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi Jinx,

Ik hoop dat je de link kan bekijken.

Dat zijn de zoekresultaten die ik gevonden heb via de zoekfunctie rechtsboven op het forum.

http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search&section=search&do=search&fromsearch=1

*edit*

Uhm nee dus... je krijgt iets anders te zien :45:

Maargoed... klik op de link..

Vul dit in :

Staudt

en dan iets verder naar beneden scrollen en dan zou je het volgende aan kunnen vinken : Toon resultaten : als berichten

En dan zoeken maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jinx,

Ik heb een aantal berichtjes van je gelezen en dat je twijfelde over de ronde protheses en voor de spier geplaatst. Geloof me, dat is het beste wat je kunt krijgen. Ten eerste heel snel herstel en veel minder pijn dan dual plane. Rond is ook natuurlijker. Je had het over 85% gevuld. Ik denk dat je dat wel kunt vergelijken met cohesive I vulling, die ik heb. Dat is ook minder stug en soepeler en daardoor natuurlijker. Ik ken jou dokter niet, dus daar kan ik je niet bij helpen. Ik heb een beetje jou formaat, ben 1.80 en weeg 72 kg. Ik heb 350cc en ben van een lege 80B naar een mooie volle 80d gegaan. Kijk maar eens bij mijn foto's. Moet je me wel even toevoegen.

Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.