Ga naar inhoud

Mag je na 6 weken echt alles weer?


Rce88

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Aankomende maandag is het 6 weken geleden dat ik een bv hb ondergaan.

Ik verheug me zo ontzettend weer op mijn zij te slapen. Mag dit direct na 6 weken?

Aankomende zaterdag heb ik een feestje zou het dan erg zijn als ik dan niet mijn sportbeha en band omdoe?

En dan nog 1 vraagje: overdag heb ik helemaal geen pijn meer, zodra ik savonds op mijn rug ga liggen krijg ik last van mijn borsten. Iemand die dit herkend?

Graag hoor ik van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast yvonnko

Hoi, ik mocht na 2 weken al op mn zij liggen hoor. Dus na 6 weken mag dat zeker wel! Ik mocht ook na 4 weken overdag al een gewone bh aan (wel met beugel) en dan 's nachts nog wel de sportbh. Dus ik zou me er niet zo druk om maken hoor. Als je gewoon een goede bh draagt die wel genoeg steun geeft zal dat echt geen problemen geven.

Veel plezier op je feestje ;-) Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Knap dat je 6 weken op je rug hebt geslapen, na 3.5 week hield ik het niet langer vol en ben op mijn zij gaan slapen.

Ga zaterdag gewoon lekker in een andere bh... die 2 dagen maakt niet uit.

Joggen en zwemmen moet je nog even mee wachten, tenminste het zwemmen is bij dual-plane en onder de spier omdat het dan nog teveel van de borstspier vraagt. Zwemmen mocht ik na 8 weken weer en Joggen hoorde ik van iemand dat die daar pas 9 weken po weer mee mocht beginnen.

Maar vraag gewoon aan je eigen chirurg wat die er van denkt. Er worden toch verschillende regels op na gehouden en om jezelf zeker te zijn en niet te twijffelen, gewoon advies aan de chirurg vragen.

Veel plezier alvast zaterdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.