Ga naar inhoud

paar vraagjes borstvergroting


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

sorry kom ik weer met me vraagjes :blush:

ik had de vraag of jullie weten of je met de mc ghan 410 anatomische protesen moet maseren na de operatie?

lees hier en daar wel is wat erover,maar de ene moet het wel en de ander juist niet,en ik ben het helemaal vergeten te vragen aan me pc eigenlijk.

en nog een vraagje,weet iemand of de mc ghan 410 anatomisch geruwd of glad zijn?of kan dat verschillen?

ook helemaal niet aan me pc gevraagd,stom natuurlijk,maar vroeg het me achteraf me consult ineens af.

alvast bedankt

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even gegoogle'd en kwam op deze link uit

McGhan Style 410 cohesieve siliconen gel implantaat informatie

spijtig genoeg kan ik er ook niet uit opmaken of ie nu geruwd of glad is .

Wel weet ik dat hedendaagse protheses bijna allemaal geruwd zijn omdat die zich beter vastzetten en de kans op kapselvorming verkleinen .

Een (ronde) geruwde mag je niet masseren omdat het kapsel zich als een soort klitteband aan deze protheses hecht en bij masseren zou je dat kapsel kwetsen .

Het risico van draaien is hoger bij een anatomische prothese (wat dan weer verminderd wordt door achter de spier te plaatsen - kun je nog volgen -) dus lijkt me dat niet verstandig om die te maseren .

MAAR dat is mijn gedacht , niet professionele raad natuurlijk :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.